הסכם קדם נישואין

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא הסכם קדם נישואין

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

פעמים רבות בני זוג העומדים בפני מעמד הנישואין, מבקשים להגיע אל דבר זה ללא עניינים כאלו ואחרים שעלולים לקלקל את העניין. כך, בני הזוג יכולים למצוא את עצמם מתווכחים כיצד הכסף והרכוש יתחלקו בינם בעת הפרידה כשהם עדיין לא התחתנו אחד עם השנייה. הדרך למניעת ויכוחים מיותרים מתקיימת לה בעזרת יצירת הסכם קדם נישואין. הסכם זה לרוב מתייחס לעניינים של חלוקת כסף ורכוש. לרוב ההתייחסות היא לאירועים שעומדים לקרות בעת מקרה של פרידה.
הסכמים מסוימים כוללים התייחסות לעיניים מסוימים היכולים להתקיים בעת תקופת הנישואין עצמה. בכול מקרה, ישנו צורך לעבוד מול עורך דין בעת יצירת הסכם קדם נישואין שכזה.

מאפיינים ראשונים על הסכם קדם נישואין

הסכם הנותן תוקף לקשר הזוגי

בקרוב אתם עומדים להגיע למעמד של נישואין בין שני הצדדים. הרישום בתעודת הזהות עומד להשתנות, כתובה תיחתם לה, ישנם מסמכים רבים העומדים לתת תוקף לקשר ביניכם.
טוב לדעת כי עוד לפני הגעה להסכם נישואין, ניתן ליצור הסכם נוסף הנותן תוקף מסוים לקשר שנוצר לו בין בני הזוג. זהו בעם הסכם קדם הנישואין. כבר לאחר יצירת המסמך תוכלו להגיע מאוחדים ומוכנים לעבר זוגיות בריאה וארוכת טווח. בנוסף תוכלו לדעת כי ישנו הסכם השומר עליכם ממעשים פזיזים כאלו ואחרים שבן הזוג יכול לעשות. מדובר בהסכם שהוא טוב לכול הצדדים.

כיבוי שריפות לפני היום הגדול

ויכוחים וחילוקי דעת יכולים להתקיים להם בעת הגעה אל יום הנישואין הגדול. זהו דבר טבעי ואנושי.
במיוחד כאשר אנחנו מדברים על מעמד לא קל לחלק מהאנשים המכיל בתוכו לחצים וקצוות רגשיים.
בעזרת הסכם קדם נישואין, ניתן להגיע עם לב שקט יותר על היום המאושר. אנו מדברים מצב בו ישנו מסמך השומר עליכם מפני אירועים לא צפויים היכולים לקרות. בנוסף, תוכלו להסתמך על הכתוב במסמך בתור כזה מבטיח אירועים עתידיים חיוביים. ההמלצה היא ליצור הסכם קדם נישואין הכולל בתוכו כמה שיותר סעיפים. כך תוכלו לדעת כי שלל הנושאים העומדים להיות בחיי הנישואין שלכם התקיימו על הצד הטוב ביותר.

יצירת דרך רגועה לשני הצדדים

לפני יום הנישואין ביניכם, סביר להניח כי אתם מלאים ברגשות אהבה , אחד כלפי השנייה. לכן לא עוברתם בראש שלכם המחשבה כי בן הזוג יבצע מעשה בעייתי בעת מקרה של פרידה.
יתרה מזאת, אתם אינכם מצפים שהוא יפעל בצורה שנויה במחלוקת בעת תקופת הנישואין עצמה.
אך דברים כאלו אכן יכולים לקרות. אנחנו לא מבקשים להכניס אתכם למצב בו תפחדו מבן הזוג, אך ישנה אפשרות להפוך את קשר הנישואין שלכם ליציב יותר עוד לפני שהוא התחיל. ניתן לעבוד בעזרת הסכם קדם נישואין על מנת ליצור מתווה מסוים לקשר הנישואין ביניכם. ההמלצה היא אכן לחתור ליצירת הסכם שכזה.

נושאים הקיימים בהסכם קדם נישואין

  1. מניעת סרבנות גט – על מנת שהגירושין בין שני הצדדים יוכלו לצאת לפועל, על הגבר לתת גט לאשתו ולמעשה להסכים לפרידה העומדת להתרחש. סעיף זה יכול למנוע מצב של סרבנות גט.
  2. יצירת מקום מגורים משותף- קשר נישואין מתבסס לו על תחושה של ביטחון שבני הזוג מקנים אחד לשנייה. כך על כול אחד מהצדדים לוודא כי ישנו בית אל הצד השני לכול אורך תקופת הנישואין.
    סעיף זה מוודא כי בן הזוג הוא בעל זכות בעלות ומגורים בכול בית בו שני הצדדים מתגוררים להם.
  3. תשלום מזונות– ניתן לקבוע סכום לתשלום מזונות בעת מקרה של פרידה, כבר ביצירת הסכם קדם נישואין. הכוונה היא הן למזונות אישה והן למזונות לילדים.
  4. חלוקת רכוש וכספים בגירושין – הסכם קדם נישואין קובע כיצד תתקיים לה חלוקה של כספים ורכוש בין בני הזוג. הן בקשר הנישואין עצמו והן במקרה של גירושין ופרידה.

חיסכון של תהליכים במעמד הגירושין

סביר להניח כי הזכרה של המילה גירושין בימים שלפני נישואין, מעוררת בכם הרגשה לא טובה.
אך יש להבין כי הסטטיסטיקה לא משקרת, מספר הזוגות המתגרשים להם רק עולה ככול שהשנים עוברות. חשבו על כך, לא הייתם רוצים להתכונן לרגע הגירושין, כמה שיותר מוקדם?
בעזרת הסכם קדם נישואין , ניתן להגיע להסכמות על הדרך בה יפעלו בני הזוג בעת מקרה של גירושין. הסכם שכזה למעשה מונע הגעה של שני הצדדים אל בית המשפט. בנוסף, זהו מקרה בו שני הצדדים אוהבים אחד את השני ומגיעים להסכמה. כך לא תרצו להתנקם בבן הזוג איתו אתם עומדים להינשא. כך ההסכם יכול להבטיח לכם גירושין נעימים ופשוטים יותר.

יצירת הסכם קדם נישואין בעזרת עורך דין

עורך הדין שתצטרכו לעבוד מול בעת יצירת הסכם קדם נישואין הוא כזה המגיע מתחום הגירושין.
אומנם אנחנו מדברים על מצב האמור לדאוג לחיים המשותפים בין שני הצדדים, אך סעיפים רבים הקיימים בו מתבססים על מושגים מתחום הגירושין.
בנוסף, ישנו צורך לעבוד עם אדם אשר יש לו ניסיון רב ביצירת הסכמים שכאלו. כך יש לחתור להבנה מי הוא בעל המקצוע אשר לקוחות היו מרוצים מהעבודה מולו. בהמשך המאמר נבקש לפרט בפניכם על דרכים שונות בעזרתן תוכלו למצוא עורך דין איכותי. בכול מקרה הדרך למציאת בעל המקצוע יכולה להיות ארוכה ומתישה. נסו לא להתייאש ולהבין כי הדבר נוצר למען יצירת הסכם איכותי.

בחירת החוקים עליהם התבסס ההסכם

ענייני הנישואין והגירושין במדינת ישראל יכולים להתקיים אל מול שני בתי דין . בית דין לענייני משפחה ובית דין רבני. בני זוג יכולים לבחור לנהל את מקרה הגירושין כולו אצל אחד מבתי דין אלו. גם את הסכם קדם הנישואין ניתן ליצור על פי שני סוגים של חוקים. חוקי בית הדין לענייני משפחה וחוקי ההלכה העברית. יש להבין כי ההלכה העברית יכולה להיראות לעיתים כשמרנית ומיושנת.
חוקי בית הדין לענייני משפחה הם יותר ליבראליים. בכול מקרה, בחירה של חוקים כאלו ואחרים צריכה להיעשות בהתייעצות אל מול עורך הדין איתו אתם עובדים.

הדרך ליצירת הסכם איכותי

הסכם קדם נישואין נוצר לו בעזרת סדרה של פגישות בין בני הזוג לבין עורך דין העוסק בתחום זה.
נבקש להסביר לכם כי פגישות אלו ושיטת העבודה מול בעל המקצוע, צריכים להתקיים על פי צורה תקינה מסוימת. בהמשך המאמר נסביר על הדרך הבטוחה והנכונה ליצירת הסכם קדם נישואין מאוזן. כעת נבקש להדגיש כי מספר הפגישות ליצירת ההסכם צריך להיות קצר. למעשה, אתם נמצאים בשלב של הסכמה בין שני הצדדים. נסו לנצל את מצב זה על מנת להגיע להסכמה פשוטה על מגוון רחב למדי של נושאים. יש להבין כי כול פגישה היא כזאת שתצטרכו לשלם עליה.
כעת כשאתם עומדים בפני מעמד החתונה, לבטח תרצו להימנע מהוצאות גדולות.

הסכם קדם נישואין שוויוני

זוגות רבים מגיעים אל מעמד הנישואין כאשר הם אינם נמצאים במצב שיווני מאוזן. כך הם עלולים להגיע למצב בו ההסכם שנוצר בינם הוא איננו שוויוני. כך למשל, אם אחד הצדדים נכנס אל הקשר עם כמות גדולה של כסף ורכוש, ישנה אפשרות לכתוב בהסכם כי דברים אלו התחלקו בין בני הזוג.
זהו מסמך הנוצר לטובת שני הצדדים, אין צורך להגיע למצב של יתרון צד אחד על פני השני.
עורך הדין שלכם יכול לעזור בניסוח סעיפים המבטיחים כי בעת פרידה, אף אחד מהצדדים לא ישאר במצב כספי בעייתי.

הדרך הנכונה ליצירת הסכם קדם נישואין תקין

הימנעות מלחצים מצד קרובי משפחה או חברים

ניתן ליצור הסכם קדם נישואין איכותי ומאוזן, על ידי ניסיון להימנע משיחות עם קרובי משפחה או חברים. אלו הם האנשים אשר אתם סומכים על המילה שלהם, אתם אוהבים אותם ולא תרצו לאכזב אותם. אך לא מן הנמנע כי הם יוכלו להשפיע עליכם לרעה. הרכוש והכסף העומד להופיע בהסכם קדם הנישואין, לעיתים שייך גם להם. הם עלולים לראות את טובתם שלהם ולא את האפשרות הטובה בשביל בן הזוג. הדרך ליצירת הסכם קדם נישואין תקין, היא הימנעות מלחצים הנעשים על ידי קרובי משפחה או חברים. בנוסף, יש להבין כי לעיתים הם עלולים להתאגד יחדיו כנגד אחד מהצדדים.

מציאת עורך דין ששני הצדדים מסכימים עליו

בשונה ממקרה של גירושין בו כול צד מבקש להיות כנגד הצד השני, כאן אתם מגיעים למצב בו כולם נמצאים באותו הצד. כך ישנו צורך למצוא עורך דין אשר שני הצדדים מסכימים עליו. למעשה אפשרות שכזאת יכולה להתקיים אך ורק עם שני הצדדים יהיו מעורבים בהליך מציאת בעל המקצוע. נסו למצוא את האדם בעזרת תקשורת מלאה המתקיימת ביניכם. בנוסף, תוכלו לעבוד ביחד ולפתח כוח כפול. כך תוכלו למצוא מספר רב יותר של אנשי מקצוע ולשוחח איתם במקביל. לבסוף, אדם ששניכם תסכימו עליו הוא כזה שתהיו מרוצים מהעבודה מולו.

כנות היא שם המשחק

סביר להניח כי אתם מגיעים אל מעמד הנישואין כאשר ישנו פרק זמן לא מבוטל של זוגיות ביניכם.
ישנם זוגות אשר מבקשים להתחתן לאחר פרק זמן קצר של היכרות בין שני הצדדים.
שני המקרים הם תקינים ולמעשה לא קיים מתכון מפורט לקשר נישואין מוצלח.
בכול זאת, כאשר אתם יוצרים את הסכם קדם הנישואין הרי שאתם צריכים להיות כנים ככול האפשר.
גם מול עורך הדין וגם אחד מול השני. זהו מצב בו כנות יכולה להביא אתכם למקומות לא נעימים כלל וכלל. הכוונה היא לכך שאחד מבני הזוג יבקש להסתיר מידע על רכוש או כסף כאלו ואחרים.

הסכם קדם נישואין סופי כמורכב מטיוטות

בעת עבודה מול עורך הדין שלכם, ישנו צורך ליצור כמה טיוטות של הסכם קדם הנישואין.
למעשה כבר מהפגישה הראשונה בין שני הצדדים, תוכלו לחתור ליצירת מסמך התחלתי בין בני הזוג. בעזרת טיוטות אלו, תוכלו להעיר על סעיפי ההסכם ולהבין כיצד תוכלו לשפר ניסוחים כאלו ואחרים. למעשה, בעת שאתם חותמים על הסכם קדם נישואין הרי שישנו קושי לערער על הסעיפים השונים הקיימים בו. זאת מאחר שקיימת חתימה שלכם המתפקדת כהסכמה לכלל המסמך.
לכן נבקש מכם להימנע ממצב בו אתם חותמים על הסכם מסוים מבלי שבדקתם את הכתוב בו מספר פעמים. בעל מקצוע איכותי הוא כזה שיוכל לפעול על מנת ליצור הסכם תקין שתוכלו לחתום עליו.

בדיקה מראש של תחומי ההסכם

סביר להניח כי אתם אינכם מגיעים מתחום הגירושין והנישואין. כך לא תוכלו גם להשקיע כמות זמן מסוימת על מנת ללמוד את תחום זה לעומק. במיוחד כאשר אתם נמצאים בהכנות ליום הנישואין הגדול. כך תצטרכו לדעת לקראת מה אתם מגיעים, כיצד תהפכו את הציפיות שלכם אל סעיפים הקיימים בהסכם עצמו? הדרך לעשות את דבר זה יכולה להתקיים במגוון דרכים.
תוכלו לחקור את תחום הנישואין בעצמכם בקצרה. ניתן להתייעץ עם חברים וקרובי משפחה.
עורך הדין בסופו של יום הוא בעל המקצוע שאמור להכניס אתכם על העניינים.

השוואות הציפיות הפרטיות לחוקים הקיימים

גוון נוסף עליו תצטרכו לעבוד לאורך הליך יצירת הסכם קדם הנישואין, הוא כתיבת סעיפים שתואמים לחוק הישראלי. על מנת שלא תפתחו ציפיות מיותרות, ההמלצה שלנו היא לחשוב יחדיו מה אתם רוצים מההסכם ולהבין כיצד החוק הישראלי יכול לעזור לדברים אלו להתקיים. גם במקרה שכזה,
ישנו צורך לבצע מחקר מסוים בעצמכם על נושאים הקשורים לתחום הסכם קדם הנישואין.
תפקידו של עורך הדין הוא להנחית אתכם על הקרקע. כך תוכלו להגיע למצב שבו לא תפתחו ציפיות שאינן תואמות את המציאות. החוק הישראלי בסופו של דבר נועד להתאים לכלל המקרים, כך ניתן להתאים בין המקרה האישי שלכם לדין הקיים.

יצירת איזון כלכלי לשני הצדדים

בעת יצירת הסכם קדם הנישואין, תוכלו להגיע למצב בו אורח החיים שלכם יהיה לא שוויוני.
הדבר יכול להעמיד את אחד הצדדים במצב בו הוא ירצה כי הסכם קדם הנישואין התקיים לטובתו.
יש לזכור כי אנו מדברים על מסמך הנועד ליצור פרידה הוגנת ונעימה כאשר היא תתקיים.
בנוסף, החוק הישראלי הוא כזה הדורש חלוקה שווה של כסף ורכוש שהצטבר במהלך הנישואין בין בני הזוג.

ההמלצה שלנו היא ליצור סעיף שכזה גם בהסכם קדם הנישואין הנוצר ביניכם.
תוכלו לכתוב כי כול רכוש או כסף שהצטברו להם בעת תקופת הנישואין עצמה, התחלקו להם בין שני הצדדים בצורה שווה.

קידום המסמך לעבר הרשויות השונות

למעשה, הסכם קדם הנישואין איננו יכול להיכנס לתוקף מבלי שעבר אישור משפטי.
הכוונה היא כי לאחר יצירת ההסכם אל מול עורך דין ולאחר חתימה על כלל הדפים, ישנו צורך להעביר את הדבר הלאה. כך הסכם קדם הנישואין צריך להגיע הן לבית דין רבני והן לבית הדין לענייני משפחה. שני המוסדות בוחנים כי הכתוב בו אכן תואם לחוק הישראלי. בנוסף, ישנו צורך לשלם אגרה מסוימת בעת הגשת המסמך אל הרשויות השונות. זהו שלב חשוב ביותר ביצירת הסכם קדם הנישואין. ללא ההסכם הסופי, לא ניתן להפוך אותו לרשמי. עורך דין אחראי הוא כזה המקפיד על אישור מלא של ההסכם.

שיחת הכנה לפני יצירת הסכם קדם נישואין

תוכלו לערוך שיחת הכנה עם עורך דין לפני הליך יצירת הסכם קדם הנישואין. למעשה, זוהי שיחה שאף יכולה להביא אתכם למצב בו לא תרצו להכין את מסמך זה כלל וכלל. עורך הדין צריך להיות בעל מקצוע ניטראלי החושב על טובת הלקוחות. אם הוא בעל מקצוע העובד בצורה איכותית, הוא איננו יבקש לעבוד מול מקרה שהוא בעייתי. בעזרת שיחת הכנה ראשונה, תוכלו להבין האם אתם נמצאים במצב בו אתם יכולים ליצור הסכם קדם נישואין. יכול להיות כי אתם מבקשים להתרכז בחתונה ולא לדאוג לגבי נושאים שכאלו. אולי אינכם יודעים כיצד העתיד הכלכלי שלכם יראה?

העברת ההסכם לחוות דעת נוספת

גם כאשר אתם מסיימים ליצור את הסכם קדם הנישואין ביניכם, עדיין תצטרכו להגיע למצב בו תדעו כי ההסכם הוא איכותי ושלם. ניתן לעשות את הדבר בעזרת העברת דפי המסמך אל בעל מקצוע נוסף שייתן חוות דעת. תוכלו למצוא אחד כזה בעצמכם בעזרת תהליך הדומה לחיפוש עורך דין.
אך יש להבין כי גם עורך הדין מולו אתם עובדים, יכול להתייעץ עם בעלי מקצוע כאלו ואחרים שהוא מכיר. עורך הדין הוא אדם שנמצא במקצוע מספר שנים. כך הוא מכיר מומחים שונים הקיימים סביבו.
עורך דין טוב הוא כזה שיבקש את דעתם של בעלי מקצוע אחרים הקיימים סביבו.

הוצאה לפועל של הסכם קדם נישואין

משמעות ההסכם והיכולות שלו

כאשר תצטרכו להגיע למצב של פרידה וגירושין, הסכם קדם הנישואין ביניכם יצא לפועל והסעיפים השונים בו התקיימו על פי הסיכומים ביניכם. יש להבין כי זהו מסמך אשר יש לו תוקף משפטי.
בעת הגעה אל מקרה של גירושין, בית המשפט יביט על סעיפי ההסכם וירצה כי שני הצדדים יכבדו אותו במידית ובצורה מלאה. ההמלצה שלנו היא אכן לעשות כפי שרשום במסמך עליו חתמתם.
עליכם להבין כי זוהי התחייבות משפטית לכול דבר. אי ציות להתחייבות שכזאת יכולה להביא עמה קנסות והגבלות כאלו ואחרות. נסו להימנע מלהגיע למצב לא נעים שכזה.

מצב כלכלי עדכני כגורם היכול להשפיע

הסכם קדם נישואין נוצר כאשר בני הזוג נמצאים במצב כלכלי מסוים. כאשר ההסכם עצמו יוצא אל הפעול, ישנה אפשרות כי מצב כלכלי זה השתנה לו לטובה או לרעה. כך הכתוב בהסכם עלול להיות לא תואם למצב הקיים של בני הזוג. לרוב, בית המשפט דורש למלא את הכתוב בהסכם. זהו מסמך בעל תקוף משפטי שישנו צורך לציית לכתוב בו. אם המצב הכלכלי הוא בעייתי והשינוי הוא קיצוני, ניתן לבדוק אפשרות לערעור על הכתוב בהסכם קדם הנישואין. בכול מקרה, ההסכם נוצר על מנת שהפרידה תשאיר את שני הצדדים במצב כלכלי מאוזן. נסו לסמוך על הכתוב בו.

שימוש בהסכם כחלופה להליך משפטי

גם כאשר אתם מגיעים למצב בו אינכם מרוצים ממה שכתוב בהסכם יש צורך לזכור כי כול פעולה אחרת מצריכה הליך משפטי מסוים. עשייה שכזאת נעשית בעזרת עורך דין ולעיתים הופכת למאבק לא נעים מול בן הזוג ממנו אתם עומדים להיפרד. הסכם קדם הנישואין נוצר על מנת למנוע מצבים לא נעימים שכאלו. בנוסף, הוא יכול למנוע בזבוז סכומי כסף כאלו ואחרים. כך ישנו צורך להבין את כוחו המשפטי של הסכם קדם נישואין ואת האיכות הנמצאת בתוכו. לבסוף, הסבירות שתוכלו לשנות את סעיפי ההסכם היא נמוכה שכן אתם חתמתם עליו. יש לשקול בכובד ראש ניסיון לערער על סעיפי ההסכם.

עונשים והגבלות על הפרת סעיפי הסכם קדם הנישואין

כאשר אתם מבקשים להפר את סעיפי הסכם קדם הנישואין עליו אתם חתומים, ישנו צורך להבין כי הדבר מלווה בעונשים וקנסות כאלו ואחרים. ראשית כול, הרשויות השונות מכירות באדם המפר את ההסכם ככזה אשר ישנו צורך להפעיל עליו קנסות והגבלות מסוימים. כך הצד השני יכול להגיש תביעה ולהביא לכך שהרשויות יפעילו צעדים מסוימים נגדכם. הדבר יכול להתחיל בהטלת הגבלות מצד הבנקים השונים וסימון האדם המפר בתור לקוח שצריך להטיל עליו הגבלות. בהמשך הדבר עלול להסלים להליך הוצאה לפועל לגביית תשלומים כאלו ואחרים.

הליך ליצירת ערעור על הסכם קדם נישואין

על מנת שתוכלו ליצור ערעור על הסכם קדם נישואין, ישנו צורך לקיים התייעצות מול עורך הדין.
הוא האדם אשר יוכל להביט על סעיפי ההסכם, להשוות את הדבר מול אורח החיים העדכני ולהבין האם ישנו מקום לערעור. לאחר שהבנתם כי אכן מצב שכזה יכול להתקיים, יש להגיש תביעה לבית המשפט ולהתחיל בהליך משפטי מסוים.

סיכום המאמר ופרטים נוספים

מאמר זה נכתב על מנת שתוכלו לקבל כמות מידע גדולה ככול האפשר על הסכם קדם הנישואין.
לאורך הפסקאות השונות ביקשנו להסביר לכם את האיכויות השונות הקיימות ביצירת מסמך שכזה.
כך תוכלו להגיע למצב בו אתם יוצרים קרקע בטוחה לנישואין ביניכם עוד לפני שהתחתנתם.
בנוסף, כעת כשאתם אוהבים סביר להניח כי קיימת הסכמה מירבית ביניכם. דבר זה ייצור הסכם שיווני לכול הצדדים. הרצון שלנו הוא שתגיעו למצב בו אתם יוצרים מסמך שכול הצדדים יהיו מרוצים ממנו. לכן יש להבין את הצדדים הטובים הקיימים בהסכם קדם נישואין ולהגיע אל ההליך כאשר אתם מוכנים להשקיע ביצירת הדבר.

מצד שני ישנו צורך להבין כי הסכם קדם נישואין איננו מתאים לכול המקרים. ראשית כול, ישנו צורך להבין כי אתם מכניסים מישור משפטי לזוגיות ביניכם עוד לפני שהגעתם אל הנישואין.
כך נושאים שכאלו יכולים להעיק ולהביא אתכם למצב בו אתם מרגישים כי אין צורך בהם עוד לפני שהתחלתם לחיות יחדיו. בנוסף, ישנו סיכוי כי אינכם יודעים על המצב הכלכלי העתידי שלכם. הקשר ביניכם יכול להתחיל כאשר אתם חסרי רכוש וכסף. כך הסכם קדם הנישואין עלול לא להתאים למצב בו תימצאו בעוד כמה שנים כאשר אתם מגיעים לפרידה. ישנו צורך להבין את המשמעות של הסכם שכזה ואת השלבים השונים הקיימים בהליך היצירה שלו.

מאמר זה נכתב בעזרת מחקר מעמיק אל מול מקורות מידע שונים. בנוסף, נעשה שיח עם גורמי מקצוע כאלו ואחרים. בעת יצירת ההסכם נבקש כי תתייעצו לכול אורך התהליך עם עורך דין.
גם אם אתם מרגישים שמאמר זה מכיל מספיק מידע בשבילכם. בסופו של יום, עורך הדין הוא בעל המקצוע שיכול לעזור לכם.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
הסכם קדם נישואין

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על הסכם קדם נישואין
שיתוף המאמר הסכם קדם נישואין בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד