עילות התנגדות לצוואה

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא עילות התנגדות לצוואה

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

כאשר צוואתו האחרונה של אדם אהוב נחשפת, לפעמים זה יכול להוביל לתוצאות או מחלוקות בלתי צפויות. הפעולה של ערעור על צוואה, או ערעור על תוקפה, היא הליך משפטי שניתן לשקול כאשר המוטבים, או אלו שציפו להיות מוטבים, מאמינים שהצוואה אינה משקפת במדויק את כוונותיו האמיתיות של הנפטר. הליך זה אינו מתקבל בקלות ודורש הבנה מעמיקה של העילות המשפטיות שעלולות להפוך צוואה לניתנת לערעור. החל מערעור על כשירותו של המצווה ועד טענות בדבר השפעה בלתי הוגנת או ביצוע לא תקין, ישנן סיבות רבות שבגינן ניתן לערער על צוואה. מאמר זה מבקש להבהיר את העילות הלגיטימיות להתנגדות וערעור על צוואה, ולהנחות אתכם בסבך של אתגר משפטי רגיש שכזה.

 

משרד עורכי דין טאוב ושות’ – מומחים בדיני משפחה, צוואות, ירושות ועיזבונות וסיוע משפטי בעילות התנגדות לצוואה

כמשרד עורכי דין מנוסה המתמחה בדיני משפחה, צוואות, ירושות ועיזבונות, בטאוב ושות’ מבינים את המורכבות והרגישות סביב התנגדויות לצוואה. אנחנו כאן כדי לספק את המומחיות והתמיכה שלנו בזמנים מאתגרים כאלה.

בכל הנוגע לצוואות יכולים להיווצר סכסוכים והתנגדויות מסיבות שונות. בין אם אתה סבור שהצוואה אינה חוקית, חושד להשפעה בלתי הוגנת או שיש לך חששות לגבי חלוקת הנכסים, או איזו עילה, טאוב ושות’ מחויב להגן על זכויותיך ולהבטיח כי כוונותיו של המנוח יכובדו.

צוות עורכי הדין המיומן שלנו מצטיין בטיפול בסכסוכי צוואה ויכול לסייע לך במספר דרכים:

1. ניתוח משפטי: אנו נעריך בקפידה את תוקף הצוואה על ידי בחינת קיום הצוואה, יכולתו הנפשית של המוריש וכל השפעה בלתי הוגנת אפשרית. הידע המשפטי הנרחב שלנו מאפשר לנו לזהות אי סדרים או עילות משפטיות להתנגדויות.

2. גישור ומשא ומתן: אנו מבינים כי ליטיגציה שנויה במחלוקת יכולה להיות סוחטת רגשית וגוזלת זמן. לפיכך, אנו שואפים לפתור מחלוקות באמצעות גישור ומשא ומתן, תוך חיפוש אחר פתרונות שלווים והוגנים במידת האפשר. עורכי הדין שלנו ייצגו במיומנות את האינטרסים שלך ויפעלו לקראת תוצאה מקובלת הדדית.

3. ליטיגציה: אם הגישור נכשל או שתהיה צורך בהתדיינות משפטית, טאוב ושות’ מוכנים לסנגור בשמך באגרסיביות בבית המשפט. עם הניסיון הרב שלנו באולם בית המשפט, אנו נציג טענה חזקה, ונקרא לראיות רלוונטיות ולעדים מומחים כדי לתמוך בהתנגדויות שלך.

4. חלופות לתכנון עיזבון: במקרים מסוימים, התנגדויות לצוואה עשויות לנבוע מתכנון עיזבון לקוי. משרדנו יכול להציע שירותי תכנון עיזבון מקיפים, תוך הקפדה על תיעוד ברור של רצונותיכם, ובכך למזער את הפוטנציאל לסכסוכים עתידיים בין המוטבים.

לאורך כל התהליך, טאוב ושות’ יעניקו לכם הדרכה ותמיכה חמלה. אנו מבינים שזו יכולה להיות תקופה מאתגרת ומרגשת עבור כל הצדדים המעורבים, ואנו מחויבים להגן על הזכויות והאינטרסים שלך.

אם יש לך התנגדות לצוואה או שאתה זקוק לסיוע משפטי בנושאים הקשורים לדיני משפחה, צוואות, ירושות או עזבונות, אל תהסס לפנות לטאוב ושות. צוות המקצוענים המסור שלנו כאן כדי לסייע לך ולספק את הטוב ביותר שניתן ייצוג משפטי.

 

מהן עילות התנגדות לצוואה ומתי ניתן לערער על צוואה?

ערעור על צוואה משמעותו לערער מבחינה משפטית על תוקף תוכן הצוואה או על ביצועה. פעולה זו ננקטת בדרך כלל על ידי מישהו שמאמין שהצוואה אינה משקפת את הכוונות האמיתיות של המצווה, האדם שערך את הצוואה, או שהצוואה אינה עומדת בתקנים המשפטיים הנדרשים לצוואה תקפה. הסיבות לערעור יכולות לנוע בין חשדות למעשה עוולה לדאגות אמיתיות לגבי מצבו הנפשי של המצווה בעת עריכת הצוואה.

כדי להגיש ערעור, על אדם להיות בעל עניין לגיטימי בעיזבון, כגון להיות נהנה או קרוב משפחה קרוב שהיה יורש באופן טבעי אם הצוואה הייתה נחשבת כבלתי תקפה. תהליך זה, שהוא לעתים קרובות חלק מהליכי צוואה, כולל הגשת התנגדות רשמית לבית המשפט והצגת ראיות התומכות בטענה שהצוואה לא צריכה להיות מכובדת כפי שנכתבה.

ערעור על צוואה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש מבחינה רגשית, הדורש הבנה מעמיקה של חוקי הירושה והנהלים המשפטיים. זהו צעד משמעותי שיכול להשפיע על חלוקת עיזבון המצווה ועל מערכות היחסים בין אלה שנותרו מאחור.

 

מהם הנימוקים המשפטיים הנפוצים המשמשים עילות התנגדות לצוואה?

האם חוסר כשירות לצוות הוא סיבה תקפה לערעור?

אחד הנימוקים העיקריים לערעור על צוואה הוא הטלת ספק בכשירותו לצוות של המצווה. כשירות לצוות מתייחסת ליכולת המנטלית של אדם להבין ולזכור את היקף רכושו, לזהות את האנשים שהוא מוריש להם את נכסיו ולהבין את ההשלכות המשפטיות של חתימה על צוואה. אם יש ראיות משמעותיות המצביעות על כך שהמצווה סבל מדמנציה, היה תחת השפעת חומרים או לא היה צלול בדעתו עקב מחלה או גיל בזמן עריכת הצוואה, ניתן לערער על הצוואה על בסיס חוסר כשירות לצוות.

 

כיצד השפעה בלתי הוגנת משפיעה על תוקפה של צוואה?

השפעה בלתי הוגנת מתרחשת כאשר המצווה נכפה או מניפולציה לחתום על צוואה שאינה משקפת את כוונותיו האמיתיות, לעתים קרובות לטובת המניפולטור על חשבון יורשים חוקיים אחרים. הוכחת השפעה בלתי הוגנת היא מאתגרת ודורשת הוכחה שהמצווה היה נתון ללחץ קיצוני, לעתים קרובות על ידי מישהו שהוא סמך עליו, שגבר על רצונו החופשי. ראיות לבידוד מחברים ומשפחה, שינויים פתאומיים בצוואה בעקבות מעורבות של מכר חדש או צוואות לא פרופורציונליות לאדם אחד עשויות לתמוך בטענות להשפעה בלתי הוגנת.

 

האם ניתן לערער על צוואה על סמך הוראותיה והאם זה נחשב כעילה?

גם ההוראות הספציפיות של צוואה יכולות להיות עילה לערעור. לדוגמה, אם הצוואה כוללת תנאים או הוראות בלתי אפשריים, כגון הורשת רכוש שהמצווה לא היה בבעלותו, הדבר עלול להוביל לסכסוכים. בנוסף, אם הצוואה מכילה הוראות הנחשבות לבלתי מוסריות או נוגדות את הסדר הציבורי, כגון דרישה מיורש לפעול באופן בלתי חוקי או לא אתי, ניתן לערער על הוראות אלה. במקרים מסוימים, אם צוואה לא מספקת די צורכי התלויים או בן/בת הזוג של המצווה, ניתן לערער עליה גם בטענה שהיא אינה עומדת בדרישות החוק.

ערעור על צוואה על סמך הוראותיה כרוך לעתים קרובות בפרשנויות עדינות של כוונת המצווה וחוקי הירושה החלים. לא מספיק פשוט לא להסכים עם אופן חלוקת הנכסים; חייב להיות פגם מוכר בחוק בהוראות הצוואה המצדיק ערעור. הבנת עילות משפטיות נפוצות אלה מספקת בסיס לקביעה האם ערעור על צוואה הוא בר-קיימא ומכינה את הבמה לתהליך המורכב שיבוא לאחר מכן.

 

כיצד ניתן לפסול צוואה מבחינה משפטית?

ניתן לפסול צוואה מבחינה משפטית אם היא מותקפת בהצלחה בבית משפט על פי אחד או יותר מהנימוקים המוכרים. התהליך המשפטי מתחיל בהגשת אזהרה או התנגדות רשמית, המונעת את קיום הצוואה עד ליישוב הסכסוך. לאחר מכן על המערער להציג ראיות התומכות בטענה שהצוואה אינה תקפה.

ניתן לפסול צוואה אם היא לא בוצעה בהתאם לפורמליות המשפטית. זה כולל מצבים שבהם הצוואה לא נחתמה בנוכחות המספר הנדרש של עדים או אם הוכח שהחתימה מזויפת. בנוסף, ראיות להונאה, כגון הטעיית המצווה לגבי תוכן המסמך שעליו הוא חתם, עלולות להוביל לפסילת הצוואה.

בדרך כלל נטל ההוכחה במקרים אלה מוטל על האדם המערער על הצוואה. עליו לספק ראיות מספיקות כדי לשכנע את בית המשפט שישנם נימוקים מהותיים לכך שהצוואה תיחשב כלא תקפה. אם הערעור יצליח, בית המשפט עשוי להכריז על הצוואה כבטלה, והעיזבון יחולק בהתאם לצוואה קודמת או, בהיעדר צוואה כזו, על פי חוקי הירושה.

 

מהו תפקידו של המוציא לפועל במחלוקת על צוואה?

המוציא לפועל של צוואה, הידוע גם כנציג האישי, ממלא תפקיד מרכזי בניהול עיזבון. הוא מופקד על הבטחת ביצוע רצונותיו של המצווה, כפי שמופיעים בצוואה. במקרה של מחלוקת על צוואה, אחריותו של המוציא לפועל הופכת למורכבת יותר ועשויה לדרוש ניווט באתגרים משפטיים תוך שמירה על חובתו כלפי העיזבון.

 

האם ניתן להדיח מוציא לפועל שאינו ממלא את חובותיו?

ניתן להדיח מוציא לפועל שאינו ממלא את חובותיו או הפועל באופן הפוגע באינטרסים של העיזבון. עילות להדחה יכולות לכלול ניהול לקוי של נכסי העיזבון, אי תקשורת עם המוטבים, ניגודי אינטרסים או אי עמידה בהוראות הצוואה. מוטבים או צדדים מעוניינים אחרים יכולים להגיש עתירה לבית המשפט להדחת מוציא לפועל אם הם סבורים שהוא אינו ממלא את תפקידו ביעילות או באתיקה. בית המשפט יבחן את הראיות שהוצגו, ואם הטענות מבוססות, הוא עשוי למנות מוציא לפועל חדש שיפקח על העיזבון.

 

מהם הצעדים המשפטיים לערעור על פעולותיו של מוציא לפועל?

ערעור על פעולותיו של מוציא לפועל כרוך בתהליכים משפטיים שמתחילים בדרך כלל בתלונה רשמית או בעתירה לבית המשפט המפקח על צו קיום הצוואה. המתלונן חייב לספק ראיות התומכות בטענתו שהמוציא לפועל הפר את חובת הנאמנות שלו או לא פעל בהתאם לצוואה. בית המשפט יבחן את הטענות, והמוציא לפועל יקבל הזדמנות להגיב.

אם בית המשפט קובע שהמנהל העיזבון אכן פעל בצורה לא ראויה, הוא עשוי להוציא צווים לתיקון הפעולות שננקטו, כגון חלוקה מחדש של נכסים או פיצוי העיזבון על הפסדים שנגרמו עקב ניהול כושל. במקרים חמורים, בית המשפט עשוי להדיח את המנהל מעמדתו ולמנות מחליף כדי להבטיח את הניהול התקין של העיזבון.

תפקידו של מנהל עיזבון בסכסוך צוואה הוא לנהל את העיזבון באופן הוגן וללא משוא פנים, תוך כיבוד רצונות המצווה תוך הקפדה על מחויבויות משפטיות. כאשר מתעוררים סכסוכים, על המנהלים לאזן בין חובותיהם לעיזבון לבין המורכבות של האתגרים המשפטיים, תוך תמרון בדרך כלל בין אינטרסים מנוגדים של המוטבים לבין כוונת הנפטר. על המנהלים לפעול בשקיפות, בהגינות ובהתאם לחוק כדי למלא את חובותיהם ולצמצם סכסוכים פוטנציאליים במהלך תהליך צו קיום צוואה.

 

מתי כדאי לשקול לערער על צוואה והאם זו עילה?

כדאי לשקול לערער על צוואה אם יש סיבות משמעותיות להאמין שהצוואה אינה משקפת באמת את רצונות המצווה או שלא בוצעה כראוי על פי החוק. לפני שיוצאים למסע משפטי מאתגר זה, חשוב להעריך את המצב בזהירות ולקבוע אם יש ראיות מהותיות התומכות בטענתכם.

שקלו לערער על צוואה אם יש לכם סיבה להאמין שהמצווה לא היה כשיר מנטלית להבין את ההשלכות של הצוואה בעת עריכתה, או אם יש חשד להשפעה בלתי הוגנת או כפייה מצד צד אחר. בנוסף, אם יש סתירות או שגיאות גלויות בצוואה, כגון שפה לא ברורה או חתימות מפוקפקות, הדבר יכול להוות עילה לערעור. מומלץ גם לערער אם הצוואה אינה מספקת תמיכה לפרנסים או שחלוקת הנכסים נראית לא הוגנת באופן משמעותי ללא הצדקה.

בסופו של דבר, ההחלטה לערער על צוואה לא צריכה להתקבל בקלות. היא דורשת שיקול דעת זהיר של העלויות הרגשיות והכספיות הפוטנציאליות הכרוכות בסכסוך משפטי, לעומת האפשרות לתקן את מה שנתפס כצוואה לא צודקת או שגויה. התייעצות עם איש מקצוע משפטי יכולה לספק הכוונה לגבי חוזק התיק שלכם ומהו מהלך הפעולה הטוב ביותר.

ערעור על צוואה הוא פעולה משפטית משמעותית הדורשת הצדקה חזקה והבנה של דיני הירושה הרלוונטיים. חשוב לזהות את הנימוקים הנפוצים לערעור, כגון חוסר כשירות לצוות, השפעה בלתי הוגנת, ביצוע לא תקין וסעיפים מפוקפקים. למבצעי צוואה יש תפקיד מכריע בניהול סכסוכי צוואות, עם אפשרות להדחה אם הם נכשלים בתפקידיהם. יש לשקול ערעור על צוואה כאשר יש ראיות אמינות לפגמים ביצירתה או בתוכנה. בעוד שערעור על צוואה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני, זהו מנגנון מכריע להבטחת חלוקה סופית של עיזבון בהתאם לכוונות האמיתיות של הנפטר.

 

מהן הראיות המשפטיות שצריך לוודא כדי להבין מהן העילות להתנגדות לצוואה?

עילות להתנגדות לצוואה מבוססות על ראיות עובדתיות שאם יוכחו בבית המשפט, יביאו לתוצאה הרצויה של קבלת ההתנגדות ופסילת הצוואה.

אחת העילות המצוטטות בדרך כלל להתנגדות לצוואה היא חוסר כשירותו של המצווה לערוך צוואה, אשר עשויה לנבוע מגורמים כגון אי כשירות נפשית או פסילה מלהוריש, מכתבי התנגדות לצוואה מציינים פעמים רבות עילות פסילה להורשה.

במקרים מורכבים, נבחנת יכולתו של המצווה להבין את מהות הצוואה, כגון כאשר המצווה נמצא על ערש דווי ובמצב קריטי (עורך הדין).

בעוד שהכשירות לערוך צוואה אינה עילה תקפה לערעור עליה, היא כרוכה בהערכת יכולותיו הקוגניטיביות של המצווה (עורך הדין).

השפעה בלתי הוגנת היא עילה נוספת לערעור על צוואה בבית המשפט לענייני משפחה, המתייחסת למצבים בהם המצווה מנוצל בשל תלותו באדם אחר לניהול חייו ונכסיו (להלן: עורך הדין). החשש העיקרי בעת ערעור על תוקפה של צוואה הוא האם קיימות ראיות מספיקות להוכחת תלות משמעותית של המצווה במוטב המיועד, והאם תלות זו נוצלה כדי להשפיע על תוכנה של הצוואה ועל הנהנה הסופי ממנה.

עורכי דין המתמחים בתיקי ירושה נמנעים פעמים רבות מהגשת תביעות במשפט הפלילי כגון הונאה בשל נטל ההוכחה הגבוה הנדרש לתביעות בעלות השפעה בלתי הוגנת חמורה. עם זאת, בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי אפוטרופוס אינו רשאי לקבל מתנה מהחסוי עליו הוא אחראי בשל ניגוד עניינים, ובכך הרחיב את העילות להתנגדות לצוואה.

סעיף 35 לחוק הירושה קובע כי מעורבות בעריכת צוואה יכולה להפוך אותה לפסולה אם המוטב המיועד או מי מטעמו הפעיל השפעה על הוראותיה. עם זאת, בית המשפט מתערב רק במקרים בהם קיימות ראיות ברורות להשפעה בלתי הוגנת ונצלנית, ומפרש באופן צר מהי מעורבות בהליך הניסוח.

חשוב לציין כי עצם הסעת המצווה למשרדו של עורך הדין או המתנה שם אינה מעידה בהכרח על מעורבות בניסוח הצוואה בפועל. כמו כן, תשלום שכר טרחה בגין עריכת הצוואה עשוי להיחשב כמעורבות או לא, בהתאם לנסיבות הספציפיות.

מעורבות בעריכת צוואה נחשבת לסוג של השפעה בלתי הוגנת ויכולה לשמש בסיס להתנגדות. עם זאת, חיוני להוכיח ראיות ברורות להשפעה בלתי הוגנת ונצלנית כדי לערער בהצלחה על תוקפה של צוואה מטעמים אלה. מעורבות ביצירת צוואה הוגדרה על ידי בית המשפט כהשפעה פסולה ואסורה, המכונה השפעה בלתי הוגנת. עילה נוספת להתנגדות היא טעות בצוואה. על אף היותה נדירה, ניתן לערער על טעות בצוואה אם ניתן להוכיח כי המצווה הניח הנחה מוטעית שהשפיעה על הוראות הצוואה. עילת התנגדות זו מקורה בדיני החוזים והיא דורשת להראות מה היה מורה המצווה אלמלא נעשתה הטעות. צוואה חתומה הכוללת הוראות שאינן מובנות עלולה להיפסל אם לא ברור למה התכוון המצווה. עם זאת, אם ניתן לקיים הוראות מסוימות בצוואה החתומה, בית המשפט עשוי לשקול כיצד לבצע חלקים אלה.

גם מסירת הסמכות להורות בצוואה לאדם אחר יכולה להוות עילה להתנגדות, למעט במקרים ספציפיים המפורטים בסעיף 29 לחוק הירושה. צוואות פסולות המכילות הוראות בלתי חוקיות הן נדירות, ועל פי החוק, הוראה בלתי חוקית בצוואה הופכת אותה לבלתי ניתנת לאכיפה. דוגמאות להוראות בלתי חוקיות כוללות דרישה לפגוע באדם אחר כדי לקבל ירושה או עיסוק בהעלמת מס. עילה נוספת להתנגדות היא הוראה בלתי אפשרית בצוואה שאינה ניתנת למימוש. לדוגמה, אם נכס כבר ניתן במתנה בעבר, לא ניתן להיפטר ממנו שוב באמצעות הוראה בצוואה. יש צורך לקבל את רשותו של בעל הנכס על מנת לצוות על רכוש שאינו שייך למצווה בצוואתו.

 

סיפור שלא היה: עורך דין צוואות, ירושות ועיזבונות טל טאוב המסע לעילות התנגדות לצוואה

פעם, בלב תל אביב, עיר שוקקת חיים במדינת ישראל, חי אדם בשם אלי כהן. אלי היה אינטלקטואל, קורא נלהב ואספן של ספרים נדירים. הוא בילה את ימיו שקוע בדפי ההיסטוריה, מצא נחמה וחוכמה בתוך הכריכות השחוקות שלהם. במהלך השנים הוא צבר אוסף יוצא דופן שאותו הוקיר מאוד.

ככל שחלפו השנים, אלי ידע שהגיע הזמן לתכנן את העתיד. הוא חיפש את מומחיותו של עורך דין בעל שם המתמחה בצוואות, ירושות ועזבונות, בשם טל טאוב. טל נודע בגישתו הקפדנית לעניינים משפטיים, במסירותו הבלתי מעורערת ללקוחותיו ובהבנתו העמוקה את המורכבות שאופפת צוואות.

אלי וטל נפגשו במשרדו של טל, גן עדן של מומחיות משפטית בתוך העיר השוקקת. החדר היה מקושט בספרי משפטים, מסמכים משפטיים ישנים ותחושת אמון שחלחלה באוויר. טל, גבר בגיל העמידה עם שיער מלח פלפל וחיוך חם, קיבל את אלי בזרועות פתוחות.

הם יצאו למסע ביחד, דנו ברצונותיו של אלי לאוסף הספרים היקר שלו. אלי היה נחוש להבטיח שספריו היקרים ימצאו בית חדש בקרב אלה שיעריכו אותם כמוהו. טל הקשיבה בקשב רב, רשמה הערות ושאלה שאלות תובנות כדי להבין לעומק את רצונותיו של אלי.

שבועות הפכו לחודשים כאשר טל ערך בקפדנות צוואה מקיפה ששיקפה את רצונותיו של אלי. כל פרט סבוך הובא בחשבון, מחלוקת הספרים ועד להקצאת הנכסים. מומחיותו של טל הבהרה תוך כדי ניווט בנוף המשפטי, והבטיחה שהצוואה עומדת בכל הדרישות הנדרשות ותקפה לפי החוק הישראלי.

עם זאת, לגורל היו תוכניות אחרות. בבוקר חורפי קר, אלי נשם את נשימתו האחרונה והותיר אחריו חלל בלבם של מי שהכיר אותו. בעוד יקיריו אבלים את לכתו, תפקידו של טל כאור מנחה בתחום המשפטי נכנס שוב למוקד.

השמועה של אלי התפשטה, ומשכה את תשומת לבו של בן דוד רחוק בשם דניאל. דניאל תמיד נטר טינה נסתרת כלפי אלי, קנאי באוסף הספרים שכילה את חייו של בן דודו. מונע ממרירות ותאוות בצע, החליט דניאל לערער על הצוואה, בטענה שאלי לא היה בר דעת כשניסח אותה.

כשהידיעה הגיעה לאוזניו של טל, הוא ידע שעליו להיכנס לפעולה. חמוש בחושיו המשפטיים ובנחישותו הבלתי מעורערת, הוא נשבע להגן על משאלותיו האחרונות של אלי ולהבטיח שהצדק ינצח. טל אסף עדויות בקפדנות, החל מתיעוד רפואי ועד עדויות מחברים ועמיתים, כולן מעידות על מצבו הנפשי התקין של אלי במהלך עריכת צוואתו.
אולם בית המשפט הפך לשדה הקרב כאשר טל התמודד מול הצוות המשפטי של דניאל. עם כל ויכוח, טל פירק במיומנות את טענותיהם, וחשף את האמת מאחורי מניעיו של דניאל. הוא תמך בלהט במורשתו של אלי, וצייר תמונה חיה של אדם שתכנן בקפידה את העתיד בבהירות ובתכלית.

ימים הפכו לשבועות, ולבסוף ירדה פטישו של השופט, ומסרה פסק דין מהדהד לטובת צוואתו של אלי. מסירותו ומומחיותו של טל ניצחו, והבטיחו שאוסף הספרים של אלי ימצא את ביתו הראוי וכי משאלותיו האחרונות יכובדו.

ככל שסיפורו של אלי כהן והמופלא שלו יתפשט בקהילה המשפטית, המוניטין של טל טאוב כמגן צדק צמח. מסירותו הבלתי מעורערת ללקוחותיו ויכולתו לנווט בעולם המורכב של צוואות, ירושות ועיזבונות זיכו אותו בהערצה ובכבוד של בני גילו.

וכך, סיפורו של טל טאוב וניצחונו מול התנגדות עומד כעדות לכוח הצדק, החמלה והמחויבות הבלתי מעורערת של עורך דין להגן על מורשתם של מי שעברו.

בסופו של דבר, סיפורו של אלי משמש תזכורת לכל שניתן לחשוף את צללי החמדנות והטינה, להעלות את אור האמת ולשמור על משאלותיהם של אלו שבאו לפנינו.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
עילות התנגדות לצוואה

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על עילות התנגדות לצוואה
שיתוף המאמר עילות התנגדות לצוואה בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד