דיני משפחה והמעמד האישי

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא דיני משפחה והמעמד האישי

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

בשנים האחרונות תופעת הגירושין הרקיעה שחקים וכך נוצר לו מגוון רחב של מקרים ייחודים.
בנוסף לכך, הרכבים מודרניים של משפחות צצו להם ברחבי המדינה, הורות משותפת, נישואין אזרחיים ועוד. כך ישנו צורך ליצור חוקים חדשים בצורה יומיומית. אם אתם מבקשים להגיע למעמד של גירושין או שמא ברצונכם ליצור משמורת ייחודית על הילדים המשותפים, אתם עומדים לפגוש דיני משפחה כאלו ואחרים. במאמר הבא נבקש להסביר לכם, מדוע נושא משפטי זה הוא שונה ומורכב. בנוסף, נפרט לכם על סוגי דיני המשפחה השונים והעקרונות עליהם הם מבוססים.
לבסוף, בעל המקצוע אשר יוכל לעזור לכם בהליך המשפטי הוא עורך דין לדיני משפחה. במאמר נבקש להסביר מי הוא עורך דין איכותי וכיצד ניתן למצוא אותו.

 

דיני משפחה והחוק הישראלי

העיקרון הבסיסי העומד מאחורי חוקים אלו

דיני משפחה במדינת ישראל מגיעים על מנת לפתור נושאים המתקיימים להם בין קרובי משפחה כאלו ואחרים. ריבים המתקיימים בין אחים, ניסיון להכריע האם האב או הבן צודקים על נושא מסוים. המקרה הנפוץ ביותר הקשור לדינים אלו הוא ענייני נישואין. גם הזוגות האוהבים ביותר מגיעים לאי הסכמות. כאשר הריבים אינם נפסקים ישנה פנייה לפרידה ורצון כי צד שלישי יוכל לבצע הכרעה.
כך העיקרון העומד מאחורי דיני המשפחה הוא לנסות לשמור על מסגרת משפחתית יציבה, גם במקרה של פרידה או ריב בלתי נגמר. כך חוקים רבים נוגעים בניסיון לתת לשני הצדדים,
אורח חיים כלכלי ויציב.

 

הדמיון בין מקרה הגירושין לשאר דיני משפחה

מקרים המובאים לבית הדין לענייני משפחה ומערבים בתוכם קרובי משפחה מדרגה ראשונה,
הם כאלו שלרוב נגמרים בהחלטה שבעזרתה ניתן לשמור על יציבות המשפחה. כך למשל אם ישנו ריב משפחתי על עסק או ירושה, השופט יבקש למכור את הדברים לצד שלישי ולחלק את הרווח בין הצדדים. במקרה של גירושין, בני הזוג מגיעים למצב של פרידה ולאחר מכן הם אמורים להמשיך לשלב הבא בחייהם. גם כאן בית הדין מבקש לחשוב קודם כול על נתינת יציבות לשני הצדדים.
גם במקרי גירושין, לרוב הרכוש והכספים מחולקים בצורה שווה בין בני הזוג.

 

סיום יפה להליך גירושין

העניין עם מקרה הגירושין הוא כי בני הזוג אינם קשורים אחד לשני בקשרי משפחה כאלו ואחרים.
לרוב בעת הגירושין, הם מגיעים עם מטענים שליליים אחד כלפי השני ומבקשים לעזוב את הקשר בינם כמה שיותר מהר. לכן בית המשפט רוצה לעזור במקרה שכזה ולפיכך מתקיים לו עיקרון איזון המשאבים. כך בני הזוג לא יריבו בינם מי קיבל יותר לאחר הליך הגירושין. יתרה מזאת, לעיתים ישנם ילדים משותפים וכך אחד מהצדדים או משניהם צריכים לשלם תשלומי מזונות.
על מנת שהתשלומים יגיעו בצורה רציפה, בית המשפט יבקש לוודא כי הצד המשלם יוכל להעביר את הכסף.

 

הלכה עברית כבסיס לדיני משפחה

בתי הדין העוסקים בדיני משפחה במדינת ישראל הם בית דיין לענייני משפחה ובית הדין הרבני.
שני מוסדות אלו מתעסקים יום יום עם מקרים מורכבים של סכסוכים בין קרובי משפחה ובין בני זוג.
כך עקרונות ההלכה העברית נוגעים לשני המוסדות יחדיו. כך למשל, זוג המבקש להתגרש במדינת ישראל חייב לעבור דרך בית הדין הרבני. גם אם אורח החיים שלו הוא חילוני. בעל הנפרד מאשתו צריך לשלם לה מזונות במקרים מסוימים. דבר זה מבוסס על עיקרון מהתורה שאומר כי הבעל צריך לכלכל את משפחתו ואשתו. כך יש להבין את העיקרון העומד מאחורי דיני משפחה.

 

קרבת דם כקשר רציף

דיני המשפחה עוסקים במקרים בהם קרובי משפחה עומדים בסכסוך אחד מול השני.
העניין הוא כי גם לאחר ההליך המשפטי, אנשים אלו ישארו קרובים אחד לשני בעזרת קרבת דם.
בית המשפט רואה בקרבת דם כדבר חשוב ולכן הוא נוטה ליצור החלטות המקרבות בין בני המשפחה. אפילו במקרים של גירושין בהם בני הזוג יכולים לסיים את קשר הנישואין ולהתרחק.
כאשר ישנם ילדים משותפים, בית המשפט נוטה לקשור את גורלם של בני הזוג.
כך למשל כאשר אחד הצדדים מחזיק במשמורת מלאה על הילדים ועוד הצד השני רואה אותם תחת הסכם של הסדרי ראייה. הצד שאינו משגיח על הילדים צריך לספק תשלומי מזונות בצורה רציפה.

 

חשיבות הגישור ויישוב סכסוכים

טוב לדעת כי החוק במדינת ישראל נותן לקרובי משפחה את האפשרות להגיע להסכמה בינם, בלי קשר להליך משפטי. דבר זה נקרא גישור ויישוב סכסוכים. אנחנו מדברים על מצב בו בני המשפחה או בני הזוג מגיעים אל בעל מקצוע. אחד אשר מבקש לחבר בינם בעזרת כלים שלמד מתחום הגישור. המגשר יכול לעזור ביצירת הסכמים כאלו ואחרים עליהם נוצר הריב, על מנת לחסוך הגעה אל בית המשפט. במקרה של גירושין, בני הזוג חייבים לעבור תהליך גישור ויישוב סכסוכים.
המדינה נותנת לבני הזוג מספר פגישות מוגבל על מנת ליצור הסכם גירושין.

 

מקרים בעיתיים בדיני משפחה

לעיתים בית המשפט יבקש לבצע הרחקה חוקית בין בני משפחה, כאשר ישנה אפשרות לכך שאחד הצדדים מסכן את חייו של הצד השני. גם אם ההחלטה תגרום לכך שהמשפחה תעבור פרידה שהיא לעיתים כואבת, ערך החיים הוא מעל הכול בשבילת בית המשפט. דבר דומה מתקיים לו גם במקרים של גירושין בין בני זוג. במיוחד כאשר ישנם ילדים משותפים הנמצאים בסיכון מסוים.
אם אחד הצדדים מתנהג בצורה בעייתית שיכולה לסכן את חיי הילדים, עלולה להילקח ממנו הזכות לראות ילדיו בצורה סדירה. כך יש להבין כי בית המשפט מקיים הבדלה בין מקרים בהם המשפחה צריכה להישאר מאוחדת לבין מצבים בהם פרידה היא דבר הכרחי.

 

בעלי מקצוע מתחום דיני המשפחה

דיני המשפחה מכילים בתוכם בעלי מקצוע אשר הם בעלי ידע על תחום שכזה
. מכיוון שזהו תחום מורכב וייחודי בעל חוקים משלו, הרי שבעלי המקצוע הם כאלו שצריכים להיות עם ניסיון במקרים שונים. לאורך המאמר נבקש לפרט על בעלי המקצוע השונים. לאורך התעסקות בדיני משפחה אתם עומדים לפגוש מומחים כאלו ואחרים. מגשר העוסק במלאכת הגישור. טוען רבני בעל מומחיות בבית דין רבני. אקטואר המסוגל לעמוד את השווי של סוגי רכוש כאלו ואחרים. כונס נכסים שצריך למכור את הרכוש אל צד השלישי. יותר מכול, אתם עומדים לעבוד אל מול עורך דין לענייני דיני משפחה.

 

מרחב העבודה של עורך דין דיני משפחה

עורך דין העוסק בדיני משפחה הוא בסופו של יום האדם אשר צריך לעזור לכם בכלל העניינים המשפטיים. אתם אלו שתקבעו את רמת המעורבות שלו, על ידי נתינת סמכויות כאלו ואחרות.
כך למשל תוכלו לבקש ממנו ייעוץ מסוים על פעולות שתצטרכו לעשות בבית המשפט.
ישנה אפשרות לתת לו יפוי כוח למילוי מסמכים במקומכם על מנת שיוכל לעשות זאת בצורה מדויקת.
לבסוף ניתן להגיע למצב בו עורך הדין יוכל לייצג אתכם בצורה מלאה מול בית הדין. כך לא תצטרכו להגיע אל מקום זה כלל וכלל. ככול שמרחב העבודה של עורך הדין יהיה גדול יותר, כך גם אתם תיהנו מאפשרות שכזאת.

 

מהם המקרים המשפטיים בדיני משפחה

אי הסכמה על נושאים כספיים

רוב המקרים של דיני משפחה סובבים סביב נושאים כספיים. צד אחד מבקש להרוויח כמה שיותר כסף על פני טובתו של הצד השני. מכיוון שאף אחד מהצדדים לא רוצה להיות הצד המפסיד, ישנו צורך בגורם שלישי שיכריע על פי ראיות מסוימות. מקרים רבים מגיעים למצב בו בית הדין יבקש למכור את הרכוש ולחלק את הרווחים הכספיים. מכיוון שבני המשפחה נשארים לחיות אחד לצד השני לאחר ההליך המשפטי, ישנו ניסיון להגיע למצב בו יציבות המשפחה לא תיפגע.
דבר דומה מתקיים גם במקרים של גירושין אשר לרוב עוסקים בעניין חלוקת רכוש וכספים.

 

גורם מכריע בנושאים משפחתיים

בני משפחה נוטים להתערב בנושאים הקשורים לבני משפחה אחרים, לעיתים הם בטוחים כי מרחב ההחלטות שלהם הוא גדול. כך למשל סבא יכול לדרוש כי הבנים יגדלו את הנכדים בצורה מסוימת.
אם תרצה שבתה תתחתן עם אדם אחד על פני אדם אחר. לעיתים ישנו ניסיון להציב תנאי על מנת למנוע תהליכים מסוימים. כך אם תתקיים החתונה עם אדם שאב המשפחה אינו מקבל איתו,
יעשה ניסיון לנשל את הבת מהירושה. בית המשפט מבקש לתת לכול אדם את הזכויות שלו, גם אם הן נוגדות את ערכי המשפחה. כך ניתן לפתור מקרים שכאלו בעזרת דיני משפחה ולהביא לכך שבית המשפט יחליט במקום קרוב משפחה כזה או אחר.

 

לקיחת אחריות על קרובי משפחה

גם אם ישנו קשר דם בין אנשים שונים, ישנם מצבים בהם אחד הצדדים יבקש להתרחק. אך בעיני דיני המשפחה, קשר של דם הוא דבר מחייב והוא נושא בתוכו אחריות מסוימת.
כך אם אב צריך לטפל בילדיו אך מבקש להתנכר אליהם, או שמא ישנו קרוב משפחה שצריך עזרה, בית המשפט מתערב במקרים שכאלו. דיני משפחה נוצרו על מנת שבני משפחה יוכלו לעזור אחד לשני, גם אם הם אינם רוצים בכך. אם ישנו רצון ליצור חיבור בין אנשים בעלי קרבת דם, דיני המשפחה יכולים לעזור בסוגיה שכזאת.

 

ענייני אפוטרופסות ומשמורת

בני משפחה אשר הם חסרי ישע צריכים עזרה מקרוב משפחה על מנת שיוכל לייצג אותם במקרים מסוימים ולהשגיח עליהם. אנחנו מדברים על ילדים מתחת לגיל 18, קשישים וכאלו אשר נפצעו וכעת הם מוגבלים. כך בית המשפט צריך לקבוע מי הוא קרוב המשפחה אשר יכול להיות אחראי על אנשים אלו. לעיתים ישנה כמה קרובי משפחה הרבים בינם על זכות זאת. בכול מקרה, ביטוי זה בעגה המשפטית נקראת אפוטרופסות . דיני המשפחה מכילים קריטריונים הקובעים מי הוא האדם אשר יכול לשמש כמשגיח על חסר ישע מסוים. גם במקרה של קביעת משמורת על ילדים, דיני המשפחה עוזרים להבין כיצד תתקיים המשמורת בין בני הזוג.

 

פתירת סכסוכים ללא מענה

קרובי משפחה נוטים להיכנס לריבים לא פשוטים בינם. כאלו היכולים להביא למצב של ריחוק פיזי וחוסר תקשורת הנמשכים להם זמן רב. למרות המטענים הלא נעימים הנצברים להם, ישנו צורך לנהל מקרים מסוימים. כך למשל, כיצד ניתן לפעול כאשר אב המשפחה מנהל עסק משפחתי בעל רווחים ולא מסכים להקשיב לבניו עד אשר העסק מגיע לסכנת פשיטת רגל. זהו אומנם נושא כספי אך הוא גם קשור לסוגיה של סכסוך בין שני הצדדים. דיני משפחה נועדו על מנת לקרב בין בני משפחה. השופט איננו משמש כפסיכולוג אך הוא יפעל בצורה מסוימת על מנת לפתור סכסוכים כאלו ואחרים.

 

גידול ילדים כתחום בפני עצמו

ילדים הם חסרי ישע ובנוסף הם אינם יכולים לבצע החלטות בעצמם ללא ההורים שלהם.
כך בית המשפט לדיני משפחה צריך להגן על הילדים בעזרת סדרה של חוקים שמכריחים את ההורים לפעול בצורה מסוימת. כך למשל הורים חייבים להיות אחראיים על הוצאות כספיות הקשורות לגידול הילדים. במקרים שהם אינם עושים זאת, רשויות הרווחה עלולות להתערב להם.
במקרים של פרידה וגירושין, בני הזוג צריכים לפעול יחדיו על מנת שלא תתקיים בעיה במצב הכלכלי של המשפחה. מצד שני אם אחד מבני המשפחה מסכן את חיי הילדים, בית הדין יבקש לבצע הרחקה בינם. טוב לדעת כי ישנם דיני משפחה רבים שנוצרו על מנת לדאוג לתחום הילדים המגוון.

 

יצירת קשרי משפחה חדשים

בית הדין לענייני משפחה מבקש להתערב במקרים בהם ישנו רצון ליצור קשרי משפחה חדשים.
כך למשל הוא עוסק במקרים של נישואין, אימוץ ילדים, גידול ילדים ללא צד שני ועוד.
למעשה כיום נוצרים להם הרכבים שונים של משפחות אשר ישנו צורך לנהל אותם בצורה משפטית.
טוב לדעת כי מוסד בית המשפט במדינת ישראל הוא ליבראלי, כך אנשים יכולים ליצור לעצמם משפחה ולקבל אישור משופט לעשות כך. הניסיון הוא לתת לכול אדם לקבל את הזכות ליצירת משפחה ומציאת אהבה, גם אם קיימים חסמים כאלו ואחרים המסכים את אפשרות זאת.

 

תוקף משפטי לדרישות בין קרובי משפחה

קרובי משפחה מבקשים לעיתים להגיע למצב בו הם יקיימו את הדרישות שלהם אחד כלפי השני.
גם אם קרובי המשפחה מבקשים לא למלא את דרישות אלו, בית המשפט יכול להתערב ולהחליט הדרישות צריכות לצאת אל הפועל. תשלומי מזונות, דאגה אל חסרי ישע, קיום ירושה או צוואה.
דיני משפחה מתקיימים על מנת לפתור מצב שכזה. אם אחד הצדדים מבקש לטעון כי הדרישה שלו צודקת, הוא יכול להגיע לבית המשפט ולבקש לחייב את קרוב המשפחה לפעול בצורה מסוימת.
ישנם חוקים המחייבים את קרובי המשפחה לפעול בצורה מסוימת אחד כלפי השני. אם הדרישה שלכם תואמת לחוקים אלו, רוב הסיכויים כי השופט יפסוק לטובתכם.

 

ניהול נכסים ועסקים לאורך זמן

לעיתים בני משפחה מגיעים למצב בו הם שותפים לניהול של עסק או נכס מסוים. אם נוצר ריב בינם או כאשר בני זוג מגיעים למקרה של פרידה, ישנו צורך להבין כיצד ניהול העסק עומד להתקיים לו.
פעמים רבות ידרוש בית המשפט למכור את העסק לצד שלישי ולחלק את הרווחים בין שני הצדדים.
אך לא מן הנמנע כי לעיתים העסק ישאר לו בתוך המשפחה ולפיכך ישנו צורך לקבוע כיצד הניהול התקיים לו. בדיוק למקרים שכאלו, דיני המשפחה נוצרו להם. במקרים של עסק הנשאר באחריות בני הזוג העומדים להיפרד, ישנם חוקים מיוחדים העוסקים בנושא שכזה.

 

כיצד ניתן למצוא עורך דין לדיני למשפחה

בעל המקצוע מולו תצטרכו לעבוד על מנת להגיע להכרעה בנושאים משפחתיים כאלו ואחרים, הוא עורך הדין לענייני משפחה. זהו האדם האחראי להביא אתכם למצב בו בית המשפט יוכל להחליט בשבילכם. אך על מנת שהכרעות אלו התקיימו על פי הציפיות שלכם, ישנו צורך למצוא עורך דין שיתאים לכם. הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא לחפש במקורות המידע השונים. בנוסף, תוכלו לבקש ייעוץ מקרובי משפחה וחברים אשר עברו מקרה הדומה לשלכם. לבסוף, ניתן להתייעץ ברשתות החברתיות ובפורומים השונים ולהשתמש בחוכמת ההמונים. גם כאשר תמצאו בעל מקצוע,
ישנו צורך להגיע אל פגישת היכרות ראשוני ביניכם.

 

נושאי גירושין כחלק מדיני משפחה

חוקים מיוחדים לענייני גירושין

לרוב דיני משפחה עוסקים בניסיונית ליצור קרב משפחתית בין בני אדם ולהביא לפתירת סכסוכים כאלו ואחרים. המקרה של תחום הגירושין הוא ייחודי, שכן ישנו ניסיון לקבוע כיצד יראו החיים של בני זוג לשעבר לאחר תהליך הפרידה בינם. כך ישנו צורך ליצור מסגרת מיוחדת בה בני הזוג יוכלו לחיות בנפרד מצד אחד אך מצד שני ישנם נושאים מסוימים המצריכים פעולה משותפת של שני הצדדים.
כך למשל עניין הגירושין עצמו מחייב את הבעל לתת גט לאשתו, לעיתים בית המשפט צריך להיכנס לעניין ולחייב את הבעל למרות גט גם הוא איננו רוצה בכך.

 

חלוקת רכוש בין בני הזוג

רכוש הוא דבר בעל ערך כספי מסוים היכול לעזור בנושאים הכרחיים כאלו ואחרים הקיימים בחיים שלנו. לכן ברוב מקרי הגירושין שני בני הזוג יבקשו להשאיר אצלם רכוש יוקרתי כזה או אחר.
לרוב הכוונה היא לדירה, רכב או נכס מסוים בעל שווי כספי רב. לרוב בית המשפט יבקש למכור את הרכוש לצד ג’ ולחלק את הרווחים בין שני הצדדים. אם אחד הצדדים נמצא במצב כלכלי בעייתי, הוא יכול לדרוש את הרכוש לעצמו. בנוסף, במקרה של ילדים משותפים, הצד המשגיח על הילדים לרוב מקבל את הרכוש לעצמו. במיוחד במקרה של דירה, כאשר ישנו רצון להשאיר את הילדים בדירה בה גדלו.

 

זכות שיתוף בין שני הצדדים

כאשר ישנו קשר נישואין , פעמים רבות שני הצדדים מרווחים כספים בצורה שונה. כך בעת הליך גירושין, הם יכולים לטעון כי רכוש מסוים שייך אך ורק להם כי הם רכשו אותו בכסף שהרוויחו.
יש להבין כי טענה זאת איננה נכונה, בדיוק בשביל מקרה שכזה נוצרה לה זכות השיתוף. באמצעות כלי שכזה כול צד יכול לטעון כי יש לו חלק ברכוש שנקנה או בכספים שהצד השני הרוויח.
זכות זאת נוצרת כאשר היכולת של צד אחד לקנות דבר מה תלויה ביכולות של הצד השני.
כך למשל אם הגבר עובד במשרה מלאה, הדבר יכול להתקיים אודות לאישה הדואגת לילדים.
לעיתים אחד הצדדים לומד מקצוע ולאחר מכן עובד בו בעזרת הצד השני שמימן את הלימודים.

 

חלוקה של כספים

בני זוג צריכים להגיע למצב בו הכספים שהצטברו להם במהלך תקופת הנישואין יוכלו להתחלק בין שני הצדדים. חלוקה שכזאת יכולה להיעשות בכמה צורות אך לרוב ישנו רצון להשאיר את כול אחד מהצדדים במצב כלכלי יציב. כך למשל אם האישה נכנסת למצב כלכלי בעייתי לאחר הגירושין, היא יכולה לתבוע כספי מזונות מבעלה. לעומת זאת אם היא מרוויחה משכורת חודשית, בית המשפט עלול לקבוע כי היא איננה זכאית לכספים אלו. טוב לדעת כי גם כספי הזכויות הסוציאליות כגון פנסיה ופיצויים, הם כאלו ששני הצדדים צריכים להתחלק בהם.

 

הסכם משמורת והסדרי ראייה

כאשר ישנם ילדים משותפים, ישנו צורך לקבוע כיצד תיראה המשמורת שתתקיים על ילדים אלו.
דיני המשפחה יצרו תבניות מסודרות שלפיהן מכניסים מקרים כאלו ואחרים. כך נוצר לו חוק חזקת הגיל הרך. הדבר קובע כי בעת גירושין בין גבר לאישה כאשר הילדים המשותפים הם מתחת לגיל 6, הם יישארו ברוב הפעמים תחת השגחת האם. בנוסף, האב זכאי לקבל הסדרי ראייה והאם צריכה לתת לו לראות את ילדיו על פי הסדרים שכאלו. משמורת והסדרי ראייה אשר נקבעו להם יכולים להשתנות לאורך השנים בהתאם לשינויים הקורים באורח חייהם של בני הזוג. ערעור בהחלט יכול להתקיים לו.

 

סיכום המאמר ופרטים נוספים

מאמר זה נוצר על מנת שתוכלו לקבל כמה שיותר מידע בנושאים הקשורים לדיני משפחה. כך הניסיון הוא ליצור מצב בו יהיה ניתן כיצד לפעול אם תגיעו לבית הדין לענייני משפחה. לאורך המאמר ביקשנו להסביר לכם את הייחוד הקיים במקרים הקשורים לתחום זה. כך לרוב אנחנו מדברים על מצב בו ישנם שני צדדים הקרובים אחד לשני בעזרת קרבת דם מסוימת. קרבת דם שכזאת נושאת בתוכה אחריות ומחייבת את שני הצדדים להיות מעורבים בחיים אחד של השני. לעיתים ישנו צורך דווקא ליצור הרחקה ופרידה בין בני משפחה. כך דיני המשפחה מכילים חוקים והגבלות על מנת למנוע סיכונים.

מקרה הגירושין שייך גם הוא לדיני משפחה. זהו מקרה ייחודי שכן ישנו צורך לעבור גירושין ברבנות על מנת לסיים הליך שכזה. בנוסף, זהו רצון להגיע למצב בו שני הצדדים יוכלו לחיות רחוק אחד מהשני ועדיין להמשיך לשתף פעולה במקרים מסוימים. דיני משפחה נוצרו על מנת שטובת המשפחה והילדים תתקיים מעל הכול. כך החוק מחייב את שני הצדדים להיות מעורבים בגידול הילדים בצורה כזאת או אחרת גם במצב של פרידה. בנוסף, כול אחד מהצדדים יכול לבקש להרחיק את בן הזוג מהילדים במקרה כי הקרבה שלו לילדים יכולה להיות בעייתית. בכול מקרה, דיני משפחה מכילים מענה למגוון גדול של מקרים.

עורך הדין לענייני משפחה הוא האדם מולו תצטרכו לעבוד על מנת להתנהל בתחום של דיני משפחה. זהו בעל המקצוע אשר יכול לעזור בכלל השלבים של ההליך המשפטי. בית המשפט הוא מקום שאיננו זר לו ולכן ההמלצה היא לתת לו כמות סמכויות גדולה. על מנת למצוא עורך דין אמין, ישנו צורך להתאמץ.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
דיני משפחה והמעמד האישי

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על דיני משפחה והמעמד האישי
שיתוף המאמר דיני משפחה והמעמד האישי בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד