הסכם גירושין

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא הסכם גירושין

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

זוגות רבים מגיעים למועד בו הם מבקשים להיפרד אחד מהשני ולסיים את קשר הנישואין הקיים בינם.
אך מקרה שכזה איננו חייב להיות כה כואב ומורכב, ניתן להגיע למקום טוב יותר על ידי בחירה שקולה ונכונה של הצעדים השונים הנעשים לאורך התהליך. אחד מהצעדים אשר יכולים להקל על הדבר הוא בחירה בהסכם גירושין על פני הליכה אל מעמד משפטי. זהו בעצם מסמך המכיל סעיפים השונים שבעזרתם ניתן לקבוע, כיצד יראו חיי הגירושין החדשים של שני הצדדים. כיצד הכספים והנכסים התחלקו להם בין השניים.
המאמר הבא מבקש לדבר על נושא זה ועל האפשרויות השונות הקיימות בו.

 

הסברים ראשונים ומה צריך לדעת על הסכם גירושין

גירושין וההשלכות של המקרה

זוג אשר מגיע למצב של גירושין הוא כזה המגיע למקום של שינוי החיים אשר היו קיימים עד אותה עת. הכוונה היא שנוצר מצב חדש בו שני הצדדים צריכים לחשוב כיצד להמשיך את חייהם החדשים. האפשרות הראשונה נמצאת בצורך לחלק את הנכסים והכספים, דבר זה נעשה על פי הליך חוקי ומשפטי מסוים הקיים בישראל.
האפשרות השנייה היא משמורת על ילדים במקרה שיש ילדים משותפים. אפשרויות נוספות מדברות על מקרים פרטיים כאשר כול מקרה גירושין הוא עולם ומלואו. בכול מקרה אין להסתכל על ההליך בצורה פשוטה וישנו צורך לעבוד ולהשקיע על מנת שהחיים שאחרי יהיו טובים לשני הצדדים.

 

אחד נגד השני או עזרה הדדית

אם במצב של נישואין הזוג מסתכל על עצמו כיחידה אחת אשר מבקשת לפעול תחת התחשבות ברצונות של שני הצדדים, מצב של גירושין יכול להביא את הזוג למקום שהוא קצת אחר ובעייתי יותר. כך כול אחד יכול להיכנס למקום בו הוא חושב כיצד הוא מרוויח על חשבונו של בן הזוג, כיצד הוא מקבל יותר כספים ועוד.
בני הזוג צריכים לעשות בחירה מושכלת, האם הם רוצים לפנות אחד כנגד השני או שמא הם רוצים לשתף פעולה על מנת ששני הצדדים ירוויחו. לעיתים מקרה הגירושין מערב בתוכו בני משפחה וחברים שיכולים להיפגע ממקרה שכזה.

 

אפשרויות משפטיות לאחר גירושין

על מנת שהגירושין של בני זוג יכנסו לתוקף, הם צריכים להיעשות בצורה חוקית ורשמית. החוק במדינת ישראל מאפשר שתי אפשרויות עיקריות אשר בהן אפשר להשתמש על מנת לקיים את קשר הגירושין.
האפשרות הראשונה היא שכירת עורך דין , הגעה לבית המשפט והתמודדות מול הצד השני עד אשר השופט מכריע על סעיפים כאלו ואחרים. האפשרות השנייה היא הימנעות ממשפט והתכנסות אל מול בעל מקצוע אשר בעזרתו ניתן להכין הסכם גירושין. אפשרות זאת היא קצרה יותר מבחינת זמן ולרוב היא פחות יקרה.
היא נותנת אפשרות לשני הצדדים להגיע למקום של רווח, פעמים רבות בבית המשפט נוטה השופט להחליט לטובת אחד הצדדים.

 

המשמעויות של הסכם גירושין

יש להבין כי הסכם הגירושין הוא מסמך חוקי ורשמי לכול דבר אשר ניתן להשתמש בו על מנת לכונן קשר בריא ונוח יותר בין שני הצדדים. גם לאחר התמודדות בבית המשפט, נוצר הסכם מסוים אליו שני הצדדים צריכים להיות קשובים, אך הסכם זה נוצר מתוך אילוץ והחלטה של גורם שלישי. במקרה של הסכם גירושין ללא משפט, אנחנו מדברים על מצב בו כול צד מרגיש כי הוא קיבל את מבוקשו ויתרה מזאת, סביר להניח כי לא ינסה להפר את ההסכם ולשנות אותו לאחר שהדבר כבר נחתם. דרך זאת יכולה להשפיע בצורה ניכרת על הסעיפים הקיימים בו.

 

עבודה לצד בעל מקצוע

ההמלצה היא להשתמש בבעל מקצוע אחד אשר שני הצדדים מסכימים עליו, כאשר הוא יוכל לקרוא את המצב ולהבין מהן ההנחיות השונות הצריכות להינתן על מנת שייווצר הסכם שהצדדים יהיו מרוצים ממנו.
אם במשפט, כול צד עובד בעזרת עורך דין, כאשר בעל המקצוע יבקש לגרום ללקוח שלו להרוויח יותר,
כאן הדבר מתנהל בצורה אחרת לגמרי. בעל המקצוע יבקש לבחון את המקרה שלכם לפרטי פרטים ולהבין כיצד כול צד צריך להתנהל על מנת שיצא הסכם שתהיו מרוצים ממנו. בהמשך המאמר נבקש להסביר על בעלי המקצוע השונים, ההליך הנכון לבחירה שלהם ועל הדרך הטובה לעבודה מולם. יש להבין כי זהו חלק בלתי נפרד מהליך הגירושין.

 

סעיפים שונים בהסכמי גירושין

עיקרון השיתוף

לפני שנכנס לסוגים השונים של סעיפים הקיימים בהסכמי הגירושין, יש להבין עיקרון אחד פשוט אשר קיים לו בכלל המקרים . זהו מקרה של עיקרון השיתוף. הדבר אומר ששני הצדדים לרוב זכאים לקבל נכסים וכספים גם אם הם נקנו לפני קשר נישואין וגם הם אם נקנו מחשבון הבנק של אחד מהצדדים והדבר רשום על שמו.
עיקרון זה מתקיים מתוך הבנה כי כול אחד מהצדדים לרוב השתמש בנכס כזה או אחר או היה לו חלק בכסף אשר בו נעשה שימוש על מנת לקנות את הנכס. כך יש להבין כי לרוב תגיעו למצב בו הדברים התחלקו ביניכם.

 

הסעיפים הכספיים

ברוב המקרים, בני זוג מחזיקים בחשבון בנק משותף ושניהם שותפים להכנסות, ההוצאות, החובות וההלוואות הקיימות בחשבון זה. כך כאשר נוצר מקרה של גירושין, הכספים מתחלקים בין השניים. אך כאשר אנחנו מדברים על הסכם גירושין, ישנו מקום של תמרון וניסיון להבין האם כול אחד מהצדדים זקוק לכמות מסוימת.
יתרה מזאת, הסכם עלול להביא אתכם למצב בו אתם נשארים עם כספים אשר לא מספיקים לצורת החיים החדשה שלכם. כך עליכם להסתכל על המצב אליו אתם עומדים להיכנס ולנסות להבין, האם ישנו צורך להיכנס למשא ומתן מסוים מול בן הזוג לשעבר שלכם. זכרו כי אתם נמצאים באפשרות של עזרה הדדית, אל תפחדו להציף בעיה כלכלית אפשר לתקנה בעזרת ההסכם.

 

נכסים וחפצים הנמצאים ברשות שני הצדדים

לרוב הכוונה היא לדירה, רכב וחפצים יוקרתיים אשר יש להם משמעות כלכלית גבוהה. בני הזוג לשעבר יכולים לבקש לחלק את הדברים בינם ולהגיע למצב בו הם מקבלים את הנכס עצמו. אפשרות נוספת היא מכירת הנכס וחלוקת הרווחים בצורה שווה. בכול מקרה, בעזרת ההסכם עליכם לנסות להבין האם אתם צריכים את הנכס לטובת המצב הכלכלי החדש שלכם. ההמלצה היא למכור את הדבר ולחלק אותו בין שני הצדדים, מעשה שכזה יכול למנוע ריבים מיותר ואף להביא עימו קנייה של נכסים חדשים. נסו לנצל את אפשרות זאת בהמשך הדרך.

 

המקרה של ילדים משותפים

במקרה שבני הזוג מחזיקים בילדים משותפים אשר נוצרו בקשר הנישואין, ישנו צורך לקבוע שני דברים אשר קשורים לגידול שלהם. האחד הוא משמורת על הילדים, כאשר לרוב הבחירה היא אחת משתי אפשרויות.
משמורת משותפת בה שני ההורים דואגים בצורה שווה לילד, רואים אותו בימים קבועים במהלך השבוע ועל מנת שהדבר התאפשר השניים צריכים למלא את סעיפי ההסכם. האפשרות השנייה היא משמורת חד צדדית בה אחד מהצדדים שומר על הילד לרוב הזמן. הסעיף השני בו צריך להתחשב הוא מזונות. במקרה של משמורת משותפת, שני הצדדים צריכים לשלם בעוד שבמשמורת חד צדדית, רק צד אחד צריך לשלם.

 

סעיפים נוספים היכולים להתקיים

כפי שכבר אמרנו, כול מקרה של גירושין הוא עולם ומלואו, לפיכך רגע לפני שאתם ממהרים ליצור את ההסכם, עליכם להבין האם ישנן אפשרויות אשר אתם צריכים לבנות בצורה מדויקת בשבילכם. הכוונה היא שנוצר מצב בו החיים כפי שאתם מכירים אותם עומדים להשתנות. הסכם גירושין הוא דבר שתוכלו ליצור בעצמכם בעזרת בעל המקצוע אשר תמצאו לכם. כך למשל אם אתם צריכים עזרה מבן הזוג לשעבר בעניינים בריאותיים,
אם אתם מבקשים שייתן לכם זמן נוסף עם הילדים, אולי תוכלו לחלק את השימוש ביניכם. כול אלו ניתן להכניס בהחלט להסכם. אל תפחדו מאפשרות זאת.

 

מהו ההליך לכתיבת הסכם גירושין

החלטה כי המועד הגיע

עוד לפני שאתם מבקשים לצעוד אל עבר הסכם הגירושין, ישנו צורך להחליט בצורה מושכלת וסופית כי אכן המועד הגיע וישנו צורך לפרק את הקשר הקיים ביניכם. יש להבין כי אתם עומדים לחתום על מסמך אשר אתם צריכים להתחייב אליו, כאשר הוא מתייחס לפרק הזמן הארוך העומד להגיע לו. שיחה רצינית מול בן הזוג והבנה כי שני הצדדים מבקשים להמשיך הלאה יכולה להצעיד אתכם אל עבר הסכם בריא יותר.
אם ישנה הבנה ולו קטנה ביותר כי ישנו מקום להשלמה ולהמשך הנישואין הדבר עלול להשפיע על יצירת ההסכם. מרגע שהחלטתם כי אכן אתם ראויים לפרידה, תוכלו לעבור בלב שלם אל השלב הבא.

 

חיפוש ועבודה לצד עורך דין

הרצון הראשוני שלנו הוא לדבר על רצונות ותנאים ולנסות להבין כיצד ליצור את סעיפי ההסכם כבר מהשלב התיאורטי. אך האמת הפשוטה היא שאם תעשו כך הרי שאתם עובדים באזור אשר סביר להניח כי לא יוכל להתקיים בצורה שלמה. הכוונה היא שישנו חוק במדינת ישראל, ישנן אפשרויות אשר בהן תוכלו להשתמש ותו לא. העדיפות היא קודם כול למצוא עורך דין או בעל מקצוע אשר יודעים על תחום הגירושין וההסכמים כאשר הם יכולים להנחות אתכם על מעשים מסוימים. ההמלצה שלנו היא לחפש את בעל המקצוע בצורה רחבה ולהבין מי הוא האדם שתסכימו על עבודה מולו.

 

רצונות מול מציאות

לאחר שמצאתם את האדם המבוקש, תוכלו להמשיך הלאה ולהסביר לו את המצב בו אתם נמצאים ואת המצב החדש אליו אתם מבקשים להיכנס בהקדם. עורך דין איכותי יוכל להסביר לכם האם מדובר במצב אשר יכול להתקיים או שמא תצטרכו להתגמש ולשנות את אופי המחשבה שלכם. יש להיות מוכנים לכך שסביר להניח כי תצטרכו לנחות על הקרקע ולהקטין את הציפיות שלכם. בנוסף, יש לפעול בצורה חוקית כאשר עורך הדין הוא האחד אשר יוכל לנווט את הספינה שלכם בתוך תחום זה. תנו לו להסביר לכם מהן הדרכים אשר רלוונטיות לכם בעזרתן תוכלו להשתמש על מנת ליצור הסכם גירושין שתהיו מרוצים ממנו.

 

עבודה על סעיף לאורך זמן

הסכם גירושין איכותי הוא כזה שתוכלו להבין ולקרוא אותו בצורה הטובה ביותר. יתרה מזאת, הסעיף להתייחס לכלל תחומי החיים וכול פרט קטן אשר מתקיים במקרה שלכם. כך עליכם לעבוד יחד עם עורך הדין ובצורה משותפת על מנת לחשוב יחדיו על כול אפשרות אשר צריכה להתקיים בתוך המסמך.
תנו לעצמכם כמות זמן רחבה לעבוד על האפשרויות השונות, האם ישנו צורך לנבור בחוק הישראלי ולנסות למצוא אפשרויות המתאימות במיוחד בשבילכם. עורך דין איכותי ידע לעשות זאת בשבילכם וליצור מקרים מיוחדים במידת הצורך. כול סעיף הוא דבר שיכול להפוך את החיים שלכם כעת לנוחים וטובים יותר.

 

מבט אחרון וחתימה

לאחר שיצרתם מסמך מסוים הכולל בתוכו את כלל הסעיפים אשר ביקשתם, כעת עליכם להביט עליו עוד פעם אחת ולהבין בצורה מוחלטת, האם אתם מרוצים ממה שכתוב. רשויות החוק השונות יבקשו לבדוק את סעיפי ההסכם ולהבין אם כלל ההבנות הנמצאות בו הן אכן כלו היכולות להתקיים. עורך הדין אמור להיות איכותי וכזה אשר יגרום לעבודה מול הרשויות להיות קצרה ונוחה יותר. כך אנחנו ממליצים לכם לשבת מולו לראות כי אתם מבינים בצורה פשוטה את הכתוב בהסכם. כך כאשר הרשויות יבקשו לאשר אותו, תוכלו לדעת כי אתם מסכימים על הכתוב בו. כעת כול מה שנותר הוא לחתום ולהמשיך לעבר פרק הגירושין.

 

תפקידיו השונים של בעל המקצוע המתמחה בהסכם גירושין

לחבר ולהפגיש בין שני הצדדים

עורך דין הוא בעל המקצוע אשר יכול לקרב בין שני הצדדים ולהביא אותם שוב ושוב להסכמה על מנת שהמסמך שייווצר יעשה בתהליך בריא ונכון, ישנם אנשים אשר למדו את תחום הגישור ויישוב הסכסוכים.
כאשר הם יודעים כיצד לחבר בין שני צדדים ולהביא אותם לידי מקום טוב יותר. שלב הגירושין יכול להביא את השניים למקום של עצב וכאב, כעס על כך שהם עומדים להפסיד, עורך הדין צריך להיות שם בשבילם ולתמול בהם במידת הצורך. בנוסף, ההסכם צריך להתקיים במפגשים פרונטליים וביחסים מסוימים בין הצדדים. עורך הדין יכול לעזור לכונן יחסים אלו.

 

הסברים על התחום המשפטי

אתם עומדים להגיע אל אזור בו החוק יכול להיות לצדכם. אך אם להיות כנים הרי שאין לכם ידע רחב על אפשרויות הקיימות כעת. אתם צריכים בעל מקצוע אשר ייתן לכם ידע וייעץ במידת הצורך. ברוב המקרים ההעדפה היא אף שהוא יפעל במקומכם במעמדים השונים. תוכלו לעשות זאת על ידי הפעלת מסמך ייפוי כוח, אשר נותן לו גישה לסוגים שונים של מידע ופעולות. בכול מקרה ההמלצה שלנו היא שתגיעו למקום בו תרגישו שישנו אדם שאתם יכולים לבטוח בו. רק אז תבטחו במה שהוא אומר לכם. לאחר מכן, יש לבקש ממנו לפרט לכם את המשמעות של כול סעיף וסעיף.

 

מדינת ישראל כמדינה ייחודית

מדינת ישראל היא מדינה ייחודית אשר משלבת בתוכה חוק ודת. כך לא רק שאין לכם ידע על המתרחש בתחום המשפטי אלא שישנו צורך בהבנה בכוונות הקשורות ליהדות. יתרה מזאת, המדינה לארוך השנים סיגלה לעצמה עורך חיים אשר משפיע גם על תחום הגירושין. עורך הדין צריך להיות בקיא בכלל הדרשות והסעיפים הקשורים לייחודיות של מדינת ישראל. עורכי דין הם בעלי ניסיון וככאלו הרי שיש להם אפשרות להביא לכם מקרים אשר הם נתקלו בהם בעבר. תנו לדבר לקרות ובעזרת כך, תוכלו להגיע למקום אשר הוא נוח יותר למקרה הספציפי שלכם.

 

מכתיבת השם עד החתימה

האפשרות הנוחה ביותר היא לתת לעורך הדין את היכולת ליצור בשבילכם את המסמך, מא’ ועד ת’.
האמת היא שאתם רוצים לגמור עם ההליך בצורה מהירה ולתת לפרק החדש בחיים שלכם להתחיל.
עורך הדין יכול להיות שם בשבילכם על מנת שהוא יצור את מסמך הסכם הגירושין וההמלצה היא לתת לו ליצור את כול המסמך. זהו אדם אשר אתם משלמים לו, העדיפות היא שלא תגבילו את העבודה שלו,
כך זה יביא אתכם למקום בו היכולת שלו להשפיע על המקרה שלכם לאורך זמן. במקרים מסוימים, תמצאו את עצמכם עצובים או מתקשים למצוא זמן להתעמק בתוך פרטי המסמך בצורה מפורטת. אין בושה לתת לעורך הדין לחתום במקומכם.

 

בשבילכם גם ברגעים הקשים

עורך הדין לא יכול לפעול בצורה אוטומטית ולהמציא לכם סעיפים על פי דעתו, עליו להקשיב לכם ולזהות את המצוקות הקיימות במקרה. פעמים רבות עורך הדין יבקש להוציא מכם מידע על מנת שהדבר יופיע על המסמך, אתם נמצאים במקום רגיש שישנו צורך לטפל בו. עורך דין מיומן ואיכותי יכול בהחלט לעשות את הדבר בשבילכם בצורה רחבה למדי. אם אכן הוא מבקש להיות שם בשבילכם, לשאול על מצב הרוח, לבקש לשמוע מכם על בעיה הקיימת, נסו לשתף אתו פעולה. אומנם אתם עובדים עם מומחה, אך הוא מוגבל על פי היכולות שלכם. יש לשתף פעולה.

 

אילו סוגים של הסכם גירושין קיימים ומה ההבדלים ביניהם

הסכם גירושין הדדי ומעמיק

האפשרות הראשונה והמומלצת ביותר היא להגיע למצב בו אתם יוצרים הסכם גירושין הדדי ומעמיק עם בן הזוג שלכם. את אפשרות זאת תוכלו לממש כאשר הוא בשיתוף פעולה מלא אתכם וכאשר יש לו הסכמה לסעיפים השונים הקיימים בו. הדבר אכן יכול להתקיים לו בהמשך הדרך, יש לפתוח בשיח ולהבין אם אכן אתם נמצאים במקום שכזה. לולא הקיום של דבר זה, תוכלו למצוא את עצמכם נמצאים בתסביך בלתי נגמר בו הוא יבקש לפנות נגדכם ולתקן את המסמך שנוצר ואפילו לבקש לא לחתום עליו. הסכם שכזה נחשב כסוג הטוב ביותר, נסו לחתור אל אפשרות זאת בהמשך.

 

גירושין חד צדדיים

לעיתים אחד מבני הזוג יכול למצוא את עצמו במצב בו השגרה מעמיסה על היכולות שלו. או שהמצב הרגשי שלו מעמיד אותו במקום של שבר הגורם לו לא לרצות להתעסק עם הסכם או הליך מסוים. למרות זאת, ישנו צורך בהסכמה שלו ובחתימה על מנת שההסכם יכנס לתוקף בהמשך. תוכלו גם במקרה שכזה לעבוד בעזרת עורך הדין שלכם על מנת ליצור הסכם שמצד אחד יענה על הצרכים שלכם ומצד שני יוכל להתקיים.
אומנם ניתן לקרוא לדבר כגירושין חד צדדים שכן צד אחד עושה את רוב העבודה, אך יש להסתכל על ההליך ככזה בו צריך את שיתוף הפעולה של שני הצדדים יחדיו.

 

הסכם גירושין למען הילדים

מקרה של ילדים משותפים הוא כזה בו הסכם הגירושין התייחס ויושפע בסעיפים הרבים שלו ממקרה שכזה.
כך תמצאו את עצמכם במקום בו הכספים שיחולקו יגיעו לשימוש לכלכלת הילדים, לכספי מזונות ואף תבקשו לחכות איתם עד אשר תוכלו להוריש את הדבר בהמשך היום. הסכם גירושין נכון לזוג אשר יש לו ילדים,
הוא כזה אשר מביא להם עתיד טוב יותר להמשך הדרך. עורך הדין שלכם יוכל להסביר על הסעיפים השונים אשר יהיו צריכים להיות קיימים בהסכם. ילדים בגיל מאוחר יותר יכולים גם להיות בשיח על ההסכם , בכלל יש להסביר להם על המצב החדש אליו אתם עומדים להיכנס יחד איתם.

 

הסכם למניעת מקרים פליליים

פעמים מסוימות, מקרים של גירושין קורים בגלל שאחד הצדדים מבקש לעשות מעשה אשר יכול להמשיך למקום של עבירה על החוק. הכוונה היא למשל למצב בו ישנה אי הסכמה על החזקת הילדים ולאחר מכן נוצר מצב שהאדם יבקש ליזום אפשרות אשר לא קיימת בהסכם או בחוק. יתרה מזאת, הסכם שכזה יוכל לתת לכם מרחב מסוים בו תדעו כיצד ללכת על מנת לא לעבור על החוק. ההמלצה היא אף ליצור התניות וחוקים היכולים להסביר לכם ממה להיזהר והאם תוכלו לעשות דברים מסוימים. בכלל, אין צורך לצאת מתוך נקודת הנחה שההסכם מכוון אך ורק לאנשים עם עבר פלילי מסוים. מקרה של גירושין יכול להביא אנשים לקצה, בעזרת הסכם נכון תוכלו למנוע את הדבר.

 

סיכום המאמר ופרטים נוספים

מאמר זה נוצר על מנת שתקבלו כמה שיותר מידע על הנושא של הסכמי גירושין. טוב לדעת כי ישנם סוגים שונים של מסמכים שכאלו ובעזרתם תוכלו ליצור מצב חוקי ונוח למקרה שלכם. הסכם הוא דבר אשר יש לגבש לאחר הליך מסוים, שיח עם הצד השני, עבודה לצד בעלי מקצוע. יש אפשרויות רבות אשר תצטרכו להשתמש בהן כדי שבפרק החדש בחיים שלכם יהיה טוב יותר. אל תתנו לעצמכם להגיע למצב בו אתם נשארים חסרי אונים ומופסדים ומתוסכלים, אתם מסוגלים ליותר מכך. תנו לעצמכם להגיע למקום בו אתם השולטים באפשרויות העומדות לקרות. אם אנחנו מדברים על מקרה של בית משפט הרי ששם יש צד שלישי שיכול להכריע לטובתכם או לרעתכם. הסכם גירושין הוא מסמך אשר אתם יכולים להחליט על הנטייה שלו, בסופו של יום. אך יש לעשות את הדבר בשיתוף עם הצד השני, שכן ההסכם נכנס לתוקף רק כאשר יש חתימה של שני הצדדים.

אנו ממליצים מכם להשקיע זמן רב כדי ליצור הסכם, יש להתייחס לעניין ברצינות רחבה , לעבוד לצד בעלי מקצוע איכותיים ובכלל לנסות לנצל כמה שיותר אפשרויות. השתמשו בבעלי מקצוע חתמו להם לעשות את תפקידם נסו להתייעץ איתם ולפעול בעזרת המומחיות שלהם. הסכם נכון הוא כזה שתרגישו כי אתם מבינים את התוכן שלו ואת המאמר בו. אם אכן אתם אינכם יודעים מה הסעיפים הכתובים אומרים, אל תשאירו כך, בקשו עזרה מבעל המקצוע.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
הסכם גירושין

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על הסכם גירושין
שיתוף המאמר הסכם גירושין בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד