הליך גישור גירושין

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא הליך גישור גירושין

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

הליך גירושין בין שני צדדים אמור להיות כזה בו בני הזוג לשעבר נמצאים במקומות שונים ומנוגדים.
לרוב כול אחד מכם צובר מטענים רגשיים לא טובים כלפי הצד השני וכך הליך שכזה יכול להימשך לו לאורך זמן רב. בשביל לחסוך סכומי כסף רבים ועל מנת שדיונים רבים לא יציפו את בית המשפט,
מתקיים לו הליך גישור גירושין. זהו בעצם תהליך בו בני הזוג יכולים להגיע לחיבור מסוים בינם.
באמצעות מעשה שכזה, ניתן ליצור הסכם גירושין ששני הצדדים יהיו מרוצים ממנו. על מנת שתגיעו אל מטרה שכזאת, תצטרכו לעבוד אל מול בעל מקצוע עם ידע רב בתחום הגישור. מאמר זה נכתב על מנת שתצברו מידע על הליך שכזה.

 

גישור לפני גירושין – הסברים בסיסיים

מהו גישור וכיצד הוא נעשה

גישור היא פעולת חיבור בין שני אנשים כאשר הם נמצאים בסכסוך או שמא הם אינם מסכימים אחד עם השני על נושאים מסוימים. פעולת הגישור נועדה על מנת לתת לאנשים להגיע למקום בו הם מסכימים. אך יש להבין כי זהו דבר מרכב למדי הדורש מומחיות מסוימת, מדוע כך הדבר?
למעשה תחום הגישור הוא אקדמי לכול דבר שניתן ללמוד אותו בצורה מעמיקה.
ישנם אנשי מקצוע אשר הגיעו אל המוסדות השונים כדי להתמחות בתחום הגישור ויישוב סכסוכים.
כך ישנה למידה של פעולות שניתן לעשות כדי שהריב ייפסק.

 

גישור גירושין – הליך מחוץ לבית המשפט

הליך גירושין לרוב נעשה בין כותלי בית המשפט, ישנם שני צדדים העובדים לצד עורך דין גירושין מקצועי. שופט הוא האדם אשר מחליט כיצד הסכם הגירושין יראה על פי הוכחות כאלו ואחרות שמובאות בפניו. טוב לדעת כי ישנה אפשרות אחרת המונעת מכם להגיע אל הדיון בבית המשפט.
כך אנחנו מבקשים לדבר על הליך גישור גירושין. שני הצדדים מגיעים למספר של פגישות אצל בעל מקצוע מסוים. הוא ידע כיצד להביא אותם להסכמה על נושאים הנמצאים במחלוקת. הפגישות יתקיימו סביב אפשרויות לחלוקת כספים בין בני הזוג. בנוסף אם ישנם ילדים משותפים, הרי שיש צורך לדבר על משמורת והסדרי ראייה.

 

שלב הכרחי בהליך הגירושין

בשנים האחרונות נוצרה הבנה כי הליך הגישור הוא דבר הכרחי שכלל הזוגות צריכים לעבור.
כך המדינה מספקת לכול זוג ההולך לגירושין, אפשרות להגיע להליך גישור המתקיים בין שני הצדדים. אלו הן מספר פגישות אליהן בני הזוג לשעבר צריכים להגיע על מנת ליצור הסכם גירושין בינם. הסכם זה מכיל את כלל הסעיפים הקשורים לאורח החיים שהתנהל לו בשנים הבאות.
אומנם מדינת ישראל איננה מכריחה את בני הזוג להגיע לפגישות, אך בעזרת הפגישות האלו בהחלט ניתן להגיע למקום טוב יותר. גם אם אתם אינם מסכימים בינכם, אנו מציעים לכם לנסות את הליך הגישור ולנצל את אפשרות זאת.

 

גישור בשביל הסכם גירושין

המטרה הסופית של הליך גישור גירושין הוא יצירת הסכם המכיל בתוכו סעיפים הנוגעים לנושאים חשובים בחייהם של בני הזוג. הסכם גישור זה נוצר על מנת שבית המשפט יוכל לאשר את הדרך בה התנהלו נושאים שכאלו. יש להבין כי הסכם שכזה נוצר בעזרת בעל מקצוע מתחום הגישור.
על מנת שיוכל ליצור דבר שכזה, עליו להיות בעל ידע בתחום הגירושין. עליו להבין מהם החוקים הנוגעים לתשלום מזונות, חלוקת רכוש, הסדרי ראייה ומשמורת ועוד. למעשה מבלי ידע שכזה, לא יכול להתקיים לו הסכם גירושין תקין ובית המשפט לא יוכל לאשר אותו. דבר זה צריך להיעשות על הצד המקצועי ביותר.

 

טובת המשפחה היא מעל הכול

סיבה נוספת להגעה אל הליך גישור גירושין היא הרצון לשמור על טובת הילדים ויציבות המשפחה.
כיום ידוע כי הליך גירושין יכול להשפיע לרעה על הילדים, הם עוברים טראומה לא קלה.
הבסיס היציב בחייהם של הורים מתפקדים ובית שניתן להגיע אליו, יכול להתפרק בין רגע.
גישור גירושין עוזר לכם לשים את טוב הילדים מעל הכול. כך תוכלו לסיים את הקשר ביניכם מבלי ריבים מיותרים. בנוסף לכך, תוכלו להגיע להבנות מלאות על הסדרי ראייה ומשמורת כאלו ואחרים.
יש לזכור כי משפחה תקינה יכולה לתפקד בעזרת שני הורים הפועלים יחדיו למען מטרה משותפת.
הליך הגישור יכול לעזור לכם להגיע אל מטרה שכזאת.

 

חיבור בין הצדדים למען השנים הבאות

בני זוג צריכים להיות בתקשורת לאורך השנים, גם לאחר הליך הגירושין והפרידה בינם.
עליהם לדבר אחד עם השני על מנת לתת להסדרי הראייה והמשמורת להתקיים בצורה תקינה.
לעיתים ישנו צורך לנהל נושאי רכוש וכספים כאלו ואחרים. לבסוף, תקשורת בין שני הצדדים יכולה בהחלט להביא לאפשרות בה כול אחד מהם ישאר עם אורח חיים כלכלי יציב לאחר הגירושין.
הליך הגישור נועד על מנת לוודא שבני הזוג יוכלו להישאר בקשר תקין. אך יש לדעת כי חיבור שכזה צריך להישאר לאורך שנים רבות. כך ניתן להקשיב לעצותיו של האיש המגשר בין הצדדים.

 

המגשר הוא האדם המגשר בין שני הצדדים

בעל המקצוע האחראי על הליך הגישור בין שני הצדדים, נקרא מגשר. כך הוא עוסק ביישוב סכסוכים.
מדובר באדם שלמד את תחום הגישור בצורה מעמיקה על מנת שיוכל לחבר בין בני אדם הנמצאים באי הסכמה בינם. כך היכולות שלו מורכבות משני סוגים עיקריים של עשייה. האחת היא עיסוק בתחום הגירושין והבנה מהם החוקים הרלוונטיים לכול מקרה ומקרה. השנייה היא פעילות למען יצירת גישור בין צדדים מנוגדים. דבר זה נעשה בעזרת פעולות הנעשות בעת פגישות הגישור המתקיימות בין בני הזוג לשעבר. ישנם מגשרי גירושין רבים העוסקים בתחום זה במדינת ישראל.
כך תוכלו לבחור בינם על מנת שתמצאו את האחד המתאים למקרה שלכם.

 

מהם הנושאים שעליהם תדברו בהליך הגישור

לרוב הליך גישור גירושין הוא כזה הכולל בתוכו את הנושאים הבאים:

  1. חלוקת רכוש- בני זוג חולקים סוגי רכוש כאלו ואחרים לאורך שנות הנישואין בינם. לרוב מתנהל דיון על הדרך בה רכוש זה מתחלק. האפשרות שבה ניתן להשתמש היא מכירה של הרכוש לצד שלישי וחלוקת הרווחים בין השניים.
  2. הסדרי ראייה ומשמורת על ילדים- הליך הגישור יוצר מצב בו שני הצדדים מסכימים על הימים בהם הילדים יגיעו אל כול אחד מהצדדים. בנוסף ישנו דיון על תשלומי מזונות למען גידול הילדים.
  3. חלוקת כספים- גם אם בני הזוג חולקים חשבון בנק משותף או שלכול אחד יש חשבון בנק נפרד, עדיין ישנו צורך להגיע להחלטה כיצד לחלק את הכספים הקיימים אצל בני הזוג.

 

הסכמה כאפשרות להליך גישור לפני גירושין קל ומהיר

ניתן להגיע להליך גישור מהיר ונוח לשני הצדדים, בעזרת הסכמות רבות המתקיימות בין שני הצדדים. הליך גישור אומנם נועד על מנת להביא לגישור ביניכם, אך תוכלו גם אתם להגיע למקום של הסכמה לפני הגישור עצמו. כך אנחנו מציעים לכם ליצור תקשורת אחד עם השנייה ולהחליט מהם הנושאים אשר לא יוצרים מחלוקת ביניכם. מכאן תוכלו להמשיך אל הסכמה רחבה יותר על נושאים נוספים. הסכמה שכזאת היא המפתח להליך גישור קל ומהיר.

 

כיצד מתנהל הליך הגישור?

כל פגישה בפני עצמה

הליך הגישור מורכב מסדרה של פגישות שכול אחת מהן נועדה על מנת להגיע להסכמה בין בני הזוג על נושאי הגירושין השונים. אך יש להבין כי כול פגישה מסוגלת לכלול בתוכה רגעים לא קלים של חוסר הסכמה. כך בני הזוג והמגשר, מגיעים לכול אחת מהפגישות על מנת לעבוד וליצור את ההסכם. ישנו צורך להיות כמה שיותר ממוקדים על מנת שהפגישות לא יגררו לדיונים חוזרים ונשנים על נושאים מסוימים. זכרו כי השאיפה היא להגיע למספר פגישות קצר למדי. הדרך למטרה שכזאת עוברת בהגעה אל הסכמות בסעיפים הקשורים להליך הגירושין.

 

מציאת מגשר איכותי כדרך להצלחה

על מנת שפגישות הגישור בין בני הזוג התנהלו להם בדרך הטובה ביותר, ההמלצה היא לפעול ביחד על מנת למצוא מגשר איכותי שתהיו מרוצים ממנו. יש לזכור כי זהו האדם שצריך לשמוע נושאים רגישים ולהביא אתכם להחלטה מכרעת על נושאים שכאלו. מגשר איכותי יכול להימצא רק אם בני הזוג יגיעו לשיתוף פעולה בינם. יש צורך לזכור כי הסכם הגירושין צריך להיות מקובל על שני הצדדים. פעילות עם איש גישור אשר מעורר מחלוקת בין בני הזוג, היא כזאת התוכל לעכב את יצירת הסכם גירושין תקין. בנוסף לכך, תוכלו להבין מי הוא איש המקצוע המתאים ביותר למקרה הייחודי שלכם בעזרת תקשורת תקינה והדדית.

 

זמינות מקום הגישור ובעל המקצוע

על מנת ליצור הליך גישור גירושין תקין, שני הצדדים צריכים להגיע לפגישות באופן רציף ולאורך זמן.
לפיכך, הפגישות צריכות להתקיים במקום שבני הזוג לשעבר יכולים להגיע אליו בקלות.
בנוסף, המגשר עצמו צריך להיות זמין לבני הזוג. כך אורח החיים של כול אחד מהם יכול להיות עמוס למדי. במיוחד לאחר פרידה כאשר מקור הפרנסה הולך ומתמעט לו. כך מגשר צריך לתת מעצמו למען המקרה אותו הוא מנהל. אפשרות זאת יכולה להתקיים בעזרת פיתוח בקיאות באמצעים טכנולוגיים. כיום ניתן לבצע פגישות וידאו מרחוק ואף להתכתב עם המגשר בעזרת פלטפורמות כאלו ואחרות. יש לשמוח על השפע הקיים בפנינו כיום.

 

התמקדות ביצירת הסכם הגירושין

הליך הגישור בין בני הזוג לשעבר איננו נועד על מנת להפוך אותם לחברים הכי טובים. בנוסף,
הרצון הוא לא להגיע למצב בו שני הצדדים מתקשרים אך ורק בנושאים הקשורים לגירושין.
המטרה החשובה ביותר בהליך גישור גירושין, הוא יצירת הסכם הגירושין בצורה תקינה.
כך לאורך הפגישות השונות, תצטרכו לשוב ולנסח את סעיפי ההסכם עד אשר תגיעו לרמת דיוק מרבית. כול אחד מהצדדים צריך לקרוא את ההסכם שוב ושוב ולהעיר על ניסוחים כאלו ואחרים.
בעזרת התמקדות בהסכם הגירושין וניסיון להביא לסיומו במספר פגישות מועט, תוכלו להגיע לחיבור ביניכם. יש לזכור כי הסכם איכותי יכול לתת לשני הצדדים ליהנות מהמצב שלאחר הגירושין.

 

עדיפות הגישור על פני הליך משפטי

הליך הגישור הוא שונה למדי מהליך גירושין קלאסי המתנהל לו בבית המשפט. במקום שיהיו שני צדדים שנאבקים אחד בשני עד אשר צד ג’ יגיע להכרעה, בגישור ישנו צורך כי כולם יהיו בצד אחד.
חשבו על כך, הליך משפטי לעיתים יכול להתארך לו לאורך שנים כאשר לא מתקיימת הסכמה בין שני הצדדים. ללא הסכמה, הצדדים עלולים להגיע למצב בו הם יאבדו סכומי כסף רבים.
בעזרת גישור ניתן להימנע מאפשרות שכזאת. בנוסף, הליך גישור יכול להביא אתכם למצב בו לא תצטרכו את השופט על מנת שיחליט במקומכם. אתם זוכים לקחת את החיים אל הידיים שלכם.

 

אישור ההסכם בעזרת בית המשפט

הסכם גירושין יכול להיכנס לתוקף רק בעזרת בית משפט ושופט המחליט לאשר את מסמכים אלו.
אך השופט איננו יכול לאשר כול מסמך ומסמך. למעשה הסכם הגירושין צריך להתקיים על פני צורה מסוימת. עליו לכלול כסעיפים הנוגעים לכלל הנושאים הקשורים לאורח החיים של בני הזוג שהתקיים לו לאחר הליך הגירושין. בנוסף, זהו הסכם הצריך להיכתב בעזרת שפה גבוהה וללא שגיאות כתיב.
הכתוב במסמך הסכם הגירושין צריך להיות תואם לחוק הישראלי. מבלי שתהיה התאמה מלאה,
יהיו סעיפים שפשוט לא יכולים להתקיים. בנוסף ישנו צורך לשלם תשלום אגרה מסוים על מנת שיהיה ניתן להגיש את המסמך.

 

שמירה על טוהר הליך הגישור

על מנת ששני בני הזוג יישארו להם באותו צד לאורך הליך הגישור, ישנו צורך לשמור על ההליך כטהור ונקי משימוש באמצעים מסוימים. כך למשל הילדים לא יכולים להגיע כלל וכלל אל פגישות הגישור. שימוש בילדים יכול להשפיע עליהם לרעה ואף להפוך את הליך הגישור ללא תקין.
בנוסף, המשכורת של המגשר צריכה להיות מחולקת בצורה מאוזנת בין בני הזוג.
כאשר אחד הצדדים משלם סכום כסף גדול יותר, הדבר עלול ליצור מחשבה מוטעית כי המגשר צריך לפעול לטובתו. בכלל, טובות הנאה אל המגשר הן דבר אסור. המגשר בעצמו אמור לסרב להם, אך אם הוא לא עושה זאת הרי שיש להפסיק מיד את העבודה מולו.

 

עבודה מול בעל מקצוע יחיד

הליך גישור תקין צריך להתנהל מול בעל מקצוע יחיד, נסו להימנע ממצב בו אתם מחליפים את המומחים השונים. אפשרות שכזאת יכולה להתקיים בעזרת מציאת אדם בעל מגוון רחב של ידע בנושאים השונים הקשורים לתחום הגירושין. ישנם מגשר אשר יש להם סמכויות של עורכי דין.
כך הם יוכלו להוציא לפועל סעיפים הנוצרים להם בהסכם הגירושין עצמו. זוהי הדרך לחיסכון סכומי כסף רבים שני הזוג צריכים לשלם לבעלי המקצוע השונים. לבסוף, בעל מקצוע אחד המתאים לכם, הוא זה שייתן לכם אפשרות להגיע להסכם ששני הצדדים יהיו מרוצים ממנו.

 

הטלת הגבלות וחוקים כחלק מהסכם הגירושין

גם אם קיימת הסכמה רחבה ביניכם על נושאים מסוימים, הרי שלא תוכלו להגיע למצב בו תמלאו את כלל הסעיפים, אם לא יהיו קיימים חוקים והגבלות כאלו ואחרים.
כך למשל אם אנחנו מדברים על עניין המשמורת והסדרי הראייה, בני הזוג צריכים לדעת כי אי מילוי ההסדרים יכול להביא לעונשים וקנסות מצד בית המשפט. אורח החיים הדינאמי שלנו יכול לשנות את הדרך בה אנחנו מתנהגים. חוקים יוצרים מסגרת יציבה היכולה לשמור עלינו. לכן ההמלצה היא ליצור הגבלות כאלו ואחרות בהסכם הגירושין, כדי שתוכלו לדעת כי התנהלות בעייתית גובה מחיר מסוים.
מגשר איכותי יוכל לייעץ לכם בנושאים שכאלו.

 

קיומו של ההסכם לפני חתימה על מסמכים

למעשה, הליך גישור הגירושין מתנהל על פני פרק זמן מסוים. לאורך תקופה שכזאת הצטרכו בני הזוג לנהל את חיי הגירושין בינם. ניתן לומר כי זוהי תקופה של הקפאת תהליכים. אפשרות טובה יותר, היא לנסות להביא לפועל החלטות אשר התקיימו להן בהסכם הגירושין עצמו. כך תוכלו להבין האם פעולות אלו הן אכן טובות. כך למשל אם ישנם ילדים משותפים, נסו לבצע את הסדרי הראייה עליהם הסכמתם. כך תוכלו להימנע ממצב בו הצדדים לא יהיו מרוצים לאחר שיראו כיצד הסכם גירושין יוצא לפועל. ניתן לערער על ההסכם אך זוהי פעילות מורכבת למדי. לכן ההמלצה היא לנסות את ההחלטות הנוצרות, לפני קיום החתימה על ההסכם עצמו.

 

סעיפים ייחודים מהחוק הישראלי כחלק מהסכם גירושין

תשלום מזונות על פי אורח חיים

תשלום מזונות לילדים יכול להתקיים רק בעזרת התחשבות באורח החיים הכלכלי של כול אחד מהצדדים. החוק הישראלי למעשה נוטה להגביל תשלומי מזונות כאשר הצד המקבל את הכסף,
הוא בעל אורח חיים כלכלי איכותי. יתרה מזאת, עם הצד המשלם את הכסף הוא בעל קשיים בייצור הכנסה ישנו צורך להפוך את סכום המזונות לקטן יותר. החזקה של רכוש בעל ערך כספי גדול,
יכולה להשפיע גם כן על סכום כספי המזונות. לבסוף, יש לשמור על אורח חיים כלכלי יציב ללא בזבוזים.

 

נתינת גט כחלק מהליך הגישור

החוק הישראלי אינו מאפשר להגיע לגירושין בין שני הצדדים, אם הגבר איננו נותן גט לאשתו.
למעשה , פעמים רבות הליך הגירושין יכול להימשך לאורך שנים אם הבעל איננו נותן גט לאישה שלו. הסכם הגירושין אינו יכול לקבל אישור מבית המשפט, אם לא מצורף גט תקין הניתן מהבעל לאשתו.
יצירת הגט צריכה להתקיים בעזרת עורך דין על פי צורה תקינה. כך ישנו צורך לבדוק מהו הפורמט המתאים ליצירת גט. בנוסף, עורך הדין הוא בעל המקצוע איתו אתם צריכים להתייעץ על מנת לייצר את מסמך זה. בעזרת הסכמה על גט תוכלו להגיע להסכמה על סעיפים נוספים.

 

חוקים מן ההלכה העברית

ישנם חוקים מההלכה העברית הנוגעים בהליך הגירושין, לעיתים חוקים אלו נראים כשמרניים ואינם מתאימים לזמן שלנו. גם במקרה של הליך גישור, ישנו צורך לזכור כי חלק מהסעיפים עליהם תחליטו צריכים להתקיים על פי ההלכה העברית. יתרה מזאת, תוכלו להחליט עם כלל מקרה הגירושין שלכם יהיה נידון בבית הדין הרבני. החלטה שכזאת מתאימה לאלו מכם בעלי אורח חיים חרדי או דתי.
בכול מקרה, תוכלו לשאול את המגשר על הדרך בה ההלכה העברית יכולה להשפיע על הסכם הגירושין שלכם. לבסוף, על מנת להשלים את הליך הגירושין הרי שתצטרכו לעבור דרך בית הדין הרבני. יש לזכור כי הגירושין אינם נכנסים לתוקף ללא הגעה אל מוסד זה.

 

הסכם מזונות לאישה

במדינת ישראל , אישה יכולה לבקש תשלום מזונות מהגבר לאחר הפרידה ממנו. אפשרות זאת קיימת מאחר שבעבר, רוב הנשים היו נשארות לעבוד בבית ועוד הגברים היו יוצאים אל העבודה.
בדיוק למטרה שכזאת, מזונות האישה קיימים להם. כך הגבר יכול לשלם לאשתו בצורה רציפה,
כדי שלא תישאר חסרת כול לאחר הליך הגירושין. לרוב מזונות שכאלו מתקיימים רק כאשר האישה נשארת במצב כספי בעייתי לאחר הליך הגירושין. אישה אשר עובדת ומתפרנסת מדי חודש, איננה יכולה לדרוש מזונות אישה. כאשר אתם מגיעים אל הליך הגישור, נושא זה יכול לעלות וכך תצטרכו להתייחס אליו בהמשך הדרך.

 

גיל הילדים הוא פרמטר שמשפיע על תשלום המזונות

סכום תשלום המזונות איננו קבוע, הוא משתנה כאשר הילדים נמצאים בגילאים שונים. למעשה החוק הישראלי קובע כי תשלום המזונות צריך להתקיים עד שלב סיום השירות הצבאי. אך סכום התשלום יכול להשתנות בצורה הבאה:

  1. עד גיל 6 ישנה חובה לשלם מזונות, הצד המשלם משתתף בתשלום ההוצאות הכספיות על הילד.
  2. מגיל 6 ועד גיל 15, תשלום כספי המזונות המזונות נמשך אך ורק על הוצאות כספיות הכרחיות.
  3. מגיל 15 ועד גיל 18, תשלום המזונות למטרת צדקה. הצד המשלם עושה זאת על פי יכולותיו הכלכליות.
  4. בגיל 18 כאשר הילד מתגייס לצבא או לשירות לאומי, תשלום המזונות נמשך לו . לרוב אנחנו מדברים על סכום שהוא שליש ממה ששולם על הילד כאשר הוא היה צעיר.

יש לזכור את סעיפים אלו כאשר אתם יוצרים את הסכם הגירושין ביניכם.

 

סיכום המאמר ופרטים נוספים

המאמר הבא נכתב על תחום גישור הגירושין בין בני זוג לשעבר. כאשר אתם מגיעים לשלב שכזה, תצטרכו להתמודד עם כמות גדולה של מידע ולהבין כיצד לפעול. כך לאורך המאמר ביקשנו להסביר לכם מהו הליך גישור הגירושין. כיצד הוא שונה מהליך של דיון בבית המשפט היכול להתנהל.
אומנם כול זוג ההולך אל גירושין חייב להגיע אל הליך הגישור אך לא כולם מנצלים אותו בחוכמה.

העצה שעליה מתבסס המאמר היא כי כול צד יזכור כי הסכם גירושין הוא כלי שיכול לחסוך כסף וזמן רב. יש לנסות להתמקד ביצירת ההסכם ולאו דווקא בהפיכת בני הזוג לחברים טובים. ככול שבני הזוג יצליחו לסיים את ההסכם יחדיו, כך הקשר בינם יהפוך לטוב יותר בצורה טבעית. הליך גישור טוב נוצר בעזרת מגשר גירושין איכותי. זהו אדם אשר למד את המקצוע לאורכו ולרוחבו. כך תוכלו לשמוח אם תמצאו אחד ששני הצדדים יהיו מרוצים ממנו. בכלל , תהליך גישור יכול להתקיים רק כאשר קיימת הסכמה רחבה בין בני הזוג לשעבר. המגשר יעזור לכם להגיע אל אפשרות זאת שוב ושוב.
גם אם אתם נמצאים בצדדים מרוחקים.

מסמך זה נכתב בעזרת מחקר מעמיק במקורות המידע השונים. בנוסף נעשה ייעוץ עם אנשי מקצוע.
כך אנו מקווים כי תוכלו לקחת את הכתוב במאמר זה ולהשתמש בסעיפים השונים עליהם ביקשנו להסביר לאורך המאמר. אנו מאחלים לכם הצלחה בהליך גישור הגירושין אליו אתם עומדים להגיע.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
הליך גישור גירושין

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על הליך גישור גירושין
שיתוף המאמר הליך גישור גירושין בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד