רישום נכסי מקרקעין שהתקבלו בירושה

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא רישום נכסי מקרקעין שהתקבלו בירושה

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

כיום, יותר ויותר אנשים מצליחים להגיע למצב בו הם הופכים לבעלי דירה או נכס. האפשרויות הן יותר זמינות, המחירים נוחים ואף הציבור מבין את הפוטנציאל הטמון בקניית מקום מגורים.
אך אם קניית הנכס, ישנו צורך לדאוג לבירוקרטיה ולעניינים נוספים הקורים סביב.
בנוסף, ניתן לקבל דירה כזאת או אחרת כתוצאה מהוצאה לפועל של צוואה כאשר אדם הולך לעולמו.
ניתן אף להגיד כי עולמו של האדם המחזיק בנכס הוא עולם מלא בדאגות ופעולות. אך הדבר לא חייב להיות כך, ניתן להיעזר בעורך דין מהתחום שינהל בשבילכם את ההתעסקות עם נושאי הנכס.
מאמר זה נכתב על מנת שתקבלו כמה שיותר מידע על ניהול נכס מקרקעין כלומר, מקום מגורים.

החזקת נכס מקרקעין כתוצאה מירושה – מושגים בסיסיים

נכס מקרקעין – הסבר ראשוני

תחום המשפטים רואה את נכסי האדם תחת שתי קטגוריות עיקריות. נכסי מקרקעין ונכסי מיטלטלין.
נכס מקרקעין הוא בדרך כלל גדול למדי ולא ניתן להזיז אותו ממקום למקום. לרוב הכוונה היא לדירת מגורים כזאת או אחרת. נכס מיטלטלין הוא קטן יותר וניתן להזיז אותו ממקום למקום. בנוסף, מדובר ברהיט או חפץ אשר אין צורך למלא מסמכים סביב ההחזקה בו. באשר לנכס מקרקעין, תצטרכו להתעסק עם תשלומים ומילוי מסמכים אם תרצו להחזיק בדבר. לבסוף, נכס מקרקעין הוא בעל שווי כספי גדול ולכן תצטרכו לנהל אותו בצורה חכמה.

בירוקרטיה סביב החזקת מקום מגורים

כאשר אתם הופכים לבעלים של מקום מגורים מסוים, דירה או בית, הרי שתצטרכו לנהל ניירת הקשורה לענייני המקום. כך תצטרכו להשיג היתרים לבנייה שתרצו לבצע, ישנו צורך לבצע על עבודות אלו לרשויות השונות. בנוסף, ישנם תשלומים הקשורים להחזקת מקום המגורים.
ארנונה , חשמל ומים קשורים לשימוש ולשהייה שלכם במקום זה. לעיתים תצטרכו לשלם תשלומי משכנתא אם ביקשתם לקנות את המקום אך לא היה לכם מספיק כסף. כמו כן, ההמלצה היא לבצע ביקורת תשתיות על המקום בו אתם גרים. אם אתם נמצאים בבניין לרוב העירייה או הוועד דואגים לדבר בעצמם. בכול מקרה, מדובר במסמכים רבים שתצטרכו להתעסק איתם.

החזקת נכס כתוצאה מקבלת ירושה

יש כאלו אשר קיבלו נכס מקרקעין כזה או אחר כתוצאה מהוצאה לפועל של ירושה. בעבר, היו נוהגים להטיל מס ירושה על האדם אשר קיבל את נכס זה. אך בתקופה האחרונה הבינו כי אין היגיון במס שכזה. בעל הדירה הקודם שילם בעצמו מס על הנכס לכן אין סיבה כי יהיה תשלום נוסף.
אך אין הדבר אומר כי החזקת נכס שכזה היא חסרת התעסקות. אדם אשר קיבל נכס מקרקעין כתוצאה מירושה, יוכל לגרום במקום בעצמו יחד עם בני משפחתו. אם יבקש למכור את הדבר ואף להרוויח כסף על מעשה שכזה, הרי שזהו סיפור שונה לגמרי.

מכירת נכס מקרקעין שהתקבל מירושה

לרוב, נכס מקרקעין שהתקבל מירושה הוא כזה אשר יכול להניב רווח כספי מסוים. אדם מקבל אותו כאשר הוא משלם על דירה אחת או מחזיק בדירה מסוימת. מכיוון שהוא איננו צריך את שתי הדירות, יוכל האדם למכור את נכס המקרקעין שקיבל בירושה. אך יש לדעת כי גם פעולה שכזאת מלווה בהתעסקות לא קטנה. ראשית כול, תצטרכו להבין כי מחירו של הנכס השתנה לאורך השנים וכך המחיר הקיים בשוק לדירה שלכם יכול להיות קטן יותר ממה שציפיתם לו. בנוסף, ישנו צורך לשלם מס שבח למדינה. מס זה חל על הרווח שאתם תקבלו כתוצאה ממכירת הדירה.

השכרת נכס מקרקעין שהתקבל בירושה

לעיתים, מבקש האדם אשר קיבל נכס מירושה, להשכיר את הדבר על מנת לקבל הכנסה כספית רציפה. גם במצב שכזה תוכלו להיתקל בקשיים מסוימים. לא רק שתצטרכו למצוא משכיר אמין אשר יוכל לשלם לכם בכול חודש, אלא שתצטרכו לדאוג לשלום הדירה כאשר אתם האחראיים לתחזוקה שלה. בנוסף, גם במקרה של השכרת הנכס, תצטרכו לשלם מס מסוים שכן אתם מרוויחים מנכס הנמצא בבעלות שלכם. לבסוף, השכרה היא פעולה אשר רבים רואים בה כאפשרות להרוויח סכומים כספיים בצורה רציפה ונוחה. אך יש להבין כי זהו עדיין נכס מקרקעין הנמצא בבעלותכם. אתם אלו שתצטרכו לדאוג לו בסופו של דבר.

קבלת מסמכים להוכחת בעלות

הרבה לפני שאפשר להתחיל לדבר על שהייה בנכס המקרקעין או השכרה ומכירה של הדבר, ישנו צורך להסדיר את מסמכי הירושה שלכם. על מנת שתוכלו לקבל את הדירה, תצטרכו להגיש מסמכים שבעזרתם תוכלו לקבל את נכס המקרקעין. אתרי הרשויות של מדינת ישראל העוסקים בנושא, מכילים את רשימת המסמכים העדכנית שתצטרכו להגיש על מנת לקבל את נכס המקרקעין.
רק בעזרת הגשת מסמכים אלו, תוכלו להפוך לבעלי הדירה. בנוסף, תצטרכו אתם בעצמכם לבצע שינוי בעלות על נכס המקרקעין אשר קיבלתם. אומנם הדירה הייתה שייכת בעבר לקרוב משפחה, אך כעת הוא הוריש לכם את הדבר והיא שלכם.

עבודה לצד בעלי מקצוע

סביר להניח כי אתם חיים בשגרה יומיומית בעלת עומס מסוים. אתם אינכם רוצים להגיע למצב בו אתם דואגים לבירוקרטיה סביב ניהול נכס המקרקעין שלכם. יתרה מזאת, גם המסע לקבלת הנכס הוא דבר שיכול להיות קשה ומלווה בפעולות לא פשוטות. כך ההמלצה שלנו היא לעבוד עם בעלי מקצוע כאלו ואחרים אשר יעזרו לכם לנהל את ענייני הדירה. אנחנו מדברים על אנשים אשר למדו את התחום ועברו הכשרה במוסדות איכותיים. בנוסף ישנו צורך לעבוד עם אנשים המתאימים לצרכים שלכם. הן מבחינת לוח זמנים והן מבחינת האופי של האדם איתו תצטרכו להסתדר.
בכול מקרה, במהלך המאמר נפרט בפניכם על אפשרויות לעבודה עם בעלי מקצוע כאלו ואחרים.

מרבה נכסים, מרבה דאגות

לא מן הנמנע, כי כאשר אתם מקבלים נכס מקרקעין אחד כתוצאה מירושה, אתם כבר מחזיקים דירה מסוימת או משלמים עליה תשלומי משכנתא. המדינה נוהגת להטיל מס על אדם המחזיק שתי דירות.
ישנו חוק הקיים במדינת ישראל המתקיים סביב אנשים אשר מחזיקים בשתי דירות.
חוק האומר כי צריך לשלם מס על החזקה שכזאת. יש להבין כי סכום תשלום המס משתנה לו כל כמה שנים. כך ישנה המלצה למכור את הדירה השנייה או להשכיר אותה . גם על מכירת הדירה השנייה, תצטרכו לשלם מס מהרווח שקיבלתם לאחר הכנסת הסכומים הכספיים.

פטור מתשלומי מס שבח

טוב לדעת, כי ניתן להגיע למצב בו תוכלו להימנע מתשלום מס שבח על מכירה או השכרת נכס מקרקעין שקיבלתם מירושה. בהמשך המאמר נבקש להסביר לכם בהרחבה על אפשרות זאת.
יש צורך להבין כי לבדכם לא תוכלו להגיע למצב של הימנעות מתשלום מס שכזה.
ישנו צורך בידע רב על התחום. ישנן פעולות שתצטרכו לעשות בצורה מדויקת על מנת לקבל את הפטור. מסמכים שתצטרכו למלא ולהגיש הלאה אל הרשויות השונות. כך נבקש להסביר לכם כי האפשרות של פטור מתשלומי מס שבח היא אפשרית למדי. אך על מנת לקבל אותה, תצטרכו לבצע מספר מסוים של פעילויות. ההמלצה היא לתת לבעל מקצוע להיות אחראי על הדבר.

עבודה עם בעלי מקצוע מהתחום

מדוע ישנו צורך בבעלי מקצוע?

פעמים רבות, אנחנו מוצאים את עצמנו במצב בו ישנו צורך לעשות דבר מה אך אין לנו את המומחיות לביצוע פעולה שכזאת, יתרה מכך, אין לנו את הזמן או את הרצון להתעסק עם פעולות שכאלו.
אנחנו בני אדם עסוקים עם חיי משפחה ופרנסה. זוהי הסיבה בגללה אנחנו נעזרים בבעלי מקצוע כאו ואחרים. גם במקרה של החזקה ומכירת נכס מקרקעין כתוצאה מירושה, תצטרכו את עזרתם של בעלי מקצוע. לאורך הפסקאות הבאות נבקש להסביר לכם מי הם בעלי המקצוע שתוכלו לעבוד מולם. יש להבין כי השוק מלא במומחים ולכן תצטרכו לעבוד אל מול הטובים ביותר.

עבודה מול עורך דין

בעל המקצוע הראשון אשר תוכלו להיעזר בו על מנת לנהל את נכס המקרקעין אשר קיבלתם כתוצאה מירושה, הוא עורך דין. זהו אדם בעל מומחיות מתחום המשפטים אשר מכיר את החוקים של מדינת ישראל. הוא יודע כיצד לפעול על מנת שהחזקה או מכירה של נכס המקרקעין תתנהל בצורה חוקית ותקינה. אתם חיים במדינה אשר פעולות רבות בה נעשות בצורה מסוימת. צורה הכתובה בחוק. אי יישום של פעולות שכאלו בצורה הנכונה, יכול להוביל לקבלת עונשים וקנסות?
עורך הדין הוא האדם אשר יוכל לעזור לכם בהימנעות מהיתקלות בבעיות כאלו ואחרות.
טוב לדעת כי ניתן לתת לו סמכויות לפעול במקומכם.

עורך דין מתחום המשפחה והירושה

תוכלו לעבוד עם עורך דין המגיע מתחום דיני המשפחה והירושה. זהו אדם אשר למד את התחום והבין כיצד ניתן לעזור לאנשים המתעסקים במקרים שכאלו. יתרה מזאת, דיני משפחה סובבים סביב מערכת שלמה של חוקים. כזאת שהיא לבטח איננה מוכרת לכם. בעזרת עורך דין איכותי מתחום דיני המשפחה, תוכלו להימנע מהתעסקות מיותרת. הוא האדם אשר יעבוד בשבילכם וינחה אתכם בדרך הנכונה. לבסוף, יש להבין כי ישנם קרובי משפחה הקיימים סביכם. הגישה שלהם לפעולות כאלו ואחרות יכולה להיות מוגבלת. זהו הזמן להיעזר בעורך דין מתחום המשפחה שיעזור לכם לנהל את ענייני הירושה שלכם.

נתינת סמכויות לבעל המקצוע

בסופו של יום, עורך הדין עובד אצל הלקוחות שלו. הוא איננו יכול לפעול בצורה רחבה מבלי שתתנו לו את הסמכות לעשות כך. הכוונה היא למצב בו עורך הדין יוכל למלא מסמכים במקומכם ולשלוח אותם לרשויות. הוא יוכל לנהל שיח עם בעלי מקצוע כאלו ואחרים אשר הוא מכיר. לבסוף, בעזרת הסמכות הנכונה הוא יוכל לייצג אתכם בבית המשפט ואף להיות שם במקומכם כאשר תצטרכו להגיע. תוכלו לתת סמכויות רחבות לעורך הדין שלכם בעזרת מסמכי ייפוי כוח עליהם תחתמו.
בעזרת מסמכים אלו, יוכל עורך הדין אף לקבל גישה אל חשבונות הבנק שלכם על מנת שיוכל להביט עליהם.

עבודה לצד מעריך שווי נכס

בעל מקצוע נוסף אשר איתו תוכלו לעבוד על מנת למכור את נכס המקרקעין שלכם בדרך הטובה ביותר, הוא כזה האחראי על אומדן מחיר הנכס. אדם שכזה נקרא אקטואר. המומחיות שלו היא להבין מהו המחיר האמיתי של מקום המגורים שאתם רוצים למכור, בשוק הדירות הישראלי.
בעזרת אקטואר איכותי, תוכלו לקבל מחיר אמיתי למקום המגורים שאתם רוצים למכור.
יתרה מזאת, פעמים רבות ישנה דרישה בחוק לעבוד לצד אקטואר על מנת לקבל מחיר על הנכס שלכם. זהו אדם אשר למד את התחום וקיבל רישיון לעסוק בדבר. כך עבודה לצדו תבטיח כי המחיר שתקבלו על הנכס שלכם, יהיה מחיר אמין.

ביקורת על תשתיות הנכס

כאשר אתם מבקשים למכור את נכס המקרקעין שלכם, יש להבין כי הנכס יכול להימכר אך המחיר שלו נקבע בהתאם לאיכות שלו. כך לפני המכירה, תצטרכו לבצע ביקורת מסוימת על תשתיות מקום המגורים. בעל מקצוע העוסק בתחום יכול לעזור לכם בפעילות שכזאת. בעזרת ביקורת, תוכלו להגיע למצב בו תדעו האם התשתיות בדירה שלכם הן תקינות. אדם המבצע ביקורת, צריך לבדוק את החשמל, המים, הגז ומצב הקירות והרצפה הקיימים במקום המגורים. הבדיקה צריכה להיות מקיפה למדי על מנת שתוכלו לקבל תמונת מצב מלאה על הנכס שאתם רוצים למכור. מבלי ביקורת שכזאת אתם מסתכנים במכירת נכס לא תקין.

תיקון הנכס בעזרת בעלי מקצוע

לאחר שנמצאו אי אילו בעיות בנכס שלכם, תצטרכו לפתור אותן בצורה איכותית. בין אם אתם מוכרים את הנכס ובין אם אתם משכירים את הדבר, ישנו צורך להבין כי אתם אחראיים למצב של הנכס עצמו. ישנם בעלי מקצוע רבים אשר יכולים לעזור לכם לתקן את התשתיות של הנכס שלכם.
לרוב, ישנו שיפוצניק היכול לבצע עבודה רחבה של שיפוץ ותיקון הדברים במקום המגורים.
ההמלצה היא לתת את העשייה לבעל מקצוע אחד אשר אתם סומכים עליו. אם תבקשו לפצל את העבודה כך תמצאו את עצמכם נופלים תחת עשייה של אנשים בעלי דרגות איכות שונות.
בנוסף, תוכלו לחסוך סכומים כספיים.

עזרה במימוש ירושה מול קרובי משפחה

כאשר אתם עומדים לקבל נכס כזה או אחר של ירושה לאחר מותו של קרוב משפחה, יש לזכור כי אתם נמצאים בקשר עם קרובי משפחה נוספים. לעיתים גם הם יכולים לטעון כי הנכס שייך להם.
יתרה מזאת, מה עושים במצב בו אחד ההורים הלך לעולמו וישנם כמה בנים ובנות שזכאים לקבל את הנכס. במקרה שכזה, ההמלצה היא למכור את הדירה לצד שלישי ולחלק את הרווח בין היורשים הטבעיים. אך מה ניתן לעשות כאשר אחד היורשים איננו רוצה למכור את הדירה? הדבר עלול לגרום ליצירת ריב משפחתי לא פשוט. ריבים שכאלו יכולים להיות קשים לפתרון וכך הם נמשכים להם זמן רב.

מגשר העוזר בריבים בין בני משפחה

תוכלו להימנע מריבים מיותרים ביניכם לבין בני המשפחה שלכם על עניינים של ירושה של נכס מקרקעין, בעזרת מגשר ריבים במשפחה. זהו אדם אשר למד את תחום יישוב הסכסוכים וקיבל הכשרה על מנת שיוכל לפתור ריבים בין אנשים. יתרה מזאת, הוא למד כיצד לפתור ריבים בתוך המשפחה. מבלי שתגיעו להסכמה על נושאים הקשורים לנכס שקיבלתם בירושה, הרי שלא תוכלו להחליט כיצד לפעול. ריבים שכאלו אף יכולים להביא אתכם למצב בו תעמדו בפני הליך משפטי כזה או אחר. היעזרות במגשר יכולה להיות פתרון נוח למדי לריבים הנוצרים בין בני משפחה.

בעל מקצוע עם מומחיות על נכסים בחו”ל

לא מן הנמנע כי הנכס אשר אתם עומדים לקבל כתוצאה מירושה, בכלל נמצא מחוץ למדינת ישראל. מכיוון שזהו נכס השייך לכם, אין סיבה שלא תגיעו למצב בו תוכלו לנהל את הנכס בצורה הראויה.
ניהול הנכס יכול להיעשות בצורה חכמה יותר בעזרת בעל מקצוע המתמחה בנושא שכזה.
כך תצטרכו למצוא אדם אשר בקיא בחוקים הקיימים במדינה בה נמצא נכס המגורים שלכם.
מומלץ כי אדם זה יוכל לדבר את השפה הקיימת במדינה שכזאת. כך הוא יוכל לנהל את הנכס מבלי שתדאגו לדבר. תוכלו לחפש בעל מקצוע איכותי במקורות המידע השונים הקיימים כיום סביבנו.

הימנעות מתשלום מיסים על נכס מקרקעין לאחר ירושה

מהו מס שבח?

מס שבח הוא תשלום אשר המדינה מטילה על אנשים המבקשים למכור דירה כזאת או אחרת הנמצאת בבעלות שלהם. מס זה מתקיים כאשר אדם קנה או קיבל דירה במחיר אחד ומוכר אותה במחיר גבוה יותר. כך הוא גרם לנכס להפוך לאיכותי יותר ולפיכך הוא ירוויח לאחר מכירת הדירה.
לעיתים המחיר משתנה בגלל סיבות שאינן קשורות לפעולות שעשה האדם המחזיק בנכס.
בכול מקרה, מס שבח נוצר כתוצאה מהרווח שקיבל האדם לאחר שהוא מכר את הדירה.
כלומר, הוא חל על ההפרש הקיים בין המחיר בו קניתם את הנכס לבין המחיר בו מכרתם את הדבר.

הטלת מס שבח על מכירת נכס מקרקעין לאחר ירושה

כמו שכבר הספקנו להסביר לאורך המאמר, אדם אשר קיבל דירה כתוצאה מירושה לא צריך לשלם מס שבח כזה או אחר. הוא בסך הכול קיבל את הדירה ולא השיג רווח כספי מסוים עליה.
אך אם אתם מבקשים למכור את הדירה שקיבלתם, תצטרכו לשלם מס שבח מסוים.
לרוב, דירות המתקבלות בירושה, נמכרות במחיר גבוה יותר מאשר המחיר שלפיו נקנה לפני כמה שנים. מחירי הדירות והקרקע רק ממשיכים לעלות בכל שנה. כך מס השבח עלול לגדול גם כן, בהתאם לנכס שאתם עומדים למכור. אך יש להבין כי תוכלו לקבל פטור מלא או חלקים מתשלום מס שבח.

דרכים לקבלת פטור ממס שבח על מכירת הדירה

מדינת ישראל יצרה חוק הנותן אפשרות להימנע מתשלומי מס שבח, כאשר אתם מבקשים למכור דירה כזאת או אחרת אשר קיבלתם בירושה. תנאים אלו הם מצטברים ולא תוכלו לקבל את הפטור מבלי שיהיו לכם את כלל תנאים אלו.

  1. אתם היורשים הטבעיים של הנכס. הכוונה היא שאתם הצלחתם להוכיח בפני הרשויות או בפני בית המשפט כי יש לכם זכאות מלאה לקבלת הנכס. לרוב הכוונה היא כי ישם לכם קרבה משפחתית לאדם שהלך לעולמו.
  2. המוריש החזיק אך ורק דירה אחת לפני מותו.
  3. אם הדירה נמכרה בעת שהמוריש נמצא בחיים, אתם יכולים לקבל את כספי המכירה ללא מס שבח. אם עברו להם 24 חודשים לאחר מועד מכירת הדירה.

תכנון מבעוד מועד העוזר להימנע ממס שבח

תוכלו לעשות פעילויות כאלו ואחרות לפני שתמכרו את הנכס על מנת שלא יוטל עליכם מס שבח בעת מועד המכירה. כאשר ישנו אדם במשפחה שלכם המחזיק כמה נכסים בבעלותו, העדיפות היא להעביר או למכור את הנכסים לצד שלישי או לקרובי משפחה נוספים. כך כאשר יגיע הרגע בו האדם ילך לעולמו, תהיה לו בעלות על נכס יחיד. יתרה מזאת, אם ישנה הבנה כי אדם עומד ללכת לעולמו,
ההמלצה היא למכור את הנכס בעוד הוא נמצא בין החיים. כך לאחר כמות חודשים מסוימת תוכלו להימנע מתשלום מס שבח על המכירה.

היעזרות בעורך דין מהתחום

על מנת שתוכלו לנהל את ענייני מכירת נכס המקרקעין שלכם, בדרך הטובה ביותר, הרי שתצטרכו לעבוד עם עורך דין. ההמלצה היא למצוא אדם אשר מחזיק בכמה שיותר מומחיות על תחומים שונים. כך ישנו צורך להבין כי אנחנו מדברים על מקרה שהוא מורכב למדי. לא רק שאתם צריכים לממש את הזכות שלכם בתור יורשים טבעיים, אלא שתרצו למכור את הנכס שתקבלו בצורה תקינה.
כך תצטרכו לעבוד עם עורך דין אשר יש לו הבנה בדיני משפחה ועל חוקים הקשורים לבעלות על נכסי מגורים. חפשו בעל מקצוע איכותי שעבר הכשרה מתאימה.

סיכום המאמר ופרטים נוספים

מאמר זה ביקש לעסוק בסוגיה של מכירת נכס מקרקעין אשר קיבלתם כתוצאה מירושה כזאת או אחרת. יש להבין כי אנחנו מדברים על נושא מורכב המכיל בתוכו נושאים נוספים. סביר להניח כי אתם חסרי הבנה לגבי תחום זה. בנוסף, אתם בעלי אורח חיים מסוים המונע מכם להקדיש את עצמכם בצורה מלאה לעיסוק בנושא שכזה. כך ההמלצה שלנו היא לעבוד אל מול בעלי מקצוע כאלו ואחרים אשר יש להם מומחיות בתחום. הם אלו שיוכלו לעזור לכם לנהל את הליך מכירת הנכס בצורה הטובה ביותר. יש לזכור כי ישנם חוקים הקשורים למכירת הנכס, אי יישום החוקים עלול לגרום להטלת קנסות.

המס אשר תצטרכו לשלם בעת מכירת נכס אשר קיבלתם לאחר ירושה, נקרא מס שבח.
מס זה נוצר כאשר דירה נקנתה במחיר מסוים וכעת היא נמכרת במחיר גבוה יותר.
ישנן אפשרויות רבות בעזרתן תוכלו להימנע מתשלום מלא או חלקי על מכירת נכס מקרקעין.
יש להבין כי ההמלצה היא לבצע את פעולות אלו בעזרת עורך דין. כך תצטרכו לעבוד עם אשר יש לו הבנה על החוקים הקיימים כעת. בנוסף, לא מן הנמנע כי תצטרכו להופיע בפני בית משפט במצבים כאלו ואחרים כתוצאה מפעולת המכירה. עבודה לצד עורך דין יכולה לעזור לכם במעמד משפטי כזה או אחר.

מאמר זה נכתב לאחר מחקר מעמיק אל מול מקורות מידע מגוונים. בנוסף, נעשה ייעוץ אל מול בעלי מקצוע איכותיים. כך אנחנו מקווים כי מאמר זה יעזור לכם בעת הליך מכירת הנכס שקיבלתם מירושה. בכול מקרה, בעל המקצוע אשר תצטרכו להתייעץ איתו על ביצוע פעולות כאלו ואחרות הוא עורך הדין שלכם.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
רישום נכסי מקרקעין שהתקבלו בירושה

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על רישום נכסי מקרקעין שהתקבלו בירושה
שיתוף המאמר רישום נכסי מקרקעין שהתקבלו בירושה בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד