הסתלקות מירושה

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא הסתלקות מירושה

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

מחשבה על סירוב לירושה עשויה להיראות לא אינטואיטיבית במבט ראשון. אחרי הכל, ירושה יכולה להיות רווח כספי משמעותי ואמצעי לשיפור החיים. עם זאת, ישנם נסיבות שבהן היורש עשוי להחליט לדחות באופן חוקי את מה שמגיע לו. החלטה זו נובעת לעתים קרובות משילוב מורכב של אמונות אישיות, אסטרטגיה פיננסית או שיקולים משפטיים. הבנת המניעים העומדים מאחורי בחירה כזו, התהליכים המשפטיים הכרוכים בכך וההשלכות שהיא נושאת היא חיונית לכל מי שעומד בפני דילמה זו. מאמר זה מבקש לנווט במורכבויות של ויתור על ירושה, תוך מתן מפת דרכים ברורה לקוראים כיצד להמשיך אם הם מוצאים את עצמם רוצים לוותר על זכויותיהם לעיזבון. הוא יתייחס לסיבות מדוע אדם עשוי לנקוט בצעד זה, יפרט את הדרישות החוקיות, יחקור את ההשלכות על חלוקת העיזבון ויבחן הטבות מס פוטנציאליות. בין אם מונעים מרצון להפנות נכסים למוטבים אחרים או להימנע מההתחייבויות המגיעות עם נכסים מסוימים, ההחלטה לדחות ירושה היא משמעותית ודורשת שיקול דעת זהיר והכוונה משפטית.

 

משרד עורכי דין טאוב ושות’ – מומחים בדיני משפחה, צוואות, ירושות ועיזבונות וסיוע משפטי בהסתלקות מירושה

בטאוב ושות’ צוות עורכי הדין המנוסה שלנו בתחום דיני משפחה בקיא בנושאים הקשורים לצוואות, ירושות ועיזבונות. אנו מבינים שביטול הירושה יכול להיות נושא מורכב ורגיש, ואנו כאן כדי לספק ייעוץ משפטי וליווי מקצועי לאנשים ששוקלים לנתק מישהו מהעיזבון שלהם.

משרדנו יכול לסייע לכם במספר דרכים בכל הנוגע לביטול ירושה. ראשית, נסקור בקפידה את הנסיבות והמטרות הספציפיות שלך כדי לקבוע את האסטרטגיה המשפטית המתאימה ביותר. אנו נסביר את החוקים והתקנות הרלוונטיים במדינת ישראל הנוגעים להוצאת ירושה, על מנת לוודא שאתה מבין את זכויותיך וחובותיך.

לאחר מכן, נדריך אותך בתהליך עריכת צוואה בעלת תוקף משפטי המבטאת במפורש את כוונתך לנשל את הפרט הנדון. הצוות שלנו יוודא שהפורמליות והדרישות המשפטיות הנדרשות יתקיימו כדי למזער את הסיכון של כל אתגר לתוקף הצוואה.

במקרים שבהם אנשים נטולי ירושה עשויים לערער על הצוואה או להעלות אתגרים משפטיים, אנו נספק ייצוג חזק ונדאג לאינטרסים שלך. למשרדנו ניסיון רב בטיפול בסכסוכים הנוגעים להורדת ירושה ויפעל במרץ על מנת להגן על רצונותיכם ושלמות תכנית העיזבון שלכם.

לאורך כל התהליך, הצוות שלנו יספק תמיכה חמלה ומותאמת אישית, תוך הבנת האופי הרגיש של עניינים אלה. אנו נותנים עדיפות לתקשורת פתוחה ונעדכן אותך בכל שלב, תוך התייחסות לכל דאגה או שאלה שיש לך בדרך.

בחירה בטאוב ושות’ פירושה בחירת שותף משפטי מהימן שיספק לך את ההכוונה, המומחיות וההסברה הדרושים כדי לנווט במורכבות של ביטול הירושה. צור קשר עם משרדנו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ולדון בצרכים הספציפיים שלך.

 

מהי הסתלקות מירושה?

הפרת ירושה מתייחסת לפעולה מכוונת של מניעת פרט מלקבל את חלקו הראוי בירושה. היא כרוכה בהדרת מי שאחרת היה זכאי לרשת לפי כללי הירושה. ניתוק הירושה יכול להתבצע באמצעים משפטיים שונים, כגון הצהרה מפורשת של הכוונה בצוואה תקפה או ביצוע מסמך משפטי המבטל את הפרט באופן ספציפי. זה בעצם מבטל את זכותו של האדם לרשת כל חלק מהעיזבון.

במדינת ישראל, החוק מכיר בזכותם של יחידים לנשל מישהו בירושה. עם זאת, חשוב לציין כי פירוק הירושה צריך להיעשות בהתאם לדרישות החוק והפורמליות הקבועות בחוק כדי להבטיח את תוקפו ואכיפה. רצוי לפנות להכוונה משפטית על מנת לוודא כי הוצאת הירושה מתבצעת בצורה תקינה ובהתאם לחוקים הרלוונטיים.

 

מי יכול להסתלק מירושה?

במדינת ישראל ניתנת בדרך כלל זכות ביטול הירושה למוריש, שהוא עורך הצוואה. למוריש יש את החופש להחליט מי יירש את עזבונו ויכול לבחור להוציא אנשים ספציפיים מלקבל כל חלק מהירושה. הפרת ירושה יכולה לחול על יורשים פוטנציאליים, כגון ילדים, בני זוג או קרובי משפחה אחרים שבדרך כלל יהיו זכאים לרשת לפי כללי הירושה.

חשוב לציין כי בעוד שלמוריש יש זכות לבטל ירושה, ישנן מגבלות משפטיות לזכות זו. ישנם אנשים מסוימים שלא ניתן לנשל לחלוטין בירושה, כגון ילדים קטינים או בני זוג שעדיין נשואים בזמן פטירתו של המוריש. אנשים אלו זכאים לחלק סטטוטורי בעיזבון, המכונה “הירושה הכפויה”, שנועד להגן על זכויותיהם.

 

כיצד ניתן להסתלק מירושה?

כדי להיפטר ביעילות מירושה, על המוריש להביע בבירור את כוונתו להוציא את היחיד מלקבל כל חלק בעיזבון. ניתן לעשות זאת באמצעות כתיבת צוואה תקפה המציינת במפורש את הפרת הירושה או באמצעות ביצוע מסמך מוכר על פי דין המבטל את הפרט בירושה ספציפית. יש חשיבות מכרעת לעמידה בפורמליות ובדרישות החוקיות כדי להבטיח את תקפותה ואכיפה של ביטול הירושה.

בהיעדר צוואה או ביטול ירושה מפורש, יחולו כללי ברירת המחדל של הירושה על פי חוק, והיחיד עדיין עשוי להיות זכאי לחלק בעיזבון. לכן, חשוב לנקוט בצעדים יזומים כדי להביע את הכוונה להדיר את הפרט ולפנות לייעוץ משפטי על מנת להבטיח שההפרדה הירושה מתועדת כראוי וניתנת לאכיפה משפטית.
ראוי לציין כי ביטול ירושה של מישהו צריך להיעשות לאחר שיקול דעת מדוקדק והתייעצות עם אנשי מקצוע משפטיים. ייתכנו השלכות והשלכות פוטנציאליות של פירוק ירושה של אדם, הן מנקודת מבט משפטית והן מבחינה אישית, אשר יש להעריך היטב ולהבין אותם לפני קבלת החלטה כזו.

 

מהם היתרונות והחסרונות של הסתלקות מירושה?

יתרונות של ביטול ירושה:

– שליטה בחלוקה: ביטול הירושה מאפשר למוריש לקבל שליטה על אופן חלוקת עיזבונו לאחר מותם. זה מאפשר להם להדיר אנשים שהם עשויים לקיים איתם קשרים מתוחים או שלדעתם אינם ראויים לנכסיהם.
– שימור העושר המשפחתי: ניתוק הירושה של אנשים מסוימים יכולה לסייע בהגנה על עושר משפחתי ונכסים מהעברתם לאנשים שאולי לא מעריכים או מנהלים אותם באחריות.
– שמירה על ההרמוניה המשפחתית: במקרים מסוימים, ביטול הירושה יכול למנוע מחלוקות וסכסוכים בין יורשים פוטנציאליים. בהצהרה מפורשת על הכוונה לנטול ירושה, מבטל המוריש את העמימות ומצמצם את הסבירות למאבקים משפטיים על העיזבון.

חסרונות של ביטול ירושה:

– קונפליקטים משפחתיים פוטנציאליים: ביטול הירושה של מישהו יכול להוביל לסכסוכים משפחתיים משמעותיים ולמערכות יחסים מתוחות. זה עלול ליצור טינה ופילוגים בקרב בני המשפחה, ולגרום להשפעות רגשיות ופסיכולוגיות ארוכות טווח.
– אתגרים משפטיים: ביטול הירושה של מישהו יכול להגביר את הסבירות לאתגרים משפטיים לצוואה. אנשים שעברו ירושה יכולים לערער על תוקף הצוואה או לטעון שהם נכפו או הושפעו שלא כדין על ידי המוריש.
– בדיקה ציבורית: ניתוק הירושה של מישהו עשוי למשוך תשומת לב וביקורת ציבורית, במיוחד אם הפרט שעבר הירושה הוא בן משפחה קרוב. אובדן הפרטיות הזה עלול להעיק על בני המשפחה שנותרו בחיים.

חשוב לאנשים השוקלים ביטול ירושה לשקול היטב את היתרונות והחסרונות ולפנות לייעוץ משפטי כדי להבין את ההשלכות הפוטנציאליות ולהבטיח שתהליך ביטול הירושה יתבצע בהתאם לחוקים החלים.

 

מדוע שמישהו ירצה לוותר על ירושתו?

ירשת נכסים מאדם אהוב נחשבת בדרך כלל למזל גדול, למעשה נדיבות אחרון מאלו שנפטרו. אך לא כל המוטבים מקבלים בברכה את הרווח הבלתי צפוי הזה. ישנן סיבות רבות מדוע מישהו עשוי לבחור שלא לקבל ירושה, החל מערכים אישיים ועד שיקולים כספיים מעשיים.

 

שיקולים אישיים ואתים

עבור חלק, ויתור על ירושה הוא עניין של עקרונות. ייתכן שהם ירצו לכבד את משאלותיו הלא מפורשות של הנפטר או להבטיח שהנכסים יחולקו בצורה שהם מאמינים שהיא הוגנת יותר או תואמת יותר את כוונותיו האמיתיות של הנפטר. בתסריטים של משפחות משולבות, למשל, הורה חורג עשוי לסגת כדי לאפשר לילדים הביולוגיים של הנפטר לתבוע חלק גדול יותר מהעיזבון, מתוך אמונה שזהו מהלך הצודק.

 

השלכות פיננסיות ומניעת חובות

ירושות יכולות להגיע עם תנאים – לפעמים בצורה של חוב משמעותי. אם העיזבון מוטל בחובות, המוטב עשוי לבחור לוותר על ירושתו כדי להימנע מירושת התחייבויות הנפטר. זה רלוונטי במיוחד כאשר חובות העיזבון עולים על נכסיו, מה שעלול להשאיר את היורש במצב פיננסי גרוע יותר מבעבר.

 

השלכות מס ותכנון עיזבון

גם לשיקולי מס יש תפקיד מכריע. במקרים מסוימים, ירושת נכסים עלולה להוביל לחשבון מס גבוה, חשבון שהמוטב עשוי שלא להיות מוכן או מסוגל לשלם. עבור בעלי שווי נקי גבוה, הוספת ירושה לעושרם עלולה לדחוף אותם לדרגת מס גבוהה יותר, ולהגדיל את חבות המס הכוללת שלהם. על ידי ויתור על הירושה, הם עשויים להיות מסוגלים להימנע ממסים נוספים אלה או להקל על תכנון עיזבון אסטרטגי יותר שיטיב עם כל הצדדים המעורבים.

לסיכום, ההחלטה לוותר על ירושה אינה מתקבלת בקלות. היא יכולה לנבוע מהרצון להיצמד למצפן המוסרי של האדם, להגן על עצמו מפני הנטל הכספי של הנפטר או לנהל את ההשלכות המס באופן יעיל. כל מצב הוא ייחודי, ואלה ששוקלים אפשרות זו צריכים לשקול את האפשרויות שלהם בזהירות ולבקש ייעוץ משפטי כדי להבטיח שההחלטה שלהם תואמת את המטרות האישיות והפיננסיות שלהם.

 

מהן הדרישות החוקיות לויתור על ירושה?

ויתור על ירושה אינו פשוט כמו להביע בעל פה את הרצון לדחות את הנכסים. החוק דורש הליך פורמלי כדי להבטיח שמעשה הוויתור ברור, מכוון ומוכר מבחינה משפטית. הליך זה מגן על שלמות חלוקת העיזבון ומאשר שצד הוויתור מבין את ההשלכות של החלטתו.

 

פעולות מיידיות לאחר פטירת הנפטר

הצעד הראשון בוויתור על ירושה כרוך בפעולה בזמן. החוק קובע פרק זמן ספציפי שבו על צד הוויתור להצהיר על כוונתו לוותר על הירושה. למרות שמסגרת זמן זו יכולה להשתנות לפי שיפוט, בדרך כלל, יש להגיש את הוויתור תוך מספר חודשים לאחר מות המצווה. חשוב להיות מודעים למועדים אלה מכיוון שאי פעולה בתוך מסגרת הזמן החוקית עלולה לגרום לרכישת הירושה באופן אוטומטי.

 

מסמך הוויתור בכתב

הצהרה רשמית על ויתור, בדרך כלל בצורת ויתור בכתב, נדרשת על פי חוק. מסמך זה צריך לציין בבירור את כוונת המוטב לסרב לירושה, והוא חייב להיות בלתי חוזר, כלומר לאחר הגשתו, לא ניתן לבטל את ההחלטה. הוויתור חייב לכלול ויתור מלא על כל הזכויות לנכסים, והוא צריך להיות נקי מכל תנאים או הטבות פוטנציאליות שצד הוויתור עשוי לקבל כתוצאה מהסירוב.

 

מועדים וחוסר חוזרות

כפי שהוזכר, חלים מועדים קפדניים על ויתור על ירושה. בשיפוטים רבים, יש להגיש את הוויתור תוך פרק זמן קבוע – לעתים קרובות תשעה חודשים מיום המוות. עבור קטינים או כאלה שהם חסרי כשירות משפטית, התקופה עשויה להימשך עד תשעה חודשים לאחר שהם מגיעים לגיל בגרות או משיגים כשירות מחדש. לאחר הגשת הוויתור וקבלתו, הוא בלתי חוזר, כלומר ההחלטה סופית ולא ניתן לבטלה.

לסיכום, הדרישות החוקיות לוויתור על ירושה נועדו למנוע כל עמימות או מחלוקות עתידיות לגבי העיזבון. הן דורשות מהצד המוותר לפעול במהירות, לספק הצהרה בכתב וחד משמעית על כוונתו ולעמוד בלוחות זמנים קפדניים. על ידי ביצוע הנחיות אלה, אנשים יכולים להבטיח שרצונם לוותר על ירושה יכובד ויהיה מחייב מבחינה משפטית. מומלץ תמיד להתייעץ עם איש מקצוע משפטי כדי לנווט בתהליך המורכב הזה ולהבטיח שעומדים בכל הדרישות החוקיות.

 

כיצד ויתור על ירושה משפיע על חלוקת העיזבון?

ההחלטה לוותר על ירושה יש השלכות ישירות על חלוקת עיזבונו של הנפטר. מבחינה משפטית, כאשר אדם מוותר על חלקו, הוא נחשב כאילו נפטר לפני המצווה, כלומר מעולם לא הייתה לו זכות לירושה מלכתחילה. כתוצאה מכך, הנכסים שהיה מקבל מחולקים מחדש בין היורשים הנותרים בהתאם לתנאי הצוואה או לחוקי הירושה אם אין צוואה.

חלוקה מחדש זו יכולה להגדיל את חלקם של היורשים הקיימים או, אם צוין על ידי היורש המוותר, להעביר את הירושה שהוחרמה לאדם אחר שצוין. אם המוותר אינו מציין יורש חלופי, העיזבון מחולק בין היורשים הנותרים ביחס לזכויותיהם הקיימות.

לכן, ויתור על ירושה יכול לשנות באופן משמעותי את התוצאות הכספיות ליורשים אחרים ויכול לשמש ככלי אסטרטגי להעברת עושר לדור הבא או לנמענים מיועדים אחרים ללא ההשלכות המס הנלוות למתנה. זהו החלטה עוצמתית שלא רק משפיעה על המוותר אלא גם מעצבת מחדש את כל הנוף של חלוקת העיזבון.

 

האם ניתן לוותר על חלק מהירושה?

כן, ניתן לוותר על חלק מהירושה. היורשים אינם מחויבים לגישה של הכל או כלום ויש להם את הגמישות לוותר על חלקים מסוימים של העיזבון תוך קבלת אחרים. ויתור סלקטיבי זה מאפשר ליורשים לנהל את ירושתם בצורה שתואמת את התכנון הפיננסי שלהם, שיקולי המס או משאלותיהם האישיות.

לדוגמה, יורש עשוי לבחור לוותר על זכויותיו לנכס מסוים, כגון נכס נדל”ן הנושא חוב משמעותי או חובות תחזוקה, תוך שהוא עדיין מקבל נכסים אחרים כמו כספים או חפצים אישיים. ויתור חלקי זה חייב להיות מפורש בכתב הוויתור כדי להבטיח שכוונות היורש ברורות ומוכרות מבחינה משפטית.

היכולת לוותר באופן סלקטיבי על חלקים מהירושה מעניקה ליורשים שליטה רבה יותר על הנכסים שהם מקבלים. זה מאפשר להם להתחמק מחבויות פוטנציאליות או התחייבויות שהם לא מוכנים להתמודד איתן, תוך שהם עדיין נהנים מחלקים אחרים של העיזבון. בדומה לוויתורים מלאים, חשוב להתייעץ עם מומחים משפטיים כדי לנווט במורכבויות של ויתור חלקי על ירושה ולהבטיח עמידה בכל הדרישות החוקיות.

 

מהם היתרונות המס של ויתור על ירושה?

ויתור על ירושה יכול להציע הטבות מס ניכרות בנסיבות מסוימות. כאשר יורש מוותר על ירושתו, הוא בעצם מעביר את הנכסים למוטב אחר. לפעולה זו יכולות להיות השלכות מס משמעותיות, במיוחד כשמדובר בהימנעות ממס עיזבון או ירושה שהיה מוטל אחרת על העושר המועבר.

אחד מהיתרונות העיקריים של מס הוא החרגת הנכסים שמהם התכחשו מהעיזבון החייב במס של המוטב. מאחר שהמוטב מסרב חוקית לירושה, הנכסים אינם נחשבים כחלק מעושרו ואינם תורמים לשווי עיזבונו. זה יכול להיות מועיל במיוחד למוטבים שכבר נמצאים במדרגות מס עיזבון גבוהות, שכן זה מונע מעיזבונותיהם להתנפח עוד יותר ולספוג מיסים נוספים.

יתר על כן, מכיוון שהירושה שנדחתה מועברת ישירות לבא בתור מבלי להיחשב כמתנה מהיורש המקורי, היא גם עוקפת את מס המתנה הפוטנציאלי שהיה חל אם היורש היה לוקח חזקה ואז מעביר את הנכסים. היכולת להפנות נכסים מבלי להטיל מס מתנה מאפשרת אסטרטגיות העברת עושר יעילות יותר מבחינת מס.

לסיכום, ויתור על ירושה יכול להיות צעד אסטרטגי לצמצום נטל המס הכרוך בקבלת והעברת נכסים, מה שהופך אותו לאפשרות אטרקטיבית למוטבים המחפשים למקסם את המורשת הפיננסית שלהם. התייעצות עם איש מקצוע בתחום המיסוי חיונית להבנת מלוא היקף הטבות המס ולהבטחת עמידה בחוקי המס.

החלטה לוותר על ירושה היא החלטה משמעותית המושפעת מגורמים אישיים, כלכליים ומוסריים. התהליך מחייב הקפדה על פורמליות משפטית, לרבות כתב ויתור בתוך לוחות זמנים שנקבעו. בעוד שההשלכות על חלוקת העיזבון ניכרות, ההחלטה יכולה גם להניב הטבות מס. זהו נתיב מורכב שמחייב מחשבה זהירה והכוונה מקצועית כדי לנווט בו ביעילות.

 

סיפור שלא היה: עורך דין צוואות, ירושות ועיזבונות טל טאוב המסע להסתלקות וויתור על ירושה

פעם, בעיר השוקקת תל אביב, חי אדם בשם אדם כהן. הוא היה סופר מצליח שכתב לאחרונה רומן רב מכר שזכה לשבחי המבקרים ברחבי הארץ. ככל שהתהילה והונו של אדם גדלו, כך גדלו חששותיו לגבי ירושתו ועתיד מורשתו הספרותית. ללא משפחה מיידית לעזוב את עזבונו, אדם החליט לבטל את הירושה של קרוב משפחה רחוק שלדעתו לא יעריך או ינהל כראוי את הנכסים והקניין הרוחני שלו.

בחיפוש אחר ייעוץ משפטי פנה אדם למשרד עורכי הדין הנודע טאוב ושות’, הידוע במומחיותם בצוואות, ירושות ועזבונות. טל טאוב, עו”ד צוואות מיומן ובעל ניסיון של שנים, הוצב לטפל בעניינו של אדם. טל היה עורך דין קפדן ורחום, מחויב להעניק תמיכה אישית ללקוחותיו.

טל התחילה בהקשבה קפדנית לדאגותיו ולמטרותיו של אדם. מתוך הבנת חומרת המצב, טל הסביר לאדם את ההליך המשפטי של פירוק הירושה במדינת ישראל, תוך הקפדה על עדכון זכויותיו ועל הצעדים הנדרשים להשגת התוצאה הרצויה.

עם כוונותיו ברורות של אדם, טל בחן בקפדנות את תוכנית הצוואה והעיזבון הקיימת שלו, תוך בחינת כל היבט כדי לוודא שהיא נכונה מבחינה משפטית ומתאימה לרצונותיו. טל ייעץ לאדם על החשיבות של עריכת צוואה חדשה המבטאת במפורש את כוונתו לנשל את קרוב המשפחה המדובר, מבלי להשאיר מקום לעמימות או לאתגרים משפטיים פוטנציאליים.

בשיתוף פעולה הדוק עם אדם, טל יצר במיומנות צוואה חדשה ששיקפה במדויק את רצונותיו. המסמך נוסח בקפידה, תוך עמידה בכל הפורמליות והדרישות המשפטיות הקבועות בחוק בישראל. תשומת הלב של טל לפרטים והמומחיות בתכנון עיזבון הבטיחה כי רצונותיו של אדם תועדו בצורה ברורה וחוקית.

ככל שהתהליך התפתח, טל סיפקה תמיכה והדרכה מתמשכת, תוך התייחסות לכל דאגה או שאלה שהיו לאדם. הוא הרגיע אותו שמשרד עורכי הדין יטפל בכל הפורמליות המשפטיות, ויבטיח שההתבטלות הירושה תעמוד בכל בדיקה משפטית אפשרית.

בשבועות שלאחר מכן, טל ניווט בנוף המשפטי הסבוך, ודאג לכך שכל המסמכים הדרושים יוגשו בצורה נכונה ובזמן. לאורך כל התהליך הוא שמר על קווי תקשורת פתוחים עם אדם, תוך שהוא מעודכן בכל התפתחויות.

בסופו של דבר, הודות למומחיותו ולמאמציו החריפים של טל, הצליח אדם לנשל את קרוב המשפחה שביקש להדיר מעיזבונו. הוא מצא נחמה בידיעה שמורשתו הספרותית ונכסיו שהרוויחו קשה יוגנו ויעברו לאלה שנראה לו ראויים.
עם סיום הפרק האחרון בסיפורו של אדם כהן, עמדו טל טאוב והצוות בטאוב ושות’ כעדות למחויבותם למתן סיוע משפטי יוצא דופן בענייני צוואות, ירושות ועיזבונות. ההדרכה המוקפדת והתמיכה הבלתי מעורערת שלהם הבטיחו שרצונותיהם של לקוחותיהם יכובדו והמורשת שלהם נשמרה.

כתב ויתור: סיפור זה הוא יצירה בדיונית ואינו מתאר אירועים או יחידים מהחיים האמיתיים. כל דמיון לאנשים ממשיים, חיים או מתים, הוא מקרי בהחלט.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
הסתלקות מירושה

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על הסתלקות מירושה
שיתוף המאמר הסתלקות מירושה בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד