פירוק שיתוף בין יורשים

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא פירוק שיתוף בין יורשים

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

כאשר אדם אהוב נפטר, הנכסים שהוא משאיר אחריו מובילים לעתים קרובות לשותפות כפויה בין היורשים. שותפות זו, אף שהיא מחייבת מבחינה משפטית, אינה תמיד לטובת המעורבים ויכולה להוביל למצבים מורכבים הדורשים ניווט משפטי זהיר. פירוק השיתוף בין יורשים הוא תהליך מכריע המבטיח שכל יורש יקבל את חלקו הראוי בעיזבון. מאמר זה שואף לשפוך אור על המורכבויות של פירוק שותפות ירושה, על זכויות היורשים לאורך תהליך זה ועל המנגנונים העומדים לרשותם כדי ליישב סכסוכים ולאפשר חלוקה הוגנת של העיזבון. בין אם באמצעות הסכמה הדדית או התערבות משפטית, הבנת השלבים הכרוכים בפירוק יכולה לעזור ליורשים לנווט בזמן מאתגר זה בביטחון ובבהירות. נצלול למסגרת המשפטית, נחקור את השימוש בתשלומי איזון ונבחן את השיקולים הספציפיים כשמדובר בנכסי נדל”ן. ידע זה חיוני לכל יורש המוצא את עצמו שותף בפירוק ירושה משותפת.

 

משרד עורכי דין טאוב ושות’ – מומחים בדיני משפחה, צוואות, ירושות ועיזבונות וסיוע משפטי בפירוק שיתוף בין יורשים

בטאוב ושות’ אנו מבינים את המורכבות שיכולה להיווצר במקרים של פירוק שיתוף בין יורשים. משרד עורכי הדין שלנו מתמחה בדיני משפחה, צוואות, ירושות ועיזבונות, מה שהופך אותנו לבחירה האידיאלית עבור אנשים המבקשים סיוע בניווט תהליך משפטי מאתגר זה.

מטרת פירוק השיתוף בין יורשים היא להבטיח חלוקה הוגנת של העיזבון לכל יורש בודד, ולמעשה לסיים את השיתוף שנוצר ביניהם עקב הירושה. סעיף 121 לחוק הירושה קובע כי פירוק זה צריך להתבצע באופן אידיאלי על ידי היורשים עצמם. עם זאת, במקרים בהם היורשים אינם מצליחים להגיע להסכמה, בית המשפט ממנה מנהל עיזבון שיפקח על ההליך.

הצוות המנוסה שלנו בטאוב ושות’ יכול ללוות אתכם בכל תהליך הפירוק, בין אם מדובר בפירוק שיתוף בדירה ובין אם מדובר בשותפות במקרקעין בין יורשים. אנו מציעים שתי גישות עיקריות ליישוב סכסוכים: באמצעות הסכם בין היורשים או באמצעות הגשת תביעה לבית המשפט אם לא ניתן להגיע להסכמה.

במקרים בהם אין הסכמה בין היורשים, יש צורך לפנות לפתרון באמצעות מערכת בתי המשפט. אנו בקיאים היטב בנבכי דיני המשפחה, הירושה והעזבונות, ויש לנו את המומחיות לייצג את לקוחותינו ביעילות בבית המשפט. עורכי הדין שלנו יפעלו במרץ כדי להגן על האינטרסים שלך ולהבטיח חלוקה הוגנת של הירושה.

חשוב לציין כי הסמכות לדון בתביעות לפירוק, תביעות פירוק וחלוקת ירושה בין היורשים נמצאת בידי בית המשפט לענייני משפחה בלבד. ככזה, למשרדנו יש הבנה עמוקה של ההליכים והדרישות המשפטיות הספציפיות הכרוכות במקרים אלה, מה שמבטיח שזכויותיך נשמרות לאורך כל התהליך.

אם אתם מוצאים את עצמכם עומדים בפני פירוק שיתוף בין יורשים, טאוב ושות’ כאן כדי לספק את הליווי והייצוג המשפטי הנדרשים. צוות עורכי הדין המסור שלנו ישאף להשיג פתרון נוח עבורך ולעזור לסגור את המצב המורכב הזה. פנו אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ותנו לנו לסייע לכם בניווט בתהליך מאתגר זה.

 

מה מוביל לפירוק שיתוף בין יורשים?

פירוק שיתוף בין יורשים מתרחש בדרך כלל בעקבות אירועים מסוימים. אירועים אלה קשורים לרוב לרצון או לצורך לחלק את עזבונו של הנפטר, שיכול לכלול נכסים פיזיים והחזקות פיננסיות. גורם נפוץ אחד הוא מותו של שותף, שמשנה באופן מהותי את הדינמיקה של השותפות. גורמים מזרזים אחרים כוללים כניסת שותף חדש לשותפות, כגון בן זוג או צאצא, או פרישתו של שותף קיים, מה שמסמן שינוי במבנה השותפות.

בנוסף, פשיטת רגל של שותף עלולה להוביל לצורך לפרק את השותפות, שכן היא עלולה להשפיע על היציבות הפיננסית וההתחייבויות של השותפות. פקיעת הסכם השותפות, אם נקבע למועד מסוים, עלולה גם להצריך פירוק. כל אחד ממקרים אלה מוביל לבחינה מחדש של הסכם השותפות ולרוב מוביל לסיום ההסכם הקודם, תוך פינוי מקום להסכם חדש שייקבע בין השותפים הנותרים או החדשים, כאשר הנכסים וההתחייבויות של השותפות הישנה מועברים לשותפות החדשה.

 

כיצד מחלקים נכס משותף בין יורשים?

הרכוש המשותף בין היורשים מתחלק בתהליך הנקרא פירוק שיתוף. הליך זה נועד לחלק את נכסי העיזבון בין היורשים, תוך סיום השותפות הכפויה הנובעת מהירושה. לפי סעיף 121 לחוק הירושה בישראל, היורשים עצמם אחראים לביצוע פירוק השיתוף. במידה והיורשים אינם מצליחים להגיע להסכמה בכוחות עצמם, ניתן למנות מנהל עיזבון שיפקח על תהליך החלוקה. חשוב לציין כי ניתן להשיג את פירוק השיתוף גם באמצעות הסכם בין היורשים או באמצעות הגשת תביעה לפירוק לבית המשפט.

 

מהם הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת פירוק שיתוף בין יורשים?

בעת פירוק שיתוף בין יורשים יש לקחת בחשבון מספר גורמים. ראשית, יש לשלם את כל חובות המנוח בטרם ניתן יהיה לחלק את הנכסים בין היורשים. היורשים אחראים באופן פרטני לחובות עד לגובה חלקם בעיזבון. במידה וישנם חובות שטרם שולמו לאחר חלוקת העיזבון, עלולים היורשים להידרש לשלם את החובות מחלקם לנושים. בנוסף, חלוקת הנכסים צריכה להתבצע על סמך הסכמת היורשים. סעיף 122 לחוק הירושה קובע כי על היורשים לפעול על פי הסכמה בניהול העיזבון וחלוקתו. המשמעות היא שיש לנסח הסכם בין יורשים או הסכם חלוקת עיזבון שיפרט כיצד יירשמו זכויות הירושה במקרקעין.

 

מהם ההליכים המשפטיים הנדרשים לפירוק שיתוף בין יורשים?

ההליכים המשפטיים הנדרשים לפירוק שיתוף בין יורשים יכולים להשתנות בהתאם לנסיבות. במידה והיורשים מצליחים להגיע להסכמה בכוחות עצמם, הם יכולים להמשיך בהסכם בין יורשים או הסכם חלוקת עיזבון. זוהי הדרך המועדפת והחסכונית שכן היא מאפשרת תכנון מס וחיסכון פוטנציאלי עבור היורשים בעתיד. אולם אם אין בידי היורשים להסכים או אם אחד היורשים פועל באופן חד צדדי, ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף לבית המשפט. במקרים כאלה, לבית המשפט לענייני משפחה יש סמכות להחליט כיצד תפורק השיתוף והוא רשאי למנות מנהלי עיזבון שיפקחו על חלוקת הנכסים. בית המשפט יכול גם להורות על מכירת נכסים במידת הצורך.

 

מהם היתרונות והחסרונות של פירוק שיתוף בין יורשים?

ישנם יתרונות וחסרונות לפירוק שיתוף בין יורשים. יתרון אחד הוא בכך שהיא מאפשרת חלוקה הוגנת של הנכסים בין היורשים, ומבטיחה שכל יורש יקבל את חלקו הראוי. זה גם מספק הזדמנות לתכנון מס וחיסכון פוטנציאלי עבור היורשים בעתיד. עם זאת, התהליך עלול להיות מסובך ועלול להוביל לסכסוכים ומחלוקות בין היורשים. חשוב לפנות לייעוץ מקצועי מעורך דין ירושה המתמחה בנושאים אלו על מנת להבטיח פירוק שיתוף חלק ויעיל בין היורשים.

 

כיצד נוצרת ומתפרקת שותפות ירושה?

מהי שותפות ירושה?

שותפות בירושה מתרחשת כמעט כברירת מחדל כאשר מספר יורשים רשומים בצוואה או זכאים לחלק מעיזבון המנוח על פי החוק. סוג זה של שותפות אינו דורש הסכם רשמי כדי להיערך; זה פשוט נובע מהעובדה המשפטית של ירושת נכסים משותפים. נכסים אלה יכולים להיות כל דבר, החל מנדל”ן, כגון בית משפחה, לאינטרסים עסקיים או תיק השקעות. השותפות קיימת משום שהחוק רואה ביורשים בעלים משותפים של נכסי העיזבון, שלכל אחד מהם זכויות וחובות לגבי ניהולם והמיסוי.

 

תהליך פירוק שותפות בירושה

תהליך פירוק שותפות בירושה יכול להיות פשוט כמו הסכמה של היורשים על אופן חלוקת הנכסים, כאשר כל אחד לוקח את חלקו בנפרד. עם זאת, לעתים קרובות מדובר בהליך משפטי מורכב יותר, במיוחד כאשר היורשים אינם יכולים להסכים.

 

צעדים ראשוניים

הפירוק מתחיל בהכרה שהמבנה הנוכחי אינו עובד או אינו מתאים עוד. אולי חלק מהיורשים רוצים לחסל את הנכסים בעוד אחרים רוצים לשמור עליהם, או אולי יש מחלוקת על אופן ניהולם. במקרים כאלה, יורש אחד או יותר רשאי לפתוח בהליך הפירוק.

 

חיפוש הסכמה בין היורשים

באופן אידיאלי, היורשים יגיעו להסכמה הדדית על אופן חלוקת העיזבון. הם יכולים לבחור למכור את הנכסים ולחלק את התמורה, לקנות אחד את השני, או להקצות נכסים ספציפיים לכל יורש על בסיס ערכם. הסכם זה צריך להיות מתועד בכתב ועשוי לדרוש את שירותיו של עורך דין כדי להבטיח שהוא עומד בסטנדרטים משפטיים ומגן כראוי על האינטרסים של כולם.

 

עירוב בתי המשפט

אם היורשים אינם יכולים להסכים, ייתכן שיהיה עליהם לעתור לבית המשפט כדי לפרק את השותפות. פעולה זו ננקטת בדרך כלל בבית משפט לענייני משפחה או צוואה. בית המשפט ישקול גורמים שונים, כגון תרומתו של כל יורש לעיזבון, צרכיו וכל הסכם קיים שעשוי להשפיע על החלוקה.

 

מינוי מנהל עיזבון או מנהל

כאשר היורשים אינם יכולים לחלק את העיזבון בעצמם, בית המשפט רשאי למנות מנהל עיזבון או מנהל. לאדם זה יש סמכות לנהל ולהסדיר את ענייני העיזבון. משימותיהם עשויות לכלול פירוק נכסים, תשלום חובות וחלוקת הנכסים הנותרים ליורשים על פי הצוואה או החוק.

 

הערכת שווי והפצה

חלק חשוב בפירוק הוא הערכת שווי נכסי העיזבון. ניתן לשכור שמאים מקצועיים כדי להבטיח שכל הנכסים מתומחרים בצורה הוגנת. לאחר שווי הנכסים, ניתן לחלק אותם בין היורשים. אם נכס לא ניתן לחלוקה פיזית, כמו בית משפחה, ניתן למכור אותו, ולחלק את התמורה. לחילופין, יורש אחד רשאי לקחת את הנכס ולפצות את האחרים.

 

יתרת תשלומים

כאשר יורש אחד מקבל חלק גדול יותר מהנכסים, הוא עשוי להידרש לבצע תשלומי איזון ליורשים האחרים כדי להבטיח חלוקה שוויונית. תנאי תשלומים אלה יכולים להיקבע על פי הסכם היורשים או החלטת בית המשפט.

 

סיום הפירוק

הפירוק יושלם לאחר הקצאת כל הנכסים, תשלומי איזון שבוצעו וכל חובות או מיסים של העיזבון הוסדרו. השלב האחרון הוא לעתים קרובות רישום הבעלות החדשה על הנכס ברשומות ציבוריות, כגון העברת שטרי רכוש על שמם של היורשים הבודדים.

הליך משפטי שיכול להשתנות מאוד במורכבותו, בהתאם לגודל העיזבון, לסוג הנכסים המעורבים וליחסים בין היורשים. בעוד שזה יכול להיות תהליך מאתגר ורגשי, זהו צעד הכרחי כדי להבטיח שכל יורש יקבל את חלקו ההוגן בעיזבון ויוכל להמשיך בחייו האישיים.

 

אילו זכויות משפטיות יש ליורשים בפירוק שיתוף?

ליורשים יש זכויות משפטיות ספציפיות בכל הנוגע לפירוק שיתוף שנוצר בירושה. ראשית, לכל יורש יש את הזכות לדרוש את פירוק השיתוף, ללא קשר להסכמת היורשים האחרים. זכות יסוד זו מוענקת על ידי חוקי הירושה כדי להבטיח שאף יורש לא ייאלץ להישאר במצב של שיתוף בעלות לא רצוי או בלתי ניתן לניהול.

יתר על כן, ליורשים יש זכות לחלק שווה בנכסי העיזבון, שיש לקבוע אותו על פי צוואת המנוח או, בהיעדר צוואה, בהתאם לחוקי הירושה החלים. אם העיזבון כולל חובות או התחייבויות, ליורשים יש גם את הזכות להסדיר התחייבויות אלה לפני חלוקת הנכסים. הדבר מונע מיורשים לקבל על עצמם אחריות אישית לחובות העיזבון.

במקרה של מחלוקות על חלוקת הנכסים או ניהול העיזבון, ליורשים יש את הזכות להביא את העניין בפני בית משפט לענייני משפחה או ירושה כדי לחפש פתרון הוגן. לבית המשפט יש סמכות להורות על מכירת נכסים, חלוקת תמורה ואף גישור בין יורשים כדי להקל על הסדר פשרה ידידותי.

באופן כללי, הזכויות המשפטיות של יורשים נועדו להגן על האינטרסים שלהם ולהבטיח חלוקה צודקת של העיזבון, מה שמאפשר להם לקבל את ירושתם ללא עול או סכסוך מיותר.

 

מתי יש צורך להיעזר בבית המשפט לענייני משפחה?

הצורך להיעזר בבית המשפט לענייני משפחה מתעורר כאשר היורשים אינם מצליחים להגיע להסכמה הדדית על אופן חלוקת נכסי העיזבון או כאשר מתגלעות מחלוקות בנוגע לפרשנות הצוואה או ליישום דיני הירושה. התערבות בית המשפט מבטיחה שהפירוק של שיתוף היורשים יתבצע באופן הוגן ובהתאם לנורמות משפטיות.

בית המשפט לענייני משפחה נדרש גם כאשר היורשים מתמודדים עם אתגרים כגון מנהל עיזבון בלתי משתף פעולה או כאשר עולות טענות על ניהול כושל או מעילה בנכסי העיזבון. בתרחישים כאלה, בית המשפט יכול לפקח על התהליך, תוך מתן פסקי דין להגנה על האינטרסים של כל הצדדים המעורבים.

בנוסף, בית המשפט לענייני משפחה מטפל במצבים שבהם קטין או אדם חסוי הוא יורש, מה שמחייב התייחסות מיוחדת לחלקו בעיזבון. בית המשפט עשוי למנות אפוטרופוס או מנהל מיוחד שייצג את האינטרסים של יורשים אלה.

תפקידו של בית המשפט לענייני משפחה משתרע על פיקוח על פעולותיהם של מנהלי עיזבון או מנהלים מיוחדים, תוך הבטחה שהם ממלאים את חובותיהם באחריות. אם לא מונה מנהל עיזבון, או אם המנהל שמונה אינו מסוגל או אינו מעוניין לשרת, בית המשפט ימנה מישהו לנהל את ענייני העיזבון.

בסופו של דבר, בית המשפט לענייני משפחה משמש כבורר ניטרלי, המספק מסגרת מסודרת וסמכותית ליישוב סוגיות מורכבות המתעוררות במהלך פירוק השיתוף בין יורשים.

 

כיצד משתמשים בתשלומי איזון בחלוקת עיזבון?

תשלומי איזון ממלאים תפקיד מכריע בחלוקה הוגנת של עיזבון בין יורשים, במיוחד כאשר לא ניתן לחלק את הנכסים המעורבים באופן שווה או כאשר יורש אחד מעוניין לשמור על נכס מסוים. תשלומים אלה הם הסדרים כספיים שמשלם יורש המקבל חלק גדול יותר מנכסי העיזבון לאלה המקבלים פחות, כדי לאזן את הערך שקיבל כל צד.

לדוגמה, אם יורש אחד מעוניין לשמור על בית המשפחה אך הוא מייצג יותר מחלקו ההוגן בעיזבון, יורש זה יעביר תשלומי איזון ליורשים האחרים כדי לפצות על ההפרש. זה מבטיח שכל יורש יקבל סכום המשקף את חלקו החוקי מהערך הכולל של העיזבון.

קביעת הסכום לתשלומי האיזון יכולה להיעשות בהסכמה בין היורשים עצמם, או, בהיעדר הסכמה, בית המשפט לענייני משפחה יכול להחליט על המספרים המתאימים בהתבסס על הערכות השווי של נכסי העיזבון. תשלומי איזון מסייעים להקל על תהליך הפירוק על ידי מתן אמצעי ליורשים לקבל את חלקם ההוגן מבלי הצורך לממש את כל נכסי העיזבון, שעשויים להיות בעלי ערך סנטימנטלי או לייצר הכנסה.

מה קורה לנכס משותף בין יורשים אם היורשים הגיעו להסכמה הדדית?

הם עשויים להחליט להקצות את הנכס ליורש אחד בעוד האחרים יקבלו נכסים או תשלומי איזון בשווי ערך. במקרים אחרים, הנכס עשוי להימכר, והתמורה תחולק בהתאם לחלקו של כל יורש בעיזבון.

כאשר לא ניתן להגיע להסכמה הדדית, בית המשפט לענייני משפחה עשוי להורות על מכירת הנכס. המכירה מבטיחה שהערך של הנכס יימכר ויהיה זמין לחלוקה. במקומות שיפוט מסוימים, ליורשים עשויה להיות זכות סירוב ראשונה לרכישת הנכס מהעיזבון לפני שהוא מוצע לקונים חיצוניים, מה שמאפשר ליורש אחד לשמור על הנכס תוך פיצוי האחרים.

אם לא ניתן למכור את הנכס במחיר הוגן, או אם היורשים מסכימים להשאיר את הנכס בתוך המשפחה, הם עשויים לבחור להחזיק בנכס במשותף או להקים נאמנות לניהולו. עם זאת, הדבר יחייב הסכם חדש המפרט את תנאי הסדר הבעלות המשותפת או הנאמנות המתמשך הזה.

פירוק שיתוף בין יורשים הוא צעד משמעותי ביישוב עיזבון והבטחת קבלת הירושה החוקית של כל יורש. פירוק השיתוף מתרחש עקב אירועים שונים, כגון מות שותף או הוספת שותף חדש, ותהליך הפירוק יכול להיות מורכב, הדורש שיקול משפטי זהיר ולעתים קרובות מעורבות של בתי משפט לענייני משפחה.

ליורשים יש זכות חוקית לפרק את השיתוף ולבקש חלוקה הוגנת של הנכסים, בין אם בהסכמה הדדית ובין אם בהתערבות בית המשפט. תשלומי איזון הם כלי חיוני להשגת הוגנות כאשר לא ניתן לחלק את הנכסים בקלות. נדל”ן, נכס נפוץ בעיזבונות רבים, עלול להציב אתגרים מיוחדים, אך ניתן להעסיק פתרונות כגון מכירות, תשלומי איזון או המשך בעלות משותפת כדי לכבד את רצונותיהם וזכויותיהם של כל היורשים.

בסופו של דבר, פירוק שיתוף הירושה הוא יותר מחלוקת נכסים – הוא מאפשר ליורשים להמשיך בחייהם, לכבד את מורשתו של הנפטר תוך הבטחת פתרון הוגן וצודק לכל המעורבים.

 

סיפור שלא היה: עורך דין צוואות, ירושות ועיזבונות טל טאוב המסע לפירוק שיתוף בין יורשים

פעם בעיר התוססת תל אביב, ישראל, חי אדם בשם אברהם כהן. אברהם היה איש עסקים מצליח שבנה אימפריה עצומה בעבודתו הקשה ובמסירותו. כשהתבגר, החל אברהם להרהר במורשתו ובעתיד עושרו העצום.

ללא משפחה קרובה להעביר אליה את ירושתו, החליט אברהם לערוך צוואה מקיפה שתבטיח את חלוקת נכסיו בין קרוביו הקרובים ביותר וחבריו המהימנים. בחיפוש אחר הכוונה מקצועית לניווט בעולם המורכב של צוואות, ירושות ועזבונות, פנה אברהם למשרד עורכי דין בעל שם הנודע במומחיותם בנושאים אלו – טאוב ושות’.

טל טאוב, עורך דין ותיק המתמחה בצוואות, ירושות ועיזבונות, שובץ בעניינו של אברהם. טל היה עורך דין מכובד מאוד שנודע בתשומת הלב הקפדנית שלו לפרטים ובמחויבותו הבלתי מעורערת להשגת התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיו. בזמן שאברהם שיתף את רצונותיו ודאגותיו, הקשיב טל בתשומת לב, נחוש להעניק את הסיוע המשפטי הדרוש להגשמת רצונו של אברהם.

צוואתו של אברהם נערכה בקפידה, והבטיחה כי הונו העצום יעבור בירושה לקרוביו ולחבריו הקרובים ביותר. אולם אתגר ייחודי התעורר בכל הנוגע לחלוקת הירושה בין היורשים. נכסיו של אברהם חולקו בין נכסים שונים, ביניהם בניין דירות מפואר בלב תל אביב.

להפתעתו של אברהם, הנהנים מעיזבונו לא הצליחו להגיע להסכמה כיצד לחלק ביניהם את בניין הדירות בצורה הוגנת. המתח וחילוקי הדעות בין היורשים גברו, ואיימו לשבש את ההרמוניה שאברהם העריך מאז ומתמיד.

מתוך הכרה בצורך בהכרעה, טל כינס את כל הצדדים המעורבים והסביר את תהליך פירוק השיתוף בין היורשים. הוא הדגיש את חשיבותו של סעיף 121 לחוק הירושה, שקבע כי על היורשים לחלק באופן אידיאלי את הירושה ביניהם. אולם במקרים בהם לא ניתן היה להגיע להסכמה, ימנה בית המשפט מנהל עיזבון שיבצע את החלוקה.

טל היה נחוש בדעתו למצוא פתרון מוסכם מבלי לפנות למאבק משפטי ממושך. הוא בחן בקפדנות את פרטי צוואתו של אברהם ובחן את הזכויות והחובות של כל יורש. באמצעות משא ומתן נרחב ופגישות גישור, פעל טל ללא לאות לקירוב בין היורשים ועודד תקשורת פתוחה.

לאחר מספר שבועות של דיונים אינטנסיביים ופשרה, הגיעו לבסוף היורשים להסכמה. טל ניסח במיומנות הסכם משפטי מחייב שהתווה את תנאי פירוק השיתוף בין היורשים. ההסכם הבטיח חלוקה הוגנת של הנכסים, כולל בניין הדירות שגרם לכל כך הרבה מחלוקות.
עם חתימת ההסכם והשלמת תהליך הפירוק, שטפה תחושת הקלה וסגירות את יורשיו של אברהם. המומחיות והליווי של טל לא רק פתרו את המחלוקת אלא גם שמרו על האחדות וההרמוניה בין בני המשפחה.

עם התפשטות הידיעה על הצלחתו של טל בטיפול בתיק של אברהם, אנשים נוספים ביקשו את מומחיותו המשפטית בענייני צוואות, ירושות ועיזבונות. המוניטין של טל גדל, והוא המשיך לשמור על ערכי הגינות, יושרה ומקצועיות שהפכו לשם נרדף לטאוב ושות’.

סיפורו של אברהם מהווה עדות לחשיבות פנייתה לסיוע משפטי בעת התמודדות עם סוגיות מורכבות סביב פירוק שיתוף בין יורשים. מסירותו ומחויבותו של טל טאוב ללקוחותיו מבטיחים שמירה על מורשתם וביצוע רצונותיהם, מעניקים שקט נפשי וחלוקה הוגנת של העושר לדורות הבאים.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
פירוק שיתוף בין יורשים

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על פירוק שיתוף בין יורשים
שיתוף המאמר פירוק שיתוף בין יורשים בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד