פתיחת תיק גירושין ברבנות

עורך דין טל טאוב

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות מעורך דין טל טאוב בנושא פתיחת תיק גירושין ברבנות

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

כלל מקרי הגירושין במדינת ישראל עוברים דרך בית הדין הרבני. לכן התעסקות בפירוט הליך גירושין המתבצע ברבנות, היא דבר היכול לנגוע בכול אחד ואחת מכם. לכן ישנו צורך לקרוא את המאמר הבא בעיון. לאורך הפסקאות הבאות, נבקש להסביר לכם על השלבים שישנו צורך לעבור כאשר אתם עומדים בפני מעמד שכזה. דעו לכם כי החוק דורש ביצוע תקין של פעולות מסוימות, חוסר ביצוע של פעולות אלו יכול להביא לכך שהזוג לא יירשם כגרוש במרשם האוכלוסין. זוהי העת לעבוד לצד עורך דין לגירושין, אשר הוא האדם שיכול לעזור לכם לבצע את התהליך על הצד הטוב ביותר.
כעת אנחנו מגישים לכם את המדריך המלא לגירושין ברבנות.

פתיחת תיק גירושין ברבנות – כיצד מתבצע התהליך?

הסכמה משותפת לתחילת תהליך פתיחת התיק

הצעד הראשון לתחילת הליך הגירושין הוא הסכמה מלאה בין שני הצדדים. לא פעם, נוצר מצב בו אחד מהצדדים מסרב להכיר בכך שהגיע הזמן להתגרש. הדבר יכול להתבטא בניסיון למשוך את הקשר על אף חוסר הסכמה של הצד השני. בכול מקרה, הרבנות לא תקבל מקרה בו הגבר לא מסכים לתת גט לאשתו. כך הצעד של ההסכמה הוא חשוב למדי. יש להבין כי ניתן להגיע להסכמה שכזאת בעזרת שיח המתקיים בין שני הצדדים. דעו לכם כי ניתן להגיע להסכמה גם בעזרת בעלי מקצוע שונים אשר יפעילו את מנגנוני הלחץ הקיימים.

תהליך הדדי או כול אחד לחוד?

גם כאשר הגעתם להסכמה וביקשתם לגשת אל הליך הגירושין, הרי שיש להחליט האם תגיעו אל הסכם משותף או שמא תיגשו אל הליך משפטי באחד מבתי הדין. דעו לכם כי כיום ההמלצה היא להגיע להסכם גירושין משותף. דבר זה נוצר על מנת שתוכלו להימנע מהליך משפטי, שנמשך לו לעיתים זמן רב ויכול לגרום להפסדים כספיים גדולים. בנוסף, מאבק שכזה יכול להביא לצבירת מטענים לא נעימים ויצירת ריבים בין שני הצדדים. יצירת הסכם גירושין אכן יכול להיווצר , בעזרת עורך דין שמתעסק בהליכי גישור כאלו ואחרים. בהמשך המאמר נבקש לפרט על הדרך ליצירת הסכם גירושין מוצלח.

בחירה באחד מבתי הדין

כיום תוכלו לבחור בביצוע הליך הגירושין בעזרת אחד מבתי הדין האחראים להליך שכזה במדינת ישראל. בית הדין הרבני או בית הדין לענייני משפחה. דעו לכם כי כול בית דין פועל בצורה אחרת לגמרי. אם ביקשתם לבחור בבית הדין לענייני משפחה, הרי שתצטרכו להתמודד עם החלטות שיעשו על פי החוק האזרחי במדינת ישראל. לעומת זאת, בית הדין הרבני פועל על פי ההלכה העברית.
אם אינכם מרוצים מהחלטה כזאת או אחרת שקיבלתם מאחד מבתי הדין, תוכלו לערער על החלטה זאת אצל בית דין נוסף. אך יש להבין כי זהו הליך מורכב. לכן תצטרכו לחשוב לעומק על בית הדין שיטפל במקרה שלכם.

רבנות כגוף הפועל בדרכו שלו

מכיוון שנעסוק במאמר הבא בביצוע הליך גירושין ברבנות, הרי שיש להבין כי אנחנו מדברים על גוף הפועל לעיתים בדרך שהיא שונה מכול מה שאנחנו מכירים. סעיפי ההלכה העברית העומדים מאחוריו, נוצרו לפני זמן רב. לזוג המבקש להתגרש בזמנים שלנו, הסעיפים יוכלו להיראות לעיתים כשמרניים ובעיתיים. לעומת זאת, ישנם צעדים שיש להם היגיון רב ואכן תוכלו לשמוח כי הם קיימים.
בכול מקרה, אין סיבה לכך שתתמודדו לבדכם במקרה שכזה. הצורך הוא למצוא אנשים מקצוע שיוכלו לעזור לכם בעניין. דעו לכם כי ישנם כאלו אשר למדו את תחום הגירושין ברבנות, בצורה מעמיקה למדי.

בעלי מקצוע בתחום הגירושין

כאשר אנחנו באים להסביר על בעלי מקצוע השונים הקיימים בתחום הגירושין, הרי שיש להבין כי ישנם כמה סוגים של מומחים שכאלו. הראשון והנפוץ ביותר הוא עורך דין לגירושין- אדם אשר למד את תחום הגירושין ומבקש לעזור לזוגות נשואים הרוצים להיפרד בינם. השני הוא אדם העוסק בגישור ויישוב סכסוכים. בעזרת אדם שכזה תוכלו להגיע להסכם גירושין הדדי במהירות ובהצלחה.
לבסוף, ישנו את הטוען הרבני. זהו בעל מקצוע העוסק במקרי גירושין המתבצעים ברבנות. כול אחד מאנשים אלו יכולים לייצג אתכם בפני הרבנות. אך לרוב הטוען הרבני הוא האדם אשר מקבל רישיון רשמי מבית הדין הרבני בעצמו.

תביעת גירושין במעמד אחד הצדדים

למרות שהרבנות דורשת הסכמה של שני הצדדים, הרי שישנם מקרים בהם אחד הצדדים יכול להגיש תביעת גירושין מבלי שהוא צריך הסכמה של הצד השני. אנו מדברים על המצבים הבאים:

  1. עזיבה של הגבר או האישה ללא סיבה מסוימת.
  2. בגידה מתמשכת של אחד מהצדדים , כאשר ישנן הוכחות מספקות.
  3. אלימות פיזית או מילולית מתמשכת של אחד הצדדים אל בן הזוג.
  4. חוסר יכול להביא ילדים עקב מום פיזי.
  5. סירוב מתמשך לקיום יחסי מין.
  6. חוסר יכולת של הגבר לפרנס את אשתו.
  7. אי אפשרות לקיום שלום בית.
  8. תביעת הגירושין היא הסעיף הבסיסי ביותר לקיום התהליך, ללא תביעה מוצדקת הרי שבית המשפט לא יאשר לכם להמשיך הלאה אל הפרידה.

עדכון על פי החוקים השונים

מאמר זה נכתב בשנת 2022, מדינת ישראל נוהגת לבצע שינויים בחוקים שלה אחת לכול כמה שנים. כך ישנו צורך להיות מודעים לעובדה זאת ולבדוק במקורות האינטרנט השונים, אם התבצעו להם עדכונים כאלו ואחרים. דבר זה יכול לעזור לכם לצבור תקווה להצלחה רחבה יותר במקרה שלכם. עורך דין גירושין איכותי, יכול בהחלט לעזור לכם בהבנה של המצב העדכני של חוקי הגירושין במדינת ישראל. יתרה מזאת, אם מדובר במקרה מורכב וייחודי הרי שהוא בעצמו יוכל להביט על התקדימים השונים שנעשו לאורך השנים. בעל מקצוע טוב הוא כזה שינסה למצוא כול דרך אפשרית על מנת לעזור לכם.

השלבים לפתיחת תביעת גירושין בבין הדין הרבני

הגשת תביעת גירושין מדויקת

בני הזוג צריכים להגיש יחדיו תביעת גירושין תקינה אשר כוללת מסמכים הנדרשים על פי החוק במדינת ישראל. למעשה דרישה זאת תקיפה לכול בית דין המתעסק בהליכי גירושין.
זוהי רשימת המסמכים המדויקת שצריך להגיש בעת יצירת תביעת גירושין:

  1. תעודות זהות של בני הזוג.
  2. מילוי מסמך המעיד על הסיבה לגירושין. ניתן גם לצרף הוכחות במידת הצורך.
  3. מסמך כללי המסביר על פרטי המגישים בקשה לגירושין.
  4. מסמכים שונים הנוגעים בנושאים של רכוש משותף ומשמורת על ילדים.
  5. מעת לעת רשימת המסמכים מתעדכנת, אנו ממליצים על כניסה לאתרי האינטרנט על מנת לבצע בדיקה רחבה יותר.

אישור רשמי מבית המשפט

לאחר שהגשתם את תביעת הגירושין, כעת תצטרכו לקבל אישור רשמי מבית המשפט. למעשה ללא אישור רשמי שכזה הרי שלא תוכלו להתקדם הלאה בהליך הגירושין. לעיתים, הגשה תקינה של המסמכים יכולה להוביל לאישור מהיר המתקבל תוך מספר רגעים. אם קיימת הסכמה בין בני הזוג, הגירושין יכולים להתבצע תוך מספר ימים. אם לא קיבלתם אישור, הרי שלא הגשתם בצורה נכונה את המסמכים. יכול להיות כי בית המשפט פשוט לא קיבל את עילת הגירושין שלכם. על כול פנים, תצטרכו לבצע את הליך הגשת המסמכים מחדש. יש להבין כי כול הליך שכזה מלווה באגרת תשלום.

הליך יישוב ופתירת סכסוכים

החוק במדינת ישראל מחייב את בני הזוג לעבור הליך יישוב סכסוכים , לפני שהם יכולים להמשיך בגירושין. הליך זה נוצר לשתי מטרות עיקריות- הראשונה היא ניסיון לתת לקשר ביניכם אפשרות נוספת. השנייה היא לייצר הסכם גירושין הדדי בין בני הזוג. הליך זה ניתן לכם על ידי בית המשפט, כאשר ישנו צורך לעשות אותו בפרק זמן מסוים הקרוב למועד בו הגשתם את תביעת הגירושין.
טוב לדעת כי ישנו בעל מקצוע העוסק בדבר, שהוא הממונה על ניסיון להביא אתכם להסכמה מסוימת. בנוסף, תוכלו להגיע אל ההליך עם עורך הדין על מנת לייצר הסכם גירושין ממנו שני הצדדים יהיו מרוצים.

החלטה על סוג ההליך

מספר פגישות ההליך ליישוב סכסוכים הוא מוגבל. אחריו תצטרכו להגיע להחלטה פשוטה, האם תרצו לבצע הליך הדדי בהסכמה מלאה בין שני הצדדים, או שמא ישנו צורך להגיע לבית המשפט.
החלטה זאת היא חשובה למדי ולכן ישנו צורך להתייחס לדבר בכובד ראש. זכרו כי חייתם אחד לצד השני לאורך פרק זמן מסוים. אתם חולקים רכוש משותף ולעיתים ישנם גם ילדים. כך שהליך הדדי יכול בהחלט ליצור שלום בית להמשך הקשר ביניכם. בנוסף, ברגע שתסכימו על חלוקת הרכוש והילדים ביניכם, תוכלו לעזוב את הליך הגירושין ולהמשיך הלאה בחייכם. חוסר הסכמה יכול לגרור הליך שמשך לו לאורך שנים.

בחירה בעורך דין גירושין איכותי

עורך דין לגירושין הוא למעשה השותף שיצעד לצדכם בהליך הגירושין העומד להתבצע.
לכן תצטרכו לבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר לצרכים שלכם. כך יש להבין כי ההגדרה של גירושין היא מופשטת למדי. עליכם למצוא את האחד שיוכל לעבוד על התיק שלכם בצורה הכי מדויקת. כך הוא צריך להיות בעל הבנה מלאה בתחומים השונים הקיימים במקרה.
בנוסף לכך, עליו להיות גמיש ולהיות זמין לביצוע שיחות ופגישות אתכם במועדים הנוחים לשגרת החיים שלכם. לבסוף, עורך דין טוב הוא כזה שידע להרגיע ולהקשיב בעת הצורך.
על מנת למצוא בעל מקצוע המכיל את תכונות אלו, ישנו צורך לבצע פגישת היכרות ראשונית.

הדרך לייצור הסכם גירושין מוצלח

לאחר שהחלטתם על ביצוע הסכם גירושין הדדי, ישנו צורך להבין כיצד לבצע אחד שהוא מוצלח ועובד בשביל שני הצדדים. ראשית כל, שני הצדדים צריכים להסכים על יצירת מסמך מסוים.
כך יש צורך להגיע למצב בו כול אחד לא מפסיד יותר מדי. חלוקה מאוזנת של רכוש ומשמורת על הילדים יכולה בהחלט להוביל אתכם למקום שכזה. בהמשך לאפשרות זאת, תוכלו להשתמש בעורך דין ובבעלי מקצוע שונים שיוכלו לייעץ ולעזור ביצירת ההסכם. למעשה אנשים אלו יכולים להביט על המקרה שלכם ולהציע אפשרויות בעלות תוקף חוקי. בנוסף לכך, יש להתחשב באורח החיים בו כול אחד מכם נמצא .

חלוקה נכונה של רכוש וכספים בין הצדדים

על מנת שתוכלו להגיע להסכמה מלאה ביניכם, תצטרכו להחליט על הדרך בה הרכוש התחלק ביניכם. לרוב המטרה היא להגיע לאיזון משאבים מסוים. כך החוק דורש לרוב לחלוקה של הרכוש והכספים בצורה שיוונית למדי. הדבר מתבצע בעזרת מכירה של רכוש לצד שלישי וחלוקת הסכום בין בני הזוג. בהמשך לאפשרות זאת, תוכלו להגיע להסכמה בה כול אחד מהצדדים מקבל רכוש אחר.
למשל, הגבר מקבל את הדירה ועוד האישה מקבלת את הרכב. בנוסף לכך, תוכלו לקבל ערך כספי מדויק לרכוש שלכם בעזרת בעל מקצוע הנקרא אקטואר. הוא האדם המביט על סוגי הרכוש השונים ולהביא סכום מדויק למדי.

סידור משמורת על הילדים

לאחר החלטה על חלוקת הרכוש, תצטרכו להגיע להסכמה על משמורת הילדים המשותפים.
כיום נהוג לבצע אחד משלושת המשמורות הבאות: משמורת חד צדדית, כאשר אחד הצדדים מחזיק במשמורת מלאה על הילדים ועוד הצד השני רואה את הילדים על פי הסדרי ראייה.
משמורת משותפת, בה שני ההורים שותפים מלאים להשגחה על הילדים, כאשר הילדים מגיעים אל כול אחד מהצדדים לאורך ימי השבוע. משמורת מפוצלת, מקרה הנוגע לכמה ילדים המתפצלים בין שני ההורים. משמורת שכזאת יכולה להתקיים רק בעזרת בית המשפט. ישנו צורך להגיע להסכמה מלאה על משמורת ביניכם, שכן בלעדיה לא תוכלו להתקדם בהליך הגירושין.

אפשרויות שונות להליך גירושין ללא הסכמה ברבנות

תביעת גירושין חד צדדית

בני הזוג יכולים לטעון כי אכן הקשר בינם לא יכול להימשך עוד, גם אם לא קיימת הסכמה בין שני הצדדים. למרות שההמלצה היא להגיע לאפשרות שכזאת. לעיתים אחד מהצדדים מבקש להמשיך להישאר בקשר בצורה עקשנית וחד צדדית. הצד השני יכול בעצם לגשת לרבנות ולהגיש תביעת גירושין חד צדדית. יש לדעת כי לא כול תביעה שכזאת יכולה לקבל אישור מהרבנות. לאורך המאמר אכן הזכרנו את המצבים השונים בהם הגבר או האישה יכולים להגיש תביעת גירושין חד צדדית.
בנוסף, גם אם הצד השני לא מסכים לבקשת הגירושין הרי שתוכלו להפעיל עליו לחצים בעזרת עורך דין.

בקשה לחלוקת רכוש על פי הלכה עברית

כאשר יש לכם ילדים משותפים, האישה יכולה לגשת אל בית הדין הרבני ולבקש חלוקה מסוימת של רכוש שיכולה להתקיים לטובתה. כך אנחנו מדברים על מצב בו אישה דורשת את הדירה. אך יש להבין כי הדבר עלול לסכן את קבלת תשלום המזונות. בית הדין עלול לראות בהחזקת הדירה כרכוש מספק ולמצוא את האישה ככזאת שלא צריכה תשלום נוסף של מזונות. בנוסף, ההלכה העברית מכילה בתוכה חוקים אשר נועדו לוודא כי האישה לא תישאר ללא מקור הכנסה. כך היא זכאית לדרישה לקבלת מזונות אישה גם אם לא קיימים ילדים משותפים בין בני הזוג.

הליך משפטי בין שני הצדדים

אם אכן אתם מגיעים למקרה של הליך משפטי בין שני הצדדים, הרי שכול אחד מכם יצטרך לעבוד עם עורך דין לגירושין. זהו בעל המקצוע שיהיה לצדכם לאורך התהליך. יש להבין כי מדובר באדם שיוכל לעיתים לשמש כאחד שייצג אתכם בצורה מלאה. בעזרת ייפוי כוח מעמיק, תוכלו לתת לו גישה רחבה למדי על מנת שיהיה לו את כול המידע שהוא צריך. הליך משפטי יכול להיות נעים בין שני הצדדים. נסו לא להגיע למצב של סכסוך מתמשך. גם אם אכן התחלתם ממצב של חוסר הסכמה, הליך משפטי יכול לגרום להחלטות לא צפויות שיכולות להשפיע על אורח החיים שלכם.

יצירת הסכם תשלום מזונות

אישה יכולה לתבוע תשלומי מזונות מבן זוגה. מזונות אלו נקראים מזונות אישה.. זוהי זכות בסיסית הנובעת מהחלטה שנוצרה עוד מימי התנ”ך. כך נוצר הצורך ליצור מצב בו גבר יוכל לכלכל את אשתו בכול מצב. אישה יכולה להגיש בקשה שכזאת גם בלי הסכמה של הצד השני. דבר זה לרוב מתרחש כאשר האישה נהגה לדאוג לבית ועוד הבעל היה אחראי על הפרנסה. כיום אורח החיים של שני הצדדים השתנו לו. לרוב אישה נמצאת במצב בו היא יכולה לכלכל את עצמה בעזרת משכורת מסודרת. משכורת שכזאת יכולה ליצור מצב בו בית המשפט יחליט כי אין האישה זכאית לקבלת תשלום מזונות.

דרכים ליצירת לחצים על הצד הלא מסכים

ניתן לבצע לחצים על הצד השני על מנת שיסכים לביצוע הליך הגירושין ביניכם. למרות שניתן להגיש את תביעת הגירושין בצורה חד צדדית על פי מצבים מסוים, עדיין תצטרכו את הסכמת הגבר לנתינת גט. אם הוא אכן איננו מסכים לדבר שכזה, תוכלו להתייעץ עם עורך הדין על מנת שיספר לכם על דרכים לגיטימיות לביצוע לחצים. כך למשל הדבר תלוי בסיבת הגירושין שלכם. אם אנחנו מדברים על מצב בו ישנה התעללות רגשית או פיזית, הרשויות האוכפות יוכלו להגיע בעצמם אל הגבר.
עורך הדין יוכל לשלוח מכתבים רשמיים, אשר ירתיעו בפני הבעל מפני הליך גירושין העומד להתרחש.

כל צד ובית הדין שלו

רוב המקרים מתרחשים תחת בית דין יחיד. אך ישנם מקרים בהם צד אחד מבקש להגיע אל בית הדין לענייני משפחה ועוד הצד השני רוצה להישפט בעזרת בית הדין הרבני. מקרים שכאלו אינם נפוצים ואף הם מורכבים למדי. כך כול בית דין פועל על פי צורה מסוימת ולמעשה הוא בעל חוקים משלו. לעיתים החוקים יכולים להיות מנוגדים אחד לשני. בנוסף, ישנו צורך להכין את עצמכם למצב בו בית הדין שיבחרו יגיע להחלטה השונה מזאת שציפיתם לה. ייעוץ נכון בעזרת עורך דין, יביא אתכם לבחירת בית הדין שיתאים לאורח החיים שלכם.

שינוי משמורת בעזרת בית דין

כול צד יכול לבקש משמורת מסוימת על פי הרצון שלו, אך בית הדין הוא הגורם המכריע.
הדבר נעשה על פי הוכחות וממצאים המובאים בפניו. כך ניתן לקבל תמונה מלאה על המצב הכלכלי ואורח החיים של כול אחד מבני הזוג. החוק בישראל נוטה לשים את טובת הילד מעל הכול, לכן הנטייה היא לתת את המשמורת לצד אשר יכול להבטיח לילד חיים יציבים. ניתן לשנות החלטות על משמורת, אם נעשה שינוי מסוים באורח החיים של הצד המחזיק במשמורת המלאה. תוכלו להביא הוכחות המעידות על כך ולקבל משמורת מלאה על הילדים. ייעוץ עם עורך הדין שלכם יוכל בהחלט לעזור במקרה שכזה.

דרכים שונות למציאת עורך דין גירושין עם ניסיון בבית הדין הרבני

חיפוש מעמיק במקורות המידע

הצעד הראשון למציאת בעל המקצוע שיוכל לעזור לכם, הוא הגעה אל מקורות המידע השונים הקיימים כיום. בזמנים המודרניים, הרי שאתרי האינטרנט הם המקום הטוב ביותר שיכול לעזור לכם. אך יש להבין כי לא כול אתר הוא כזה שיש לסמוך על הכתוב בו. נסו למצוא את אלו בעלי הביקורות הניטרליות והאיכותיות. אלו הם אתרים המבקשים לחסום פרסומים ממונים ואישיים כאלו ואחרים.
בנוסף ישנו צורך לבדוק את הביקורות של לקוחות על בעלי המקצוע. ביקורות שהן מפורטות הן כאלו היכולות לעזור לכם בסופו של דבר. ככול שיהיה בהם יותר פרטים על המקרה של הלקוח, כך תוכלו לדעת אם עורך הדין מתאים לכם.

ייעוץ בעזרת הסביבה הקרובה

לצערנו, הסטטיסטיקה קובעת כי מקרי הגירושין הולכים ומתרבים להם משנה לשנה.
למעשה אם תפקחו את העיניים ואת האוזניים, תוכלו להבין כי ישנם זוגות רבים סביבכם שעברו הליך גירושין כזה או אחר. זהו הזמן להתייעץ איתם ולהבין מי הוא בעל המקצוע אשר עזר להם.
חברים ובני משפחה הם אכן אנשים שאנו נוהגים להסתמך על ההמלצות שלהם.
זהו אכן מקרה בו הם ירצו את האפשרות הטובה ביותר בשבילכם. אם הם אכן עבדו עם אדם שגרם להם להיות מרוצים מהליך הגירושין, כדאי להקשיב להמלצה שלהם. זהו מקרה של ביקורת אשר בהחלט ניתן לסמוך עליה.

פגישת היכרות ראשונית עם בעל המקצוע

עורך הדין איתו תעבדו לאורך הליך הגירושין, הוא בעל מקצוע עם יכולות ומגבלות מסוימות.
ההמלצה שלנו היא לפנות אל עורכי הדין השונים ולבצע פגישת היכרות ראשונית.
פגישה זאת היא המקום להיות כנים עד כמה שאפשר עם בעל המקצוע.
ספרו לו על המקרה שלכם, על הציפיות ועל אורח החיים בו אתם נמצאים. לעיתים הוא יבקש להגיד כי המקרה לא יתאים לו כי הדבר אינו שייך לתחום הידע שלו. אך הוא לא יוכל להודות בדבר אם לא תגלו לו את כול הפרטים, לכן הכנות בפגישה הראשונה היא דבר חשוב למדי. ניתן לקיים כמה פגישות שכאלו.

סיכום המאמר ופרטים נוספים

לאורך מאמר זה ביקשנו לתת לכם כמות מידע מקיפה למדי על מעמד הגירושין ברבנות.
כך ניסנו להבהיר לכם, מהם האתגרים השונים בהם אתם עומדים להיתקל לאורך התהליך.
יש להבין כי ניתן לפעול בצורה מסוימת כנגד מצבים שכאלו. יש לדעת כי עורך הדין הוא בעל המקצוע איתו תצטרכו לעבוד לאורך כול הדרך. לכן ישנו צורך להשקיע זמן רב מומחה משפטי שיוכל לעזור לכם. ניתן לבצע את הגירושין גם ללא הסכמת הצד השני, אך בסופו של יום בית הדין הרבני צריך לראות את הגט שהבעל נותן לאשתו. גירושין הם הליך לא קל אך אפשר למנוע הליך ארוך בעזרת הליך הנעשה בהסכמת שני הצדדים.

מאמר זה נכתב לאחר מחקר מעמיק באתרי האינטרנט השונים. בנוסף, נעשה ייעוץ עם גורמי מקצוע מגוונים. כך אנו מקווים כי קריאת המאמר הועילה לכם ביצירת הליך גירושין מוצלח יותר. אנו מאחלים לכם לעבור את ההליך במהירות ולהמשיך הלאה לעבר פרק חדש בחייכם.

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם
פתיחת תיק גירושין ברבנות

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על פתיחת תיק גירושין ברבנות
שיתוף המאמר פתיחת תיק גירושין ברבנות בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

תפריט נגישות

השאר פרטים ליעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד