ידועים בציבור רישום דירה חדשה

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא ידועים בציבור רישום דירה חדשה

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

מעמד של ידועים בציבור הוא כזה אשר הופך את הנכסים שלכם למשותפים. כאשר אתם מבקשים לקנות דירה יחדיו ולרשום אותה על שמכם הרי שתצטרכו לבצע הליך נכון.
כך תוכלו להגיע למצב בו הדירה תירשם על שם שניכם ולא רק על אחד מכם.
דבר זה יכול לעזור כאשר תגיעו למקומות של פרידה וחלוקת נכסים או כאשר תבקשו לנהל את משק הבית. אך החוק הישראלי בונה כול מקרה של ידועים בציבור על פי סיבות והסברים הניתנים על ידי בני הזוג, בשונה מהליך של נישואין שהוא יותר פשוט. כעת מאמר זה יפרט בקצרה על הדרכים השונות לרשום דירה חדשה כאשר אתם ידועים בציבור.

סיום הליך קבלת מעמד הידועים בציבור

עוד לפני שאתם מבקשים לקבל את הדירה החדשה שלכם, מוטב שתוודאו כי אכן אתם רשומים כידועים בציבור במוסדות השונים במדינת ישראל. כך בהמשך הדרך תוכלו להימנע מהפתעות וחוסר נעימות כאשר תבקשו לפתוח בהליך קבלת מסמכי הבית המשותף.
תוכלו לעשות את הדבר על ידי פנייה לרשויות ולמוסדות השונים המתעסקים בתחום המשפחה הקיימים במדינת ישראל. ברגע שתקבלו מהם את האישור לכך שאכן אתם מוכרים כידועים בציבור, תוכלו להמשיך הלאה אל עבר השלבים הבאים.

האם ידועים בציבור מסוגלים לרכוש יחדיו את הבית המשותף שלהם?

בקצרה, התשובה לשאלה הנמצאת בכותרת היא כן. יש להבין כי כול אחד אשר יש לו מספיק כסף לכך יכול לרכוש דירה בשבילו או בשביל המשפחה שלו. אך כאשר בני זוג מבקשים לרכוש יחדיו דירה הרשומה על השם של שניהם, עליהם להראות כי שניהם שותפים לרכישה. אין הכוונה רק לכך ששניהם משקיעים כסף מחשבונות הבנק שלהם, עליהם להראות כי שניהם עומדים להשקיע זמן ומאמץ בבניית הדירה. שניהם מבקשים להתעניין בדבר ולתת מעצמם על מנת שהבית יהיה איכותי. מעמד הידועים בציבור בנוי על שיתוף הפעולה של בני הזוג, כול עוד תוכלו להראות את דבר זה הרי שתקבלו אישור לרישום הדירה החדשה על השם של שניכם.

המקרה השונה של ידועים בציבור המבקשים לקבל דירה חדשה ומסמכי בית משותף

מעמד של ידועים בציבור מקבל אישור רק כאשר בני הזוג מצליחים להוכיח כי הם אכן מנהלים משק בית משותף. בשונה מהמקרה של שני אנשים המבקשים לבוא בברית הנישואין, שם הם אינם צריכים להוכיח דבר על מנת לקבל את מעמד זה.
כך כאשר תבקשו לרכוש דירה ולרשום אותה על שם שניכם, תצטרכו להגיש הוכחות המראים כי היא חלק ממשק הבית המשותף שלכם. תצטרכו להגיש הצהרות כספיות,
תצטרכו לתת הוכחות על ההשקעה שלכם לקניית הבית ועוד.

כיצד ניתן לדעת את הדרכים לפעולה לרכישת דירה חדשה על ידי ידועים בציבור?

הדרך הנכונה לוודא כי אכן אתם פועלים כפי שהחוק דורש, היא עבודה בעזרת איש מקצוע מהתחום. במקרה שלכם, אנחנו מדברים על עורך דין מתחום המשפחה ומתחום הנדל”ן.
כך הוא יכול להסביר לכם מהם המסמכים שתצטרכו להגיש, מהם הפרטים שצריכים להיות נוכחים בהם, להפגיש את הציפיות שלכם מול המציאות הקיימת. עבודה עם עורך דין יכולה לעזור לכם ללכת לישון בשקט כאשר אתם יודעים בוודאות כי בקרוב תקבלו את הבית החדש שלכם. אך עליכם למצוא את האדם המתאים לכם, תוכלו לעשות זאת בעזרת חיפוש מדויק ומעמיק באתרי האינטרנט השונים.

ההליך שידועים בציבור צריכים לעבור כדי לרכוש דירה חדשה ולקבל מסמכי בית משותף

ההליך שתצטרכו לעבור בתור ידועים בציבור שבסופו תוכלו לרכוש את הדירה החדשה שלכם, הוא כזה בו תצטרכו למלא ולהגיש מסמכים שונים. מסמכים המראים את המצב הכלכלי שלכם, את הפרטים האישיים שלכם ואת הסיבה שבגללה הבית צריך להיות רשום על שניכם. מדינת ישראל אכן מוכנה להכיר במעמד שלכם כידועים בציבור. אך היא עושה זאת בעזרת מסמכים שאתם מגישים לה. בכול פעם שתבקשו הכרה במעמד שלכם אל מול גורמים שונים, תצטרכו להגיש את מסמכים אלו שוב ושוב. כך גורמים אלו יקבלו הוכחה כי אכן יש אמת מאחורי המעמד שלכם כידועים בציבור.

עבודה נכונה של ידועים בציבור על מסמכי בית משותף למען רכישת דירה חדשה

עורך הדין שלכם יעזור לכם למלא את המסמכים בצורה הנכונה, על מנת שתוכלו לרכוש את הדירה החדשה שלכם. כך תצטרכו למלא הצהרות, לכתוב את הפרטים שלכם, ליצור חתימות בסוף כול מסמך. בעל מקצוע איכותי הוא כזה שיעבור על הטפסים שלכם על מנת למנוע מקרה בו ההליך שלכם יהיה איטי או לא התקבל כלל וכלל. בנוסף, הוא יכול להגיע למעמדים משפטיים במידת הצורך, להגיש במקומכם את המסמכים השונים. תוכלו להביא לעורך הדין מספר גדול של סמכויות על ידי מילוי מסמכי ייפוי כוח.

הפרטים הקטנים בהליך רכישת דירה חדשה ומילוי מסמכי בית משותף על ידי ידועים בציבור

כמו שכבר ביקשנו להסביר לכם לאורך המאמר, ההליך שלכם מתחיל ונגמר במסמכים שתמלאו בהמשך הדרך. כך אנחנו מכם לשים לב לכול פרט ופרט אשר אתם או עורך הדין שלכם רושמים על הדפים. האם השמות שלכם רשומים בצורה נכונה? האם ההצהרות הכלכליות הן כאלו המראות ששניכם שותפים לרכישה או לדאגה לבית החדש?
תוכלו גם להשתמש בעד, כלומר חבר או קרוב משפחה שיוכל להעיד כי אכן ישנה סיבה טובה לכך שקיבלתם את מעמד הידועים בציבור. הפרטים הקטנים הם חשובים למדי שכן הם יכולים לגרום להליך שלכם להצליח או להיכשל.

לסיכום, מאמר זה נועד על מנת שתקבלו כמה שיותר מידע על המקרה בו ידועים בציבור מבקשים לרכוש דירה חדשה על שם שניהם. דבר זה יכול להיווצר כאשר השניים ממלאים מסמכי בית משותף. כעת אנחנו מבקשים מכם לעשות את התהליך על הצד הטוב ביותר.
תוכלו לעשות זאת על ידי עבודה עם עורך דין איכותי. זהו אדם אשר מבקש לפעול בשבילכם ולחלוק עם הניסיון שלו כדי שההליך שלכם יצליח. בהמשך, עליכם להיות ערניים ולוודא כי אכן ההליך מתנהל כשורה. כי אכן כלל המסמכים מוגשים, כי הפרטים שכתובים בהם נכונים וכי הרשויות השונות מקבלות ומאשרות אותם. עבודה שקופה עם עורך הדין יכולה לעזור לכם להפוך את ההליך לפשוט יותר.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
ידועים בציבור רישום דירה חדשה

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על ידועים בציבור רישום דירה חדשה
שיתוף המאמר ידועים בציבור רישום דירה חדשה בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד